Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2011, 16:03   #1021
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht

Geef me een secondje, en dan zoek ik naar uw foto's en hun sites. Merk hoe dan ook op dat uw foto's geen totaalbeeld van de markt geven, en dus veel meer dan die van Wisord en Eigenzinnig particulier zijn. Al wil ik graag aannemen dat u in die drie foto's een algemene trend wil zien.

j
Doe geen moeite, hier heb je 'm!

http://curieuzeneuzemosterdpot.web-l...mijn-week.html
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:04   #1022
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Madame Soleil, ge hebt uwen kristallen bol vergeten op te poetsen!

Komt er nog wat van, ga jij 'n tribune komen bouwen bij mijn privé zwembad?

De mossos staan al te wachten!

Ik heb daar geen nood aan nee, mss kan je het VB van heusden zolder eens uitnodigen bij u als jij behoefte aan deze aandacht hebt.... ieder zijn ding.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:09   #1023
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik heb daar geen nood aan nee, mss kan je het VB van heusden zolder eens uitnodigen bij u als jij behoefte aan deze aandacht hebt.... ieder zijn ding.
Oh, jij had daar geen behoefte aan?

Citaat:
Ja, lastig vallen.... gaan we een tribune naast uw zwembad in Spanje zetten??

Als dat geen mooie stropop is dan weet ik 't niet meer.

Eerst verklaren dat je 'n tribune bij mijn zwembad wil bouwen en daarna doen alsof �*k daar behoefte aan zou hebben.
Oud 18 februari 2011, 16:11   #1024
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, jij had daar geen behoefte aan?

Als dat geen mooie stropop is dan weet ik 't niet meer.

Eerst verklaren dat je 'n tribune bij mijn zwembad wil bouwen en daarna doen alsof �*k daar behoefte aan zou hebben.

Blijkbaar ben jij zo een aandachtzoekertje, als ik uw posts er op nalees wijst alles in die richting.
Oud 18 februari 2011, 16:15   #1025
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dan het nut om in die tribune zonder rede ta gaan zitten? De enige rede is lastig vallen, met als dom excuus wat jij hier omschrijft.
Nee, de redeN waarom die mannen op de openbare, publieke tribune plaatsnamen was om de 'rede' terug in te voeren of de 'rede' te behouden!

'Terug naar de rede' dus!
Oud 18 februari 2011, 16:17   #1026
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar ben jij zo een aandachtzoekertje, als ik uw posts er op nalees wijst alles in die richting.
[sjokmodus aan]Als je geen bal meer kan raken, ga je op de man spelen[sjokmodus uit]
Oud 18 februari 2011, 16:19   #1027
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw afbeelding was de eerste hit op 'Turkenmarkt' en kwam van een site getiteld 'Internetgazet Heusden Zolder'. Die van Eigenzinnig was de eerste hit op 'Turkenmarkt Boerka' (of 'Turkenmarkt Hoofddoek'), en kwam van de blog 'Kafir Harby. The infidels who despise islam and declare war on islam'.

Die twee fotootjes vatten dit ganse subforum treffend samen.
Ik geef toe dat ik lui was en gewoon een foto genomen heb van 'google afbeeldingen turkenmarkt'

Die foto van mij is zelfs bij nader inzien niet eens genomen op die markt..

Ik ken die markt overigens niet alleen van horen zeggen en gewoonlijk lopen er veel meer 'multiculturele' toeristen rond dan klassieke turken.De stationstraat en de wijde omgeving van de turkenmarkt zelf zijn wel heel degelijk clichévoorbeelden van een anatolische hoofddoekengemeenschap.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:21   #1028
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw afbeelding was de eerste hit op 'Turkenmarkt' en kwam van een site getiteld 'Internetgazet Heusden Zolder'. Die van Eigenzinnig was de eerste hit op 'Turkenmarkt Boerka' (of 'Turkenmarkt Hoofddoek'), en kwam van de blog 'Kafir Harby. The infidels who despise islam and declare war on islam'.

Die twee fotootjes vatten dit ganse subforum treffend samen.

Dat bewijst dus hun obsessieve haat tegen deze mensen. Overduidelijk!
Oud 18 februari 2011, 16:21   #1029
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand ontkent dat er in Heusden-Zolder mensen rondlopen met hoofddoek. Maar doen alsof de ganse markt een onderonsje is voor hoofddoekdragende moslima's - wat de foto van Eigenzinnig liet uitschijnen - gaat er wel een beetje over.

Bovendien moet je eens gaan kijken naar de bronnen van Eigenzinnig en die tegenover die van Wisord plaatsen. Van Eigenzinnig is het erg duidelijk dat hij doelbewust googelt op hoofddoeken (of boerka's) en dan uitkomt bij die haatsite. Als je daar dan een redenering op gaat zetten, begeef je je op het domein van de cirkelredeneringen. De blog van Eigenzinnig geeft ook erg duidelijk aan uit welke hoek die foto komt. Dat die hoek een beetje kritisch moet bekeken worden blijkt erg duidelijk uit zowel de titel van de blog ('oorlogvoerende partijen' zoals die blogger kan je bezwaarlijk neutraal noemen), alsook uit de andere stukken die die blogger op zijn site plaatste. Daartussen staat een verheerlijking van Winston Churchill, een stukje pro Moebarak, een stukje propaganda over Eurabia, een Mohammedcartoon,... Enfin: een hoop onsamenhangend gezever waarbij de enige grootst gemene deler racisme is. Wat vindt u persoonlijk over die site? Deelt u de meningen die daarop verkondigd worden? Meent u dat Berlusconi gelijk heeft wanneer die zegt dat Moebarak idealiter aan de macht moet blijven in Egypte? Meent u dat de UNHCR een "Arabische praatbarak" is? Graag een antwoord op die vragen.

De bronnen van Wisord zijn in dat opzicht een pak neutraler. Een ordinaire google op 'Turkenmarkt' levert als eerste resultaat zijn foto op. De site die die foto host, blijkt een lokale nieuwssite te zijn. Een site van iemand die niet openlijk in oorlog is met deze of gene groep. Een site van iemand die Winston Churchill niet verheerlijkt en een site van iemand die de drang niet voelt om Tunesische of Egyptische vluchtelingen terug te sturen. Neen, die site gaat enkel om lokaal nieuws, en laat buitenlandse en geopolitieke overwegingen geheel aan haar voorbij gaan. Meent u ook niet dat zulke sites betrouwbaarder zijn dan sites van oorlogvoerende partijen? En meent u dat iemand die (zonder het expliciet te vermelden) oorlogspropaganda op een forum zwiert, daar kritiek (of duiding zo je wil) bij moet krijgen? Ook op deze vragen graag een antwoord.

Geef me een secondje, en dan zoek ik naar uw foto's en hun sites. Merk hoe dan ook op dat uw foto's geen totaalbeeld van de markt geven, en dus veel meer dan die van Wisord en Eigenzinnig particulier zijn. Al wil ik graag aannemen dat u in die drie foto's een algemene trend wil zien.

Iedereen heeft zo zijn fetisj
dat is een leugen..ik heb niet gegoogled op hoofddoeken enkel op turkenmarkt (afbeeldingen)..

En bovendien heb ik deze foto niet gepost om het aantal hoofddoeken op een markt weer te geven (zoals wordt geinsinueerd) maar om aan te tonen dat de klassieke moslima's de sexuele aantrekkingskracht hebben van een dooie walvis en NIEMAND met een normale sexuele appetijt zoiets wil 'begluren'..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:29.
Oud 18 februari 2011, 16:23   #1030
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik geef toe dat ik lui was en gewoon een foto genomen heb van 'google afbeeldingen turkenmarkt'

Die foto van mij is zelfs bij nader inzien niet eens genomen op die markt..

Ik ken die markt overigens niet alleen van horen zeggen en gewoonlijk lopen er veel meer 'multiculturele' toeristen rond dan klassieke turken.De stationstraat en de wijde omgeving van de turkenmarkt zelf zijn wel heel degelijk clichévoorbeelden van een anatolische hoofddoekengemeenschap.

Oud 18 februari 2011, 16:27   #1031
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben er zelf een paar keer geweest wil dat zeggen..
Niet mijn ding, niet persé omdat het turken zijn maar het is één grote openluchtwibra (lees brolkramen)
Oud 18 februari 2011, 16:27   #1032
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is een leugen..ik heb niet gegoogled op hoofddoeken enkel op turkenmarkt (afbeeldingen)..

En bovendien heb ik deze foto werd niet gepost om het aantal hoofddoeken op een markt weer te geven maar om aan te tonen dat de klassieke moslima's de sexuele aantrekkingskracht hebben van een dooie walvis en NIEMAND met een normale sexuele appetijt zoiets wil 'begluren'..
Dat was ook mijn punt!

Dus vanaf nu kan dat onnozele 'begluren' ook achterwege gelaten worden!
Oud 18 februari 2011, 16:31   #1033
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, d�*t zal 't zijn, die VeeBeeërs hebben 'n smurfenoutfitfetisj.
Waarom niet? Pedofiliespeurders blijken ook wel eens pedofielen te zijn. Verschillende homobashers hebben zich ook al 'bekeerd'. Het zou me verbazen moest dat bij andere notoire tegenstanders van gelijk wat zo anders zijn.
Oud 18 februari 2011, 16:35   #1034
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken die markt overigens niet alleen van horen zeggen
Citaat:
Ik ben er zelf een paar keer geweest

Wat zal het nu zijn???? ...., wtf gast!!
Oud 18 februari 2011, 16:35   #1035
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Pedofiliespeurders blijken ook wel eens pedofielen te zijn. Verschillende homobashers hebben zich ook al 'bekeerd'. Het zou me verbazen moest dat bij andere notoire tegenstanders van gelijk wat zo anders zijn.
Interessante theorie.

Daaruit volgt dan dat VB-bashers eigenlijk vaak VB'ers zijn die het nog niet weten. En dat mensen die anderen van islamofobie beschuldigen eigenlijk vaak zelf islamofoben zijn. En ga zo maar door.
Oud 18 februari 2011, 16:36   #1036
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kleurrijke en smakelijk ogende markt. Wat ik evenwel niet begrijp is waarom die site plots een argument zou zijn tegen hoofddoekdragende moslima's, een verlangen naar privacy of zelfs nog maar een topic dat op gelijk welke manier tegen moslima's kan gekeerd worden.

Als ik zoiets zie, wordt ik veeleer zelfs een tikkeltje jaloers op de mensen in Heusden. Er zijn tal van grotere plaatsjes in dit land waar men minder keuze aan geuren en kleuren heeft dan daar.
Oud 18 februari 2011, 16:38   #1037
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Een kleurrijke en smakelijk ogende markt. Wat ik evenwel niet begrijp is waarom die site plots een argument zou zijn tegen hoofddoekdragende moslima's, een verlangen naar privacy of zelfs nog maar een topic dat op gelijk welke manier tegen moslima's kan gekeerd worden.

Als ik zoiets zie, wordt ik veeleer zelfs een tikkeltje jaloers op de mensen in Heusden. Er zijn tal van grotere plaatsjes in dit land waar men minder keuze aan geuren en kleuren heeft dan daar.

Zeer zeker, daar kan je veel zaken vinden die niet op de normale plekken te koop zijn.... voor mij persoonlijk wil dit zeggen. Kruiden, noten, olijven enz...
Oud 18 februari 2011, 16:39   #1038
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zal het nu zijn???? ...., wtf gast!!
Wat verstaat ge eigenlijk niet ?
Niet alleen van horen zeggen = persoonlijk gezien
Oud 18 februari 2011, 16:42   #1039
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Interessante theorie.

Daaruit volgt dan dat VB-bashers eigenlijk vaak VB'ers zijn die het nog niet weten. En dat mensen die anderen van islamofobie beschuldigen eigenlijk vaak zelf islamofoben zijn. En ga zo maar door.
Inderdaad. Dat is goed mogelijk. Je moet eens gaan kijken naar iemand als The Piano. Die jongen is gestart als Blokwatcher, en is nu een notoir racist en zionist.

Alleen: er lopen op dit forum bitter weinig notoire VB-bashers rond. De meeste mensen die u hier in deze draad als tegenstander ziet, moeten weliswaar niets weten van het VB maar zijn geen 'bashers'. Ze zien niet in elke gebeurtenis een nieuw complot van VB-ers om de macht over te nemen, en veelal liggen hun interesses ook ergens anders dan in de VB-vs-Rest-tegenstelling. Van enkele mensen weet ik dat hun interesses bvb veeleer bij het feminisme of bij het syndicale ligt. Dat betekent: die mensen kunnen ook zinnige dingen zeggen over een ander topic dan over het VB. Bij mij ligt die in de buitenlandse politiek. Als je de geobsedeerden wil vinden, dan stel ik voor dat je een overzichtje maakt van de draden die door medeforummers gestart worden, en de topics waarin mensen zinvolle dingen zeggen. Dat is meestal al erg veelzeggend.

Dat gezegd zijnde: van mensen als SDX, Circe, u of Nidstang heb ik nog nooit één zinvolle post gelezen over een topic dat niet handelde over moslims. Van Wisord, artisjok en een handvol anderen las ik al wel interessante posts over iets anders dan het VB.

mvg,

Andy

Laatst gewijzigd door Andy : 18 februari 2011 om 16:43.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:42   #1040
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Nog even wachten met dat 'multicultureel' orgasme...het is zeker de moeite voor eens ne keer te gaan afzien maar that's it hoor..ik zou er toch geen 10-daagse cultuurvakantie van maken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be