![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom plaats jij je lijstjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6323 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6325 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat heb ik al opgemerkt. (ironie)
Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 februari 2011 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals, ik heb van in het begin gezegt dat ik selecteer. Dat ontken ik nergens en daar gaat het bij mij ook helemaal niet om. Niet voor niets dat hij nu niet durft te antwoorden ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 22 februari 2011 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De goed nieuws krant...oeeeeeeeersaaie boel.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6328 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110222_084 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quasix antwoordde eerder dat hij dit doet voor het evenwicht. Niet voor niets dat jij niet durft te antwoorden waarom je die lijstjes plaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6330 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 22 februari 2011 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6331 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() positieve criminele feiten ga je inderdaad zelden zien.
![]() |
#6332 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel wanneer het eens voor de crimineel slecht afloopt...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom manipuleer jij dan doelbewust het nieuws? Leer jij mss eens lezen wat mensen zeggen, het is overduidelijk beste Illwill .... Volgens mij is dit uw doel namelijk mensen hun haat tegen allochtonen voeden door eenzijdig nieuws te posten. Dus nog eens Quas brengt deze draad in evenwicht. En hij zal dat blijven doen of je het nu wil of niet. Hij toont duidelijk aan dat er nog nieuws in de kranten staat dat jij doelbewust negeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6336 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik had het niet over de media, ik had het over jullie. Zoveel moslims in onze maatschappij maar geen links kunnen bovenhalen dat ze actief meewerken aan onze maatschappij. Waar ligt nu die enorme blok om toch eens ergens te zeggen "ja, er zijn bepaalde integratieproblemen"? Want het gekronkel begint ronduit ridicuul te worden en dan kan de situatie eens eindelijk vooruit gaan.
Ik zal het zelf maar doen: http://www.mo.be/artikel/allochtonen...ed-nieuws-zijn De etnisch-culturele minderheden kunnen zich zo niet identificeren met de spelers en haken sneller af. In pakweg Nederland staan ze daar een heel stuk verder in. Dus volgend op officiële cijfers moeten 4/10 allochtonen op de nederlandse televisie crimineel zijn om identificatie met het publiek mogelijk te maken. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 22 februari 2011 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf allochtoon...waarom zou ik de haat tov mezelf willen voeden? ![]() Ook heb ik gevraagd dat degene die zich bekeerd omwille van mijn lijstjes zich meld...nog niemand tot op heden. Kortom, ik heb nog niet veel mondjes gevoed. Denk je dat er iemand is die de feiten door allochtonen gepleegd zijn, vergeet omwille van andere feiten? Denk je dat iemand een moord vergeet indien er nog 20 andere feiten zijn? ![]() Iedereen weet dat er nog ander nieuws is!!!! Dat weet ik zelf ook wel, maar daar gaat de topic niet over. Denk je nu echt dat de mensen welke overvallen worden en vanaf dat moment misschien iets tegen allochtonen hebben dat deze terug hun mening gaan veranderen omwille van iemand die hier op een forum voor een zogezegt "evenwicht" zorgt? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 22 februari 2011 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat deed je zelf al. En ja dat doet Quas nu ook, net dat is het evenwicht. ![]() Mooi dat je eindelijk toegeeft dat je sellectief te werk gaat, de rest van uw post was camouflage dus dat heb ik gewist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6339 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6340 |
Staatssecretaris
|
![]() De logica klopt hier ook niet, AkigoLogica.
Dus ja. - Er is een forumreglement, er zijn moderatoren om te bepalen wat er mag en wat er niet mag en om posten te wissen. Er is een topicstarter. En ik stoor hem niet met mijn tegenargumenten. Mvg, Uw akigoloog. Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 februari 2011 om 18:23. |
![]() |
![]() |