![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6261 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zijn daar cijfers van?
|
|
|
#6262 |
|
Burger
|
|
|
|
#6263 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
#6264 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Als er niemand op politics.be over allochtone criminaliteit praat, praat het media toch erover. Maar als men begint over criminaliteit te praten en door een klein percentage allochtone criminelen alle allochtonen tegen te praten, begint men ook automatisch tegenargumenten te brengen; het is voor evenwichtigheid. De topicstarter post krantenartikels om "aan te tonen" "waarom" er "meer" mensen iets krijgen tegen de allochtonen (zijn overtuiging). Wat doet hij? Waarmee is hij bezig? Zijn de kranten onvoldoende om op de hoogte te blijven wat er allemaal gebeurt? Ja, bepaald aantal mensen (allochtonen en autochtonen) krijgen iets tegen bepaalde allochtonen omdat ze rechtstreeks verband hebben met bepaalde criminele feiten, gepleegd door de allochtonen. EN het is geen eureka. Die mensen krijgen ook problemen (normaal gezien) tegen de autochtonen, omdat ze rechtstreeks verband hebben met bepaalde criminele feiten, gepleegd door de autochtonen. - Ik GELOOF (ik hoop het niet; ik geloof) dat de meeste mensen (mensen zoals Artisjok, Wisord, Eberhard, Alboreto, enz.) niks tegen mij (of tegen andere allochtonen die ze kennen) zullen krijgen als hun woning morgen bijvoorbeeld door een allochtone rotzak ingebroken wordt. Ik zal ook geen enkel probleem krijgen (= niks krijgen) tegen de bovenvermelde mensen (Artisjok, Wisord, Eberhard, Alboreto... ook tegen Hoomer niet, ook tegen Paulus of bruggeman niet... enz.), als mijn woning morgen bijvoorbeeld in brand gestoken wordt door een autochtone rotzak. Wat wil ik zeggen? Jullie zijn ofwel serieuze slachtoffers van het hersenspoelen, ofwel demagogen, ofwel wordt u betaald voor het verspreiden van demagogie, ofwel zijn jullie cyberfreaks (forumgetrol)! Wie zijn jullie? --- EXTRA: http://www.clint.be/actua/binnenland...an-allochtonen Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 februari 2011 om 20:59. |
||
|
|
|
|
|
#6265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Zoek ze zelf maar op, het is niet moeilijk te vinden. Los daarvan betekent dat niet dat ik hiervoor expliciet bang ben voor deze religie, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden. En dan zeker niet op de struisvogel-Cohen manier van doen.
|
|
|
|
|
|
#6267 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Je posten lees ik niet graag; ik heb het reeds gezegd, als ik me niet vergis. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 februari 2011 om 20:51. |
|
|
|
|
|
|
#6268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 22 februari 2011 om 13:35. |
|
|
|
|
|
|
#6269 | |
|
Burger
|
Citaat:
De islam in de vorm van mohammed heeft de god van de christenen geleend en daar een cultus omheen gebouwd. Dat is op zijn hoogst ketterij. Aangezien de islam alle aspecten van het leven wil regelen en reguleren is het een ideologie.
|
|
|
|
#6270 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#6271 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6272 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
dikke 5Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 februari 2011 om 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#6273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij veel anti-migranten posts op dit forum vinden we in de avatar een 'Vlaams vlaggetje/leeuwtje'.
Een aantal kennissen van me hebben een tijd lang gedacht dat het hier wel moest gaan om Franstalige constructs. Inmiddels geloven ze dat niet meer. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 22 februari 2011 om 13:35. |
|
|
|
|
|
#6274 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is wat er werd beweerd:
Citaat:
Citaat:
Is Nederlands een ideetje voor de radio van het eigen volk? Of mag dat niet van de imam? Of....is het probleem misschien dat veel van de Nederlandse muziek door mocro's wordt geproduceerd? Zie http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=805 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 februari 2011 om 21:12. |
||
|
|
|
|
|
#6275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6276 | |
|
Burger
|
Citaat:
Als atheist bemoei ik me er ook mee, omdat het mijn leven ook beïnvloed. Sterker nog, Een moslims mag iemand van het boek (jood of christen) niet zomaar doden, maar een ongelovige (waaronder ik dus) mag gedood worden waar men hem/haar tegenkomt. Ik ben het met je eens dat de sharia het belangrijkste item is wat volledig buiten europa gehouden dient te worden. En zoals ik al eerder stelde is dit ook om de aanwezige moslims te beschermen. Ik vind de sharia alleen niet het enige punt van de islam wat bestreden dient te worden.
|
|
|
|
#6277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6280 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
How low can you go, Q ? Btw, de koran is ook de mening van 1 persoon, dus is die mening ook waardeloos... Beetje vroeger opstaan, jongen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 februari 2011 om 23:21. |
|
|
|
|