Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2011, 12:31   #361
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
In wat krijgt hij dan gelijk?

Het is heel eenvoudig; degenen die geen vreemdelingen accepteren moeten het afbollen! Duidelijk zo?
Ik denk dat uw mening hier op prijs gesteld wordt:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=151030
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 12:34   #362
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In wat krijgt hij dan gelijk?

Het is heel eenvoudig; degenen die geen vreemdelingen accepteren moeten het afbollen! Duidelijk zo?
Fascisme?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 12:36   #363
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Laatst trouwens een allochtoon van voor mij onbekende afkomst (zag er wat arabisch uit) een konijnekot zien kopen.
"ies voor 2 konijn" zei 'm en hij wees naar een kot dat duidelijk te klein was.
En de (vlaamse) verkoper: "nee, is te klein, is voor 1 konijn, te klein voor 2 konijn, moet groter'
en zo ging dat maar verder.
Moet ge dan eigenlijk lachen of huilen?
lachen nynorsk. Stel dat hij een groter had gekregen voor 2 konijnen en hij stak er zijn vrouw in?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 12:38   #364
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Goedkoop en doet alles wat je wil.
een beetje zoals een muzeltrees? maar mooier.
Oud 14 februari 2011, 12:40   #365
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
lachen nynorsk. Stel dat hij een groter had gekregen voor 2 konijnen en hij stak er zijn vrouw in?
Ge moet ze ook niet te veel bewegingsruimte geven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 12:42   #366
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Als zijn madam hetzelfde formaat had als meneer kon die in een hamsterkooi.
Oud 14 februari 2011, 15:22   #367
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Is louis1949 op vakantie of woont hij in Vlaanderen?
ik woon in Thailand en betaal daar alles zelf,ik word daar flink gediskrimineerd maar dat neem ik er bij, dat ben ik gewoon in vlaanderen ,dat went op de lange duur,je kunt hier als buitenlander geen huis,moto,auto,of bromfiets kopen en probeer maar eens te reklameren zoals die lievertjes in belgie ,ze zetten je hier erg snel op je plaats,geen immigratie kunnen tegenhouden, probeer maar eens illigaal in thailand te blijven, ik kom kijken wanneer je voor enkele jaren in Bangkok hilton moogt blijven,waar zijn die gekken ook weer die op een andere draad vertellen dat illigaal verblijven in een land geen misdaad is , kom dat in thailand maar eens vertellen,je zal rap slimmer zijn(tussen haakjes ik leer thai praten voor ik kommentaar krijg)sawasdee krab
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 15:51   #368
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Nog niet veel Tunesische vrouwen gezien ,hè.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-boerka.dhtml
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 16:40   #369
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
ik woon in Thailand en betaal daar alles zelf,ik word daar flink gediskrimineerd maar dat neem ik er bij, dat ben ik gewoon in vlaanderen ,dat went op de lange duur,je kunt hier als buitenlander geen huis,moto,auto,of bromfiets kopen en probeer maar eens te reklameren zoals die lievertjes in belgie ,ze zetten je hier erg snel op je plaats,geen immigratie kunnen tegenhouden, probeer maar eens illigaal in thailand te blijven, ik kom kijken wanneer je voor enkele jaren in Bangkok hilton moogt blijven,waar zijn die gekken ook weer die op een andere draad vertellen dat illigaal verblijven in een land geen misdaad is , kom dat in thailand maar eens vertellen,je zal rap slimmer zijn(tussen haakjes ik leer thai praten voor ik kommentaar krijg)sawasdee krab

Wat had je dan gedacht, Dat je naast uw vet pensioen 'in verhouding tot wat ze daar verdienen', nog geld toegestopt zou krijgen ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 17:42   #370
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
Ik heb je niet gevraagd om naar Thailand te gaan wonen. Ga terug naar je vaderland of kom naar België, als je in Thailand niet graag woont en als je wel ergens anders kan gaan wonen; hier kun je volgens mij ook snel integreren; je spreekt niet slecht Nederlands...
-
Trouwens, waarom is de Belgische politiek zo belangrijk voor jou?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 14 februari 2011 om 17:42.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 18:21   #371
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Wat wil je nu zeggen...? , dat vluchtelingen allemaal lafaarden en uitschot zijn en enkel de sukkelaars daarblijven? Wel wel...., mensenrechten zijn universeel mijn beste, en de civiele, economische, sociale en culturele rechten behoren toe aan alle mensen. Vluchtelingen moeten ook kunnen genieten van deze rechten daar zij de kwetsbaarste groep zijn is dit van groot belang .Het recht om asiel aan te vragen, de vrijheid van de gedwongen terugkeer, de vrijheid van verkeer en op bescherming is dezer dagen met de opkomst van extreem rechts in in gevaar .

Vele van hen worden na hun lange en moordende reis teruggestuurd en vinden de dood en martelling als gevolg .

Een klein citaat

bron http://www.iranian.com/main/blog/ara...ights-disaster
Het is de plicht van alle democratische welstellende landen om ECHTE asielzoekers op te vangen. Maar dat zijn misschien maar 5%van al diegenen die hier binnenvallen! D�*�*r gaat het om, dat vergeten er aan toe te voegen is oneerlijk en dikke komedie om dat onbeschaamd profitariaat in stand te houden. Het is niet omdat je het zelf moeilijk hebt dat je zomaar het recht hebt bij je rijkere gebuur binnen te vallen en te beweren dat hij je maar verder moet onderhouden. Het is de plicht van democratische landen die daarvoor de middelen hebben onrecht en het bespuwen van de "mensenrechten" in andere landen aan te pakken door de leiders aan te pakken en ze de keuze te geven: we helpen jullie onder onze voorwaarden en controle of trek uw plan en laat ons gerust! Andere landen en maatschappijen gaan ontwrichten om aan de ellende in eigen land te onvluchten: pak liever de ellende in eigen land aan met de hulp van andere landen en blijf waar je thuishoort.
En ja, je kunt wellicht hier en daar, nu en dan een echte vluchteling hebben die teruggestuurd wordt en voor zijn leven moet vrezen, maar dat heeft hij/zij te danken aan de duizenden toegestroomde profiteurs die het systeem verzieken.

Laatst gewijzigd door andev : 14 februari 2011 om 18:24.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 18:31   #372
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
2

Oproepen tot deporteren = oproepen tot geweld
Eigenlijk zijn het die reeks apenlanden die voor de "vluchtelingen"stromen verantwoordelijk zijn en door hun gedrag tov hun burgers de mensen verjagen uit hun eigen land: ga daar beter je "deportatie" gaan zoeken!
Oud 14 februari 2011, 18:43   #373
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld. Goede opmerking.
Waarom ieder menselijk individu zich niet zomaar ergens mag laten neervallen met het recht om er opgevangen en onderhouden te worden met de centen van diegenen die er al waren en werken aan "hun" maatschappij?
Maatschappijen opbouwen met alles erop en eraan vergt decennia, soms eeuwen (zie islamlanden). Alle burgers van de wereldbol door elkaar laten lopen zodat groepen zich om het even waar gaan installeren en gewoon eisen dat men ze daar opvangt en aan het nodige helpt terwijl ze zelf niets gepresteerd hebben in die maatschappij waar ze binnenvallen kan enkel leiden tot een totale chaos en een Mad-Max situatie waar bendes elkaar neerschieten om te pakken wat ze nodig hebben...en bijna iedereen eindigt met niets.
Mensen zijn geen sprinkhanen die zich ergens laten neervallen, alles kaal vreten en dan weer verder trekken als er niets meer te rapen valt.
Oud 14 februari 2011, 18:46   #374
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen zijn geen sprinkhanen die zich ergens laten neervallen, alles kaal vreten en dan weer verder trekken als er niets meer te rapen valt.
ge zegt daar zoiets.
Heb je al eens stilgestaan bij de hoogstaande culturen die aanwezig waren voordat de hordes muzelmannen er zich vestigden en er telkens vakkundig woestenij van maakten?
Oud 14 februari 2011, 18:46   #375
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is totaal iets anders. Mijn thuis is privéterrein.
En mag je "thuis=privéterrein" niet model staan voor "mijn land=privéterrein"?
Want als je land naar de bliksem gaat, je "thuis" dan uiteindelijk ook!
Oud 14 februari 2011, 20:01   #376
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En mag je "thuis=privéterrein" niet model staan voor "mijn land=privéterrein"?
Nee.
Wij hebben immers ook iets te zeggen.
Democratie weet je wel?
Oud 14 februari 2011, 20:29   #377
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Komaan, Artisjok, dat weet u best. Het was in de draad over Naïma Ajouaau na die ongelooflijke grofheden van Flanelcondoom toen ik met u in discussie geraakte. Op een gegeven moment zei ik dat wij trachten onze problemen uit te praten in tegenstelling tot ... Daarop heb ik banpunten wegens racisme gekregen. Wat u maar al te goed weet gezien mijn post met de rode "knip" erin waar u op antwoordde.
Doe u nu niet naïever voor dan u bent.
Ja, ik weet het maar al te goed. Maar ik wilde het hier zien staan, want in je vorige bericht klonk het alsof het de andere forummers waren die je die stempel gaven.
Het is niet nodig de schuld bij iemand anders te leggen. Jij bent verantwoordelijk voor wat jij schrift.

Citaat:
Overigens hebben bepaalde forumleden - raad eens wie - mij vlakaf racist genoemd. Ik veronderstel dat zij heiligen zijn en ik een grote zondaar. Dit is echter al enige maanden geleden.
Volgens mij zijn er geen heiligen die hier komen posten.
Maar er zijn hier inderdaad forummers die geen racistische parlé verkopen, en andere die dat wel doen (al dan niet ietwat verhuld), en er zijn er die niets anders uitbraken. Dan zijn er nog wat schakeringen ertussen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 20:32   #378
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja je hebt gelijk, wetende ook dat de Nederlandse lessen voor anderstaligen gratis zijn of voor héél lage prijs.
En er overal immense wachtlijsten zijn.

(p.s. Hoe laag is die lage prijs in absolute cijfers? In Kortrijk?)
Oud 14 februari 2011, 20:33   #379
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, de taal in de praktijk brengen is de beste manier om het te leren.
Ja, dat is juist.
Spijtig dat de locals vooral dialect spreken.
Oud 14 februari 2011, 20:34   #380
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, dat is juist.
Spijtig dat de locals vooral dialect spreken.
Iedereen in de wereld spreekt een lokaal dialect.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be