![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() het vb is niet meer extreem rechts?
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 14 februari 2011 om 23:25. |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 februari 2011 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB heeft meer tact dan dat racaille dat ze bij de RTBf journalist noemen.
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 14 februari 2011 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het met Van Cauwelaert eens : dit was vooral een uiting van ongelooflijke slordigheid. Een beroepsjournalist onwaardig. Echt typerend voor de RTBF die op alle vlakken slordig tewerk gaan. Ik las het stuk van Quatremer van Le monde over Morel. De toon was echt hatelijk en ik had vreed goesting om daarop te reageren. De man had echter zijn huiswerk gemaakt. Alle feiten waren vermeld, en de historiek ook. Zijn conclusie was vooringenomen en hatelijk maar om zo'n stuk te weerleggen moet je veel meer moeite doen. Ik was op het werk en heb het dus niet gedaan. Maar dat reportage van de RTBF dat is iets totaal anders. En je weet het ook Soli. Ik begrijp waar je naartoe wilt maar ik zou een andere vertrekbasis nemen. Het artikel van Mouton in Le Soir of het stuk van Quatremer bvb. Het item van de RTB is op geen enkele manier te verdedigen of doed te praten. Laatst gewijzigd door Kaal : 14 februari 2011 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
caféslogans als "uw pensioen in de pocket van mohammed"?
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nja Quatremer gaat er inderdaad al een tijdje los door. Het probleem voor hem is dat ie op die manier alleen maar NVA sterker zal maken (wat uiteraard voor hem een bevestiging van zijn gelijk zal zijn.) |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 14 februari 2011 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De man is inderdaad hatelijk, en spuit de Franstalige propaganda als de beste.
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een objectieve bondgenoot dus.
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sans doute locution adverbiale 1. [probablement] most probably, no doubt 2. [assurément] sans aucun ou nul doute without (a) doubt, undoubtedly, indubitably (soutenu) 3. [certes] tu me l'avais promis — sans doute, mais ... you'd promised me — that's true I know, but... http://www.larousse.fr/dictionnaires...is/doute/26518 |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen ze onder de bomen gaan liggen met hun mond wijdopen,en wie weet,valt er misschien wat vanzelf in... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 15 februari 2011 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 15 februari 2011 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() het is inderdaad niet tactvol als u me een achterlijk kloot noemt en dat ik jou dan vervolgens als druipende eikel beschimp
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 15 februari 2011 om 01:09. |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De illusie van een eensgezind land....
|
![]() |