![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() TROUWENS
Ik wist het niet, dat men op een katholieke school (bijvoorbeeld) aanleert vijandig te reageren op menselijkheid en oprechte goedbedoeldheid. ... Barbaars conservatisme. Nu weet ik dat het zeker een goed idee is om het (eender welk) religieus onderwijs (in het algemeen) af te schaffen (m.a.w. dat ik helemaal mee eens ben met dit standpunt). Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 februari 2011 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, ik ben helemaal mee eens met dit stanpunt! (herhaling)
Juist "ik wist het niet" was ironie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 februari 2011 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo, maar dat is niet de dicussie. Religieus onderwijs moet niet worden afgeschaft omdat het per se slecht onderwijs is. Het moet worden afgeschaft (de subsidie althans) omdat het onderwijs religieus is. Een zaak waar kinderen niet aan blootgesteld moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hoe hokjesdenken de wereld naar de klote helpt en het kapitalisme laat begaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Toen mijn moeder (uit Limburg) wilde huwen met mijn vader (uit West-Vlaanderen) mocht ze dit niet; want mijn vader was "een vreemde van de vlaanders" (Limburgs accent bijdenken). De Vlaanderaars waren allemaal bedriegers. (Men kende ze "enkel" van deur-aan-deur verkoop)
Ze is van thuis weggelopen om te trouwen met mijn vader. Niemand van haar familie was op de trouw. Later is het wel goed gekomen. Ze is er nooit in geslaagd om het West-Vlaams eigen te maken; sprak AN. Steevast vroeg men haar "Ge zijt gij zeker niet van alhier? Van waar zijt gij?" (West-Vlaams accent bijdenken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit je thuisgevoeld? Altijd gevonden dat ze je niet moesten hebben? snik! Krijg je die therapie terugbetaald? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 7 februari 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Cochi,
Eigenlijk ben ik fier op mijn moeder, dat ze het lef had om weg te lopen van thuis, naar "den vreemde", haar liefde achterna. (in 1952) Hoe jij daarop reageert! Welke toon je aanslaat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Dit :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het hier aan de orde om eens na te gaan waar die woorden autochtoon en allochtoon vandaan komen. Het zijn woorden die vaak misbruikt worden met als bedoeling het hokjesdenken zowel op een positieve als een negatieve manier. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat onderstaande feiten een positief effect hebben op autochtonen? Nee, ontken ze dan niet. 1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige. 2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. 16) 10-zedenfeiten met geweld. 17) Man steekt zus neer met 13 steken. 18) 3 minderjarige dievegges. Jongste amper 12. 19) Asielcentra afgebroken. Opvang niet goed genoeg? 20) Overvaller betrapt. 21) Minderjarige dief. 22) Diefstal met geweld 23) Diefstal van 600 miljoen. 24) Masale Belastingsontduiking. 25) Man steekt eigen broer neer.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen algemeen als je een beetje nadenkt.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oma trouwde notabene met 'n 'buitenlander' goh, zij is daar niet voor van huis moeten weglopen, noch 'n paar oudtantes van me die met 'n ohjee, 'n Waal thuiskwamen, ook 2 oudooms van me, trouwden 'vreemd', geen haan die daar ooit naar gekraaid heeft in de familie noch in 't dorp en da was 'n klein durpke in de Limburg (en zelfs vóór de jaren 50)! Dus; U liegt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat is tovh de repliek van Arti, ze brengt het verhaal over haar ouders, uit een ander dorp en provincie in VLAANDEREN als relevant aan vreemdelingen en integratie. Dat is natuurlijk niet zo en dat weet ons Arti'ke ook best maar alles is goed he om toch maar geen argumententen aan te brengen. Vandaar dat ik tussenkom, mee nu? Prachtig! ![]() |
|
![]() |
![]() |