![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt gij dat? Jawadde... Ik word niet goed als ik dat gefixeer op geld en diploma's lees...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent beleefd, galant, hulpvaardig, slim, aimable, deftig gekleed, ge hebt een mooi diploma, een verfijnde smaak, je kan zowat overal komen met u en een gesprek op niveau voeren, én ge zijt mals om tegenaan te kruipen (hoewel ik moet toegeven dat ik uw malsheid nog niet echt gelet heb, maar ik meen me te herinneren dat je niet graatmager bent). Bovendien hou je wel van een vrouw die iets in haar mars heeft. En je vindt net als Groentje een huis van 1 miljoen euro wat overdreven. I think we've got a match!
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet onbelangrijk, hij kan supercharmant eten en bezit een gezonde dosis humor!
Laatst gewijzigd door Duupje : 19 februari 2011 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar waar haal je dat toch dat een man daar belang bij heeft? Ik heb de indruk dat je de kwaliteiten van de vrouwen op de 'vrijgezellenmarkt' danig overschat. Tussen mijn twee lange relaties ben ik een jaar of twee single geweest. Ik heb in die periode wel wat dates gehad, en ik ben voor geen enkele van die vrouwen gegaan. Niet omdat ik zo graag single was, of omdat het te moeilijk was, maar gewoon omdat geen van hen me echt aansprak. De eerste vrouw die de juiste combinatie had van uiterlijk, intelligentie, gevoel voor humor (hoe seksistisch dat ook mag klinken: een zeldzaamheid), interesses en nog een paar andere criteria, daar ben ik nu bijna zeven jaar mee samen. Zij werkt ook aan een universiteit, maar als zij aan de kassa van de Delhaize had gezeten, dan had me dat maar weinig kunnen schelen (maar ik geef toe dat dat onwaarschijnlijk zou zijn). Geld en bezit speelde daar allerminst een rol in: wij zijn beiden humane wetenschappers, huizen van 1 miljoen kopen en fantasietjes over nooit meer werken zitten er niet echt in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou een lelijke vrouw (die bestaan wel niet maar for arguments sake) een arme man zoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burger
|
![]() wow, had niet zoveel reacties verwacht.
Erst denken, dann reden Laatst gewijzigd door VLJ : 19 februari 2011 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je een verfijndere schilstijl?
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, ben niet zo'n Leffe drinker, maar een witbier kan er prima bij hoor.
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag ook altijd eens experimenteren voor mij ook hoor ![]() (vervang dan wel die Leffe ![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En liefst niet door pappiesap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN