![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
| NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
|
6 | 12,50% |
| NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
|
5 | 10,42% |
| JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
|
7 | 14,58% |
| JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
|
30 | 62,50% |
| Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://curieuzeneuzemosterdpot.web-l...mijn-week.html
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1022 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb daar geen nood aan nee, mss kan je het VB van heusden zolder eens uitnodigen bij u als jij behoefte aan deze aandacht hebt.... ieder zijn ding. |
|
|
|
|
|
|
#1023 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als dat geen mooie stropop is dan weet ik 't niet meer. Eerst verklaren dat je 'n tribune bij mijn zwembad wil bouwen en daarna doen alsof �*k daar behoefte aan zou hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#1024 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkbaar ben jij zo een aandachtzoekertje, als ik uw posts er op nalees wijst alles in die richting. |
|
|
|
|
|
|
#1025 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Terug naar de rede' dus!
|
|
|
|
|
|
|
#1026 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[sjokmodus aan]Als je geen bal meer kan raken, ga je op de man spelen[sjokmodus uit]
|
|
|
|
|
|
#1027 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die foto van mij is zelfs bij nader inzien niet eens genomen op die markt.. Ik ken die markt overigens niet alleen van horen zeggen en gewoonlijk lopen er veel meer 'multiculturele' toeristen rond dan klassieke turken.De stationstraat en de wijde omgeving van de turkenmarkt zelf zijn wel heel degelijk clichévoorbeelden van een anatolische hoofddoekengemeenschap. |
|
|
|
|
|
|
#1028 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat bewijst dus hun obsessieve haat tegen deze mensen. Overduidelijk! |
|
|
|
|
|
|
#1029 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En bovendien heb ik deze foto niet gepost om het aantal hoofddoeken op een markt weer te geven (zoals wordt geinsinueerd) maar om aan te tonen dat de klassieke moslima's de sexuele aantrekkingskracht hebben van een dooie walvis en NIEMAND met een normale sexuele appetijt zoiets wil 'begluren'.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#1030 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1031 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus vanaf nu kan dat onnozele 'begluren' ook achterwege gelaten worden!
|
|
|
|
|
|
|
#1033 |
|
Minister-President
|
Waarom niet? Pedofiliespeurders blijken ook wel eens pedofielen te zijn. Verschillende homobashers hebben zich ook al 'bekeerd'. Het zou me verbazen moest dat bij andere notoire tegenstanders van gelijk wat zo anders zijn.
|
|
|
#1034 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1035 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Daaruit volgt dan dat VB-bashers eigenlijk vaak VB'ers zijn die het nog niet weten. En dat mensen die anderen van islamofobie beschuldigen eigenlijk vaak zelf islamofoben zijn. En ga zo maar door.
|
|
|
|
#1036 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ik zoiets zie, wordt ik veeleer zelfs een tikkeltje jaloers op de mensen in Heusden. Er zijn tal van grotere plaatsjes in dit land waar men minder keuze aan geuren en kleuren heeft dan daar.
|
|
|
|
#1037 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zeer zeker, daar kan je veel zaken vinden die niet op de normale plekken te koop zijn.... voor mij persoonlijk wil dit zeggen. Kruiden, noten, olijven enz... |
|
|
|
|
|
|
#1038 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1039 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Alleen: er lopen op dit forum bitter weinig notoire VB-bashers rond. De meeste mensen die u hier in deze draad als tegenstander ziet, moeten weliswaar niets weten van het VB maar zijn geen 'bashers'. Ze zien niet in elke gebeurtenis een nieuw complot van VB-ers om de macht over te nemen, en veelal liggen hun interesses ook ergens anders dan in de VB-vs-Rest-tegenstelling. Van enkele mensen weet ik dat hun interesses bvb veeleer bij het feminisme of bij het syndicale ligt. Dat betekent: die mensen kunnen ook zinnige dingen zeggen over een ander topic dan over het VB. Bij mij ligt die in de buitenlandse politiek. Als je de geobsedeerden wil vinden, dan stel ik voor dat je een overzichtje maakt van de draden die door medeforummers gestart worden, en de topics waarin mensen zinvolle dingen zeggen. Dat is meestal al erg veelzeggend. Dat gezegd zijnde: van mensen als SDX, Circe, u of Nidstang heb ik nog nooit één zinvolle post gelezen over een topic dat niet handelde over moslims. Van Wisord, artisjok en een handvol anderen las ik al wel interessante posts over iets anders dan het VB. mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 februari 2011 om 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#1040 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|