![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Banneling
|
Je geeft geen inhoudelijke reactie meer.
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2011 om 12:07. |
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Denkt ge nu echt dat de moderatie zo dom is om te denken dat het daarover ging?
|
|
#304 |
|
Banneling
|
inhoudelijk : de inhoud betreffend
Nu zal me gevraagd worden wat de inhoud is van mijn post, en indien ik dit uitleg zal ik daarna onder mijn voeten krijgen dat ik herhaal. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2011 om 12:19. |
|
|
|
|
#305 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
|
Ge vraagt me om iets wat tegen de forumregels is geacht hier te herhalen?
|
|
#307 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
|
Citaat:
Ik denk niet dat hij het goed bedoelde, maar ik kan me vergissen. Maar uiteindelijk doet dat er niet toe. Ik vind de moderatie hier vrij tolerant, maar wat hij daar geschreven had was er grof over. Ik zou het u kunnen uitleggen door tov u hetzelfde te doen als Nidstang, maar ik vermoed dat de moderatie het ook als een persoonlijke aanval zou beschouwen (en terecht eigenlijk). Dus ge moogt stoppen met driehoekmateriaal uit te lokken, want dat gaat toch niet lukken
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want volgens mij bevestig je enkel wat Conchi zegt, je leest van haar post enkel de eerste regels, de rest vind je niet de moeite waard. Dat mag natuurlijk, maar waarom reageer je dan steeds? Waarom blijf je over dit soort zaken doorgaan, waarom vraag je een link terwijl je persoonlijk al citeert waar het over gaat? En waarom heb je het steeds nodig te insinueren dat het probleem bij de ander ligt? Daarmee balanceer je steeds op het randje, anderen van leugens beschuldigen is natuurlijk een vorm van prococatie, en ja, het levert u bijzonder veel negatieve aandacht op. Kun je misschien, inplaats van weer rondjes te rijden; met dit keer Conchi, je even aan het onderwerp van deze discussie houden? Dat is de manier waarop de moderatie de ene keer wel en de andere keer niet optreedt, heeft u daar wat op te zeggen? Want DAT IS HET ONDERWERP, kunt u zich daar dan ook eens aan houden? |
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Cochi beweerde : Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post.Ik beweerde : Ik lees cochi's posts zelden nog. Net als die van circe.Cochi beweert dus dat ik van geen enkele post meer lees dan de eerste alinea. Ik beweerde dat ik van bepaalde forummers hun post zelden meer lees dan de eerste zin. Je begrijpt toch het verschil tussen "nooit meer dan ... van een post" en "cochi's posts"? Wil je dat ik ook nog uitleg wat ik hier bedoelde? Voor circe is het balanceren op het randje een sport. |
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(noteer: alles is in één zin geprangd...) Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 26 februari 2011 om 14:08. |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom zou je nog uitleg moeten verschaffen dat men toch maar enkel de eerste zin leest...
|
|
#313 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb niet geheel deze draad gelezen, maar ik vraag me eigenlijk af
-Welk punt van het forumreglement zou men eigenlijk gewijzigd willen zien ?µ -Heeft men behoefte aan een mogelijkheid om "in beroep te gaan" of "zich te verzetten" tegen een beslissing van de Moderatoren ? (een hof van cassatie als het ware - met franstalige, duitstalige en nederlandstalige "kamers"-) ?
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunt u even bij het onderwerp blijven? Dat is het OPTREDEN van de MODERATIE. Bedankt! Laatst gewijzigd door alice : 26 februari 2011 om 14:53. |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar zit voor velen absoluut geen consequente lijn in daarom werd deze discussie opgestart. Uw suggesties vind ik wel wat! |
|
|
|
|
|
#316 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Op de posts waarvan ik enkel de eerste zin lees reageer ik niet (behalve uitzonderlijk enkele keren en dan citeer ik enkel dat deel dat ik gelezen heb) Citaat:
Begrijp je het verschil niet, of doe je alsof? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#317 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
& bovendien komt het geschreven woord harder over dan het gesprokene en bestaat de neiging om zich achter anonimiteit verschulend wat "uitgesprokener" te gedragen... Persoonlijk vind ik dat in een bepaalde ironische kontekst je iemand voor "SS hoer" of "nazivarken" zou moeten mogen kunnen uitschelden ; maar bij nader inzien lijkt me dat toch geen goed idee. De grens ligt volgens mij gewoon bij "Ik weet U wonen, pas maar goed op !" dreigen met geweld is not done en zou zelfs strafrechterlijk moeten vervolgd worden... Suggesties over hoe het forumreglement aangepast zou kunnen worden om de moderatie meer naar de geest dan naar de letter te laten modereren zijn welkom, maar ik zou zeggen bedenk steeds dat het hier over mensenwerk gaat en wel door vrijwilligers die het aangenaam willen houden. Overigens is "het forum" niet het belangrijkste deel van Politics.be via de portaalsite kom je op veel interessant(ere) delen...
|
|
|
#318 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Middels zo'n 'Hof van Cassatie' kan een forumlid zich beter tegen o.a. willekeur en bovengenoemde 'afrekeningen' wapenen. Het verdient tevens aanbeveling dat de moderator die aanvankelijk ingegrepen heeft, niet vertegenwoordigd is in zo'n 'Hof van Cassatie'. Dat wil zeggen dat de moderator die aanvankelijk ingegrepen heeft enkel en alleen gehoord kan worden, op gelijke voet met het forumlid, maar dat de uiteindelijke beslissing van het 'Hof van Cassatie' genomen wordt door andere moderatoren. Dit uiteraard om, zoals hierboven ook al is aangehaald, alle schijn van partijdigheid te vermijden. Bij echte rechtszaken kan de rechter van de lagere rechtbank immers ook geen rechter zijn in dezelfde zaak die bij een hogere rechtbank dient. Ik ben me ervan bewust dat dit natuurlijk extra werk voor het moderatieteam met zich meebrengt, en dat brengt ons derhalve bij het punt van uitbreiding van het moderatieteam. Dat is hard nodig. Wat echter het allerhardst nodig is, is een consequent beleid dat door alle moderatoren onderschreven en bovenal gevolgd dient te worden. |
||
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien zou je kunnen reageren in discussies die voorlopig nog inhoudelijk zijn, zoals deze: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90, in plaats van je bezig te houden posts op te diepen uit het archief van 2008 en de 'wie is online' lijst in de gaten te houden; maar je prioriteiten liggen duidelijk anders.
(één zin, anders is de rest van de post mss wel voor niets!)