![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Datverdwaasde linksen en blinde islamofielen de schaamte al lang voorbij zijn is niks nieuws: http://www.vkblog.nl/bericht/101891/...hart_van_LINKS
|
|
|
|
|
|
#6102 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Jij gebruikte deze uitdrukking tegenover 1 bepaalde forumgebruiker (= persoonlijke aanval) die daarenboven nog nooit iets postte waaruit blijkt dat hij overloopt van zelfmedelijden. Citaat:
Dus een gemakkelijk en achterbakse manier om een partij zwart te maken Citaat:
Citaat:
Enige argumentatie om je mening te onderbouwen is je vreemd. |
||||
|
|
|
|
|
#6103 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is zo éh. Want mijn respect (bijvoorbeeld) is tegen zowel christenen, als moslims, hindoe's, en alle anderen. De christenen-haters zullen mij dan christenofiel heten en de homofoben nog - homofiel denk ik. Rare mensen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#6104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6105 |
|
Staatssecretaris
|
En godverdomme, ik bescherm graag nog de rechten van alle kinderen. --- Schande, Diego Raga. Je hebt helemaal verkeerde woord gebruikt. Het gaat niet over islamofilie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 15:45. |
|
|
|
|
|
#6106 | |
|
|
Citaat:
Mss toch maar eerst eens die link lezen, notabene geschreven door een 'rooie muts' en daar dan kritisch op argumenteren, want je reactie getuigt van dezelfde ontkennende houding die in dat artikel wordt aangehaald. |
|
|
|
|
|
|
#6107 |
|
Staatssecretaris
|
Mag ik meer uitleg vragen? Want ik heb niet begrepen wat je precies bedoelt.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 16:06. |
|
|
|
|
|
#6108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie het schoentje past, trekke het aan!
|
|
|
|
#6109 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6110 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#6111 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik ben niet van plan om Koran te lezen. Ik heb het niet nodig. Ik heb moslim kennissen en vrienden (herhaling) en ze haten mij niet. Ik heb christelijke (katholieke) kennissen en vrienden en ze haten mij niet. En ik ben zeker dat er zowel moslims als christenen zijn die mij capabel zijn om te haten door het 1 of het ander. Het gaat niet over haat. Het gaat niet over iedereen. Het gaat niet over halal en haram. Er zijn moslims, die jou haten doordat je "haram" eet. Er zijn moslims die jou niet haten doordat je "haram" eet. Er zijn christenen die moslims haten doordat ze "halal" eten. Er zijn christenen die moslims niet haten doordat ze "halal" eten. --- Zinloos eigenlijk om uit te leggen. Een fobie is een fobie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#6112 | |
|
|
Citaat:
Degenen die erop zitten denken ook dat ze steeds rechtdoor gaan... |
|
|
|
|
|
|
#6113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
“En ja, jonge mensen hebben de Westerse wereld niet meer meegemaakt zonder allochtonenproblemen, voor hen is het dus moeilijker te vergelijken, toch simpel!”U antwoordt hierop (post 6050): “Elke grootstad op deze wereld heeft problemen ongeacht er allochtonen zijn of niet...”Gezien ik het duidelijk had over wat jonge mensen al meegemaakt hebben of niet, stel ik u de vraag (post 6093): "Wilt u nu bedoelen dat er altijd zo'n paar honderdduizend allochtonen in België woonden?"En dan antwoordt u met bovenstaande post. Ofwel hebt u niet goed gelezen wat ik schrijf, of wel is dit een poging om alles uit zijn verband te trekken.
|
|
|
|
#6114 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Zo nee,dan heb jij een knoert van een fobische angst om een en ander over je eigen ontkennende houding onder ogen te zien. Typisch links. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 februari 2011 om 16:29. |
||
|
|
|
|
|
#6115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Zoals ik eerder zij, jullie zijn vatjes vol zelfmedelijden..." Mag het dan wel als het over meer dan één forumgebruiker (jullie) gaat maar niet als het slechts over één persoon gaat, dan zal ik vanaf nu zelfs majesteitelijk meervoud gebruiken als u dat beter bevalt! Alles wat niet in uw kraam past, is achterbaks en gelogen. Toen die hele discussie liep over die KKK-er bij iemand van VB, heeft u toch ook uw uiterste best gedaan om het hele VB zwart te maken. Maar als ik iets vertel uit mijn EIGEN leven, dan is dat achterbaks en gelogen. U beschuldigt toch graag mensen. En op de rest heb ik al geantwoord, ik blijf mezelf niet herhalen, iets wat u wel graag doet, hé!
|
|
|
|
#6118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees het artikel.
|
|
|
#6120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer iemand van de heilige drievuldigheid ARALWI iets beweert kan dit, doet een ander hetzelfde; dan is het een persoonlijke belediging. Wanneer Marie haar ervaring weergeeft die ze persoonlijk had met een partij wordt dit" een makkelijke en achterbakse manier om een partij aan te vallen". Langzamerhand verziekt dit een heel forum! |
|
|
|
|