![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
| NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
|
6 | 12,50% |
| NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
|
5 | 10,42% |
| JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
|
7 | 14,58% |
| JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
|
30 | 62,50% |
| Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Banneling
|
De tendens is duidelijk. De hier aanwezige moslims durven niet vragen aan de kwaadwilligen om te integreren. Bestaat er dan angst onderling? Vijftig jaar terug was de sfeer onder de christenen in Europa eveneens angstig. Dit stemt tot nadenken.
|
|
|
|
|
|
#782 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik vindt maakt hier de zaak niet en evengoed heeft uw religieuze obsessie hier niets mee te maken..., deze obsessie toont natuurlijk uw ziekelijk kantje weer en onderschrijft uw onozel gezwets en ontkracht wat daar echt aan de gang was. |
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raar dat u zo'n verdediger bent geworden van zo'n dingen, hoorde ik u ooit eens niet klagen in een draadje toen een vreemdeling niet in een disco binnen mocht??? |
|
|
|
|
|
|
#785 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze daarentegen wenst te gaan zwemmen weet ze dat een zwembad een openbare plaats is waar nog anderen komen zwemmen. Indien men echt bezig is over het weigeren van toegang tot zwembaden kan men mss beter de toegang weigeren aan lastpakken die overlast maken en de boel verzieken. In héél deze discussie is het eigenlijk wel aan't duidelijk worden dat het helemaal niet gaat over vrouwen die alleen willen zwemmen maar over het gegeven dat er continu enkel gedacht wordt dat mannen hen sexueel bekijken Mss is het de hoogste tijd dat iedereen (en zeker degenen die het niet kunnen laten om een vrouw als lustobject te zien) nog is een keertje gaat zwemmen. |
|
|
|
|
|
|
#786 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mannen en vrouwen die al sinds 2003 SAMEN kwamen zwemmen, werden verboden om nog te zwemmen. De vrouwen konden nog wel zwemmen. De mannen die al JAREN hun vrouwen begeleidden, gingen dan maar in de tribune zitten wachten tot hun vrouwen gedaan hadden met zwemmen (ooit aan gedacht dat die mensen die al 7 jaar samen zwemmen, misschien ook een hecht groepje vrienden was geworden?) Vermits de turkse dellen die blijkbaar naar het bad komen om met hun tieten te zwaaien niet konden verdragen dat de echtgenoten van de vlaamse dames die al jaren kwamen ZWEMMEN, in de tribune zaten, hebben deze laatsten waarschijnlijk gaan klagen bij de VB mandatarissen (geen enkele andere democratische partij wil voor eigen volk iets zeggen). Pas DAARNA zijn de VB mandatarissen poolshoogte komen nemen. Waarbij ze door het turkse gemeenteraadslid werden aangevallen. Uiteraard is het bad nu volledig kaffer-vrij en enkel nog toegankelijk voor Turkse moslimdellen. einde verhaal. Als ik in Heusden woonde ging ik elke donderdag met een groep mannen op de tribune zitten. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#787 |
|
Banneling
|
Nog eens over de lapsussen waarbij er nog andere clubjes zouden zijn waarbij mannen en vrouwen zouden gescheiden zijn:
De KVLV telt weinig huismannen in haar organizatie, en telt ondertussen ook weinig huisvrouwen bij mijn weten. De atletiekclub sporten gewoonlijk niet samen in competitie omdat de mannetjes dan winnen. Idem dito voor het voetbal en sommige andere sporten. In korfbal wordt gemengd gespeeld, mensen gaan gemengd joggen. Kookclubjes zijn dikwijls niet gemengd, net omdat mannen dan nadien hun vrouwen kunnen uitnodigen voor een diner dat ze zelf gemaakt hebben, borduurclubjes zijn voor een of andere reden gemengd als men gepensioneerd is. In géén van deze voorbeelden is SEX de reden waarom het niet gemengd zou zijn. Ik heb nog nooit geweten dat de mannen kookclub geen vrouwen wil omdat die anders met haar tiet de soep zou hangen, noch heb ik weet van een voetbalclub die vrouwen weigert omdat ze anders constant met een stijve zouden rondlopen (sorry voor het woordgebruik, maar ZIJ zijn wel begonnen met hun sexistisch gedoe). Kortom: geef me één voorbeeld van gescheiden hobby en sportclubs waarbij de reden voor de scheiding SEX is. O ja, er was iemand die de ladies night in Kinepolis aanhaalde: me dunkt is dat ook een muzelvrouwen organizatie omdat de trezen anders niet buitenmogen. De door minister Smet zo geprezen turkse film werd speciaal in zo'n muzelvrouwen-only opvoering getoond. Ze kwamen nog niet want er was bloot en nochtans was het gewoon een vlaamse hoer die met een turk als oefenmatras dienst deed - zijn we gewoon. Ik wacht nog steeds op een door Smet gepromootte film waarbij Jan Smet er met een Turkse Hadice vandoor gaat! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 10:15. |
|
|
|
|
|
#788 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ben trouwens al op een paar ladies-only avondjes geweest (iemand moet toch uiteindelijk het werk doen), de verzamelde vrouwen waren meer als blij genoeg dat er hier en daar een vent rondliep want de meeste vrouwen kunnen elkaar niet uitstaan. En dat is een feit. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 14 februari 2011 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#789 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Serenity : 14 februari 2011 om 12:33. |
|
|
|
|
|
|
#790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan meteen het geheel afhuren eh. Je kiest dan zelf wie je binnenlaat en wie niet. 't is nu niet alsof die mensen dat afhuren om er moorden in te plegen ofzo (wat duidelijk niet zou mogen).
|
|
|
#791 |
|
Banneling
|
Ik geloof dat het in Nederland was waarbij de muzeltrezen ook zo'n zwembad hadden ingepalmd, maar nu hadden ze toch wel de brute pech dat het zwembad volledig aan één zijde ramen had waar heel de straat toch wel naar hun bevallige billen en tieten konden kijken, net alsof ze op het strand rondliepen!
Ze wilden dus gordijntjes. Ze hebben ze gekregen, maar ik geloof dat ze ze zelf hebben moeten stikken. En ze moeten ze dus zèlf telkens opnieuw ophangen en afdoen. Nu ik eraan denk: dat kunnen die turkse dellen toch ook doen? Een groot gordijn ophangen tussen de openbare tribune en hetgeen zijn vinden hun "privé" zwembad. Op EIGEN kosten natuurlijk. Maar wacht wacht ... ze kunnen zo'n schroomheidsgordijn natuurlijk ook in het midden van het bad ophangen: aan de ene kant kunnen dan de ongelovige hoeren zwemmen mèt hun echtgenoten, en achter het afgesloten gedeelte spelen dan de beschroomde maagden die in feite enkel hun tieten willen laten zien. Ik zal eens een mailtje sturen naar het VB in Heusden met deze tip. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 13:14. |
|
|
|
|
|
#792 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Onze maatschappij is gebaseerd op het feit dat iedereen overal toegang toe heeft, dat is een basis. Een openbaar terrein zoals een zwembad dat wordt afgehuurd blijft openbaar terrein, dat wordt niet privé. Je krijgt enkel het recht te beslissen wie in dat zwembad zit, niet de tribune, niet het cafetaria, noch de toiletten. |
|
|
|
|
|
|
#793 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
![]() « L'hypocrisie est un hommage que le vice rend �* la vertu. » La Rochefoucauld, Maximes, 218. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2011 om 14:20. |
||
|
|
|
|
|
#794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je alles mee afhuurt kies je ook wie er op de tribune ed zit. Ik zie het probleem niet. Als het zwembad gesloten is mag ik daar ook niet lopen, ik heb er dan ook geen toegang toe. Als het zwembad open is maar de cafetaria niet, mag ik daar ook niet binnen.
|
|
|
|
#795 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Mag jij daarvan vinden wat je wil, ik heb gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#797 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#798 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hang de seksist maar uit binnen uw 4 muren, buiten kunt ge vervolgd worden.
|
|
|
|
#799 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik vind mijn voorstel om de turkse deernen achter een gordijn in een afgesloten gedeelte van het zwembad te laten weken (ze kunnen toch niet zwemmen) daarom niet slecht. Ge geeft ze twee baantjes aan de zijkant (kunnen ze goed hangen te weken) en je hangt een gordijn errond. Geen bekijks en de normale mensen kunnen dan gewoon hun eigen zwemuurtjes met partner terughebben. Uiteraard betalen de turkse deernen hun gordijnen zelf. |
|
|
|
|
|
|
#800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dus; om te beoordelen wat daar nu echt aan de gang was, zul je toch moeten aantonen wat feiten zijn en jou veronderstellingen, niemand lijkt te kunnen aantonen dat het ging om een gemengde avond van vrouwen wat levensovertuiging betreft, zodat je van een ladiesnight zou kunnen spreken. Wat wel geweten is zijn de gegevens dat daar moslima's aan het zwemmen waren die vonden dat niemand naar hen mag kijken, ook niet vanuit de vrij toegankelijke tribune. Dus verdedigt u doodsimpel, tenzij u kunt aantonen dat de situatie anders was, regregatie op basis van religie, want blijkbaar zwommen er behalve moslima's geen andere vrouwen. Aangezien er behalve moslima's geen andere vrouwen zijn die uit hun dak gaan wanneer toevaliig een mannelijke bezoeker vanop een tribune naar het zwemmen kijkt bent u degene met dwaze veronderstellingen,en maakt u uzelf enkel belachelijk door uw verbaal zoveelste agressieve reactie omdat u in een discussie ( virtueel) met uw broek op de enkels hangt. Je kunt misschien beter eens een debatcursus volgen? |
|
|
|
|