![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6241 |
|
Staatssecretaris
|
Praat waarover je wil (vakantie, dieren, tuinaanleg, koffie, tomaten, peer, spaghetti, rolluik, besturingssysteem, winterbanden, wiskunde, piano, calorieen, 3D, fibernet, fietsen... enz. enz. enz.).
Ze zullen altijd afwijken (automatisch). - Ik kan, wil en zal die mensen zeker nooit begrijpen. Hoe kan iemand ganse tijd over/tegen islam (of over/tegen vreeldelingen) blijven praten? Het is echt niet normaal. - Ik vraag me af wat de reden kan zijn? Ik kan het echt niet begrijpen. Weerkloosheid? Ik weet het niet. 1 ding weet ik ze-ker: het is ze-ker en vast niet nor-maal. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 februari 2011 om 17:29. |
|
|
|
|
|
#6242 |
|
Staatssecretaris
|
On-Topic:
"Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen." Correctie: "Waarom dezelfde mensen meer en meer praten tegen allochtonen? Is dat hun levenswijze?" |
|
|
|
|
|
#6243 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6244 |
|
Gouverneur
|
ssssttttttt
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
|
|
|
|
#6245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6246 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkt er even voor me een hoofddoekmadam te zijn geweest, goederen op de band, geen enkel probleem. 28 euro aub. Haalt die mevrouw toch wel een briefje van 50 euro VANONDER HAAR OKSELS!! Gezellig als caissière natuurlijk. Waarom krijgen hoe langer hoe meer mensen "iets" tegen allochtonen? Wel, d?*?*rom! ze weten wèl waar ze hun kopvodden kunnen kopen, maar de moeite om een geldbuidel aan te schaffen, d?*t hoort niet tot hun VERRIJKING hoor! dat is het probleem van die caissière (die bovendien nog eens als racist wordt gebrandmerkt als ze durft weigeren om het vochtige okselgeld aan te nemen). ------------ Als ik het niet zelf had gehoord had ik het misschien niet geloofd. alhoewel: het verhaal is zo onwaarschijnlijk dat men zoiets echt niet durft uit te vinden. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 21 februari 2011 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#6247 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het 'de islam' die de Vlamingen heeft bevolen om 85% van hun tv en 90% van hun radio in het Engels te doen? Welke imam heeft dit bevolen? Link graag. (Dus wie eerbiedigt hier wat niet?) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 februari 2011 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#6249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Integendeel, je achtte het enige tijd geleden nodig om tegen mij te zeggenJij bent dus wel één van de laatste personen op dit forum die een ander lessen te leren heeft. Ten andere, is hier iets veranderd op het forum, sedert? Zijn er forummers die hun scheldproza tegenwoordig achterwege laten. Is het onnozel geroddel tot persoonlijke aanvallen verdwenen? Veroordeel jij tegenwoordig wel persoonlijke aanvallen van je allerbeste vriendin? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=285 Er is niets dat ik aanhaalde dat nu niet meer geldt! Op welke recente vragen wens jij een antwoord? Laatst gewijzigd door artisjok : 21 februari 2011 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#6250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij hebt waarschijnlijk nog "anakwaboe : de belevenissen van Jommeke" gelezen. |
|
|
|
|
|
|
#6251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Had je het liever in een arabisch rocheltaaltje? |
|
|
|
|
|
|
#6252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoek onder I&I een draad waar het na enkele pagina's niet over de islam gaat. |
|
|
|
|
|
|
#6253 |
|
Gouverneur
|
Hoe zou dat komen?
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
|
|
|
|
#6254 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6255 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6256 |
|
Gouverneur
|
Hoe zou dat komen?
|
|
|
|
|
#6257 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
http://www.politics.be/nieuws/489/ Citaat: Onder druk van het Vlaams Blok was België echter niet geneigd om, zoals Nederland al lang had gedaan, zijn migranten dat plaatselijk stemrecht toe te kennen. ‘Als zij zich willen integreren moeten zij maar de Belgische nationaliteit aannemen’, was de slogan van de liberalen. En de overheid was consequent: in vijf fasen werd de toegang tot de Belgische nationaliteit zo gemakkelijk gemaakt, dat wie er om vroeg het niet eens echt nodig had om te sjoemelen. Wat de wetgever daarbij vergat is dat, door de kleine lettertjes van het cascadeverbod, iedereen die Belg was geworden, nu ook zijn familie en die van zijn partner in directe opgaande en dalende lijn mocht laten overkomen in het kader van de gezinshereniging. Hetzelfde, maar met een nog groter repercussie, geldt voor de 50.000 nieuwe legale vreemdelingen die de regularisatiecommissie zal creëren: zij zijn niet via het recht op gezinshereniging naar ons land gekomen, en mogen dus, net als de Belgen en de burgers uit de landen waarmee een verdrag was gesloten, om het even welk familielid naar ons land laten overkomen. Of hoe, samen met Blok, het hele land het deksel op zijn neus kreeg door zich zo te verzetten tegen stemrecht voor migranten! "Eigenlijk zou ik dit alles niet moeten zeggen, maar ik kan mijn adoptievaderland de raad geven al die wetten en verdragen nog eens grondig te herzien", concludeerde de advocaat.
|
|
|
|
|
|
#6258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Islam is de snelst groeiende religie op deze wereld. Daar blind voor zijn getuigt inderdaad van naïviteit, autisme, of nog veel erger, een opzettelijk struisvogelgedrag.
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat we de Islam, of elke vorm van de Islam, gaan lopen bestrijden, maar de donkere kanten van deze religie gaan vergoeilijken zoals onze eigen forumharpies doen, is natuurlijk ook niet de bedoeling. |
|
|
|
|
|
#6259 |
|
Banneling
|
|
|
|