![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5921 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door niet te reageren kloot je enkel jezelf omdat je je repliek niet plaatst. Kortom, mijn woorden komen over en de jouwe blijven in je kopje.
|
|
|
|
|
#5922 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ziekelijke shit man.... |
|
|
|
|
|
|
#5923 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#5924 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#5925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is jouw mening over mijn reacties...maar zoals ik al zei...je leest ze en dat is de bedoeling.
|
|
|
|
|
#5926 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 10:26. |
|
|
|
|
|
|
#5927 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al lees je de achterkant op Wc rolletjes....boeit niet. Je kloot enkel jezelf door achterlijk te reageren en je mening voor jezelf te houden omwille van de vraag die je gestelt hebt welke je zelf kan invullen.
|
|
|
|
|
#5928 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 10:37. |
||
|
|
|
|
|
#5929 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... hoe kun je dan weten dat het er niks mee te maken heeft? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5930 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar zeg ik dat ik iets niet lees?
Laatst gewijzigd door illwill : 18 februari 2011 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#5931 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb te snel en te ondoordacht gereageerd.
Mijn verontschuldigingen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 februari 2011 om 10:54. |
|
|
|
|
|
#5932 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5933 | ||
|
Staatssecretaris
|
Je dacht blijkbaar dat ik het geschreven had !? En hij was verrast zeg. Hij heeft de inhoud van zijn post (atnwoord) 2 keer VOLLEDIG veranderd (van A tot Z). Het heeft een paar minuten geduurd tot dat jullie beseften wat er net gebeurde. Citaat:
Oei... Of moet het illwill zeggen ("oei")? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 11:05. |
||
|
|
|
|
|
#5934 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik was helemaal niet verrast, ik heb wat dikke vingers vandaag en zag wat dubbele letters en soms verwissel ik wat letters door het "Qwerty Azerti" verschil. Was jij verrast? Je hebt je posting nm ook aangepast
Laatst gewijzigd door illwill : 18 februari 2011 om 11:02. |
||
|
|
|
|
|
#5935 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 11:52. |
||
|
|
|
|
|
#5936 |
|
Staatssecretaris
|
Ik was dus gelijk wanneer ik zei dat men hier het programma van het VB aan het verspreiden is. Men denkt dat politics.be een vergaderlokaal is voor de vb'ers. En vooral I&I vervuilen ze constant met hun nihile overtuigingen en openingsposten; nihil omdat ze aantal concrete vragen omtrent hun openingsposten niet kunnen beantwoorden. Op die manier bewijzen ze dat ze anderen gewoonweg verplichten om hun overtuigingen te aanvaarden. Ze aanvaarden geen kritiek, geen tegenargumenten.
Op mijn vraag "Veroorzaken mijn posten hinder voor je poging om je overtuiging te bewijzen?" geven ze ook geen antwoord. Daarmee beweren ze ook dat dit thema gewoon een gedwongen-overtuiging is die ze met behulp van demagogie willen verspreiden en anderen verplichten om het te aanvaarden; en dat ironiseren ze als "een vrije meningsuiting" (100% zuiver cynisme). Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 11:40. |
|
|
|
|
|
#5937 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dit een plaats is voor verspreiding van het VB programma...waarom zie ik het dan nergens terugkomen? En wat heeft het trouwens met deze topic te maken? Ik ga geen zinloze vragen beantwoorden waarop diegene zelf goed genoeg op kan antwoorden. Willen is echt niet hetzelfde werkwoord als kunnen. Ik heb op die vraag geantwoord. NEE, dat stoort me niet. Het heeft dan ook niets met de topic te maken. Hoeveel keer moet ik dat nog zeggen voor je stopt met beweren dat ik e rniet op antwoord? Echt een compulsieve drang om te liegen zo blijkt. Hoe kun je in godsnaam via dit forum iemand dwingen om eender welk idee te aanvaarden? Ben je gelukkig? Er scheelt iets als ik dergelijke losgeslagen beweringen hoor in mijn ogen. Waar sommigen dergelijke verzinsels toch blijven halen is mij een raadsel. Wat hilarisch blijft is dat mensen beter beweren te weten wat een ander zijn doel/mening/... is dan de persoon zelf.
Laatst gewijzigd door illwill : 18 februari 2011 om 12:38. |
||
|
|
|
|
|
#5938 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Conclusie: Jij hebt een overtuiging. En ik stoor je met mijn posten dus niet. Ik respecteer je overtuiging. Akkoord? Of ga je nu weer beginnen te spelen? Dat is je OVERTUIGING. Begrijp je? Mijn overtuiging is, dat het wel met de topic te maken heeft. Vooreerst mijn vragen omtrent je eerste post beantwoorden als je het wil begrijpen (m.a.w. als het moeilijk is om te begrijpen). Anders kun je en zal je mijn overtuiging niet respecteren en zal je blijven herhalen dat het niets met de topic te maken heeft. En dat is een (frontale) botsing van 2 overtuigingen. En zo kunnen wij niet overeenkomen; nooit dus. Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#5939 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5940 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Misschien nog even zeggen dat we hier bij de NWO horen en dat hier komen verkondigen. Zolang je niet serieus kan blijven heeft het niet veel nut.
|
|
|