![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor hun argumentatie maakt het niet uit maar een schaterlach is toch altijd mooi meegenomen. JVDB's goddelijke wetten en Paulus' eindeloos gedram over 'ocharme die vrouw' vind ik toch wel pareltjes, hoor...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 maart 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 |
|
![]() dat moet dan ook niet overgelaten worden aan tavek's moraal, noch aan die van u. De wetgever heeft er namelijk voor gezorgd dat een beslissing kan gemaakt wordt door mij, en dat ik, en ik alleen, binnen het wettelijk kader dat hiervoor gecreeerd werd, autonoom, naar eigen eer en geweten, kan beslissen wat er met en in mijn lichaam gebeurt. Mijn lichaam. Niet dat van u, niet dat van tavek. Het mijne. Als ik, binnen het wettelijk kader, niet meer vrij kan en mag beschikken over mijn eigen lichaam kunnen we ineens de laatste 50 jaar van de vrouwenemancipatie net zo goed terugdraaien.
Laatst gewijzigd door morte-vivante : 1 maart 2011 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Na ontelbare topics over abortus in de loop der jaren op talloze fora is het nu wel duidelijk dat dit een onbegonnen zaak is.
![]() |
![]() |
#3345 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 | |
|
![]() Citaat:
samen te vatten tot:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 |
|
![]() al dan niet voorafgegaan door onschuldig en weerloos
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt uiteraard. Van iemand die er dergelijke redeneringen op nahoudt kun je ook niks anders verwachten :
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 maart 2011 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ochare die vrouw" is de samenvatting van gans het betoog van Steve. Niet van de link wat jij daar tracht van te maken. Ik kan begrijpen dat het mischien anders overkwam en daarom heb al zowat al 100 keer denk ik, aangegeven op wat het sloeg. Ik snap het ganse gedoe ook niet. Wie kan het nu wat schelen op wat mijn mening sloeg? Op Steves betoog of op de link. Want in principe kan het best op beide slaan vind ik. dat doet niks af aan het feit dat Steves betoog niet verder reikt dan 'ocharme die vrouw". Want zoals iedereen weet die de moeite doet om het geheel te lezen, is de link volledig achterhaald door Steve zelf dan nog, gezien er geen cijfers bekend zijn van voor de legalisering. En mede daarom blijft mijn bewering dat Steve betoog niet verder reikt dan "ocharme die vrouw" weldegelijk rotsvast staan. En dat kan hij niet verdragen blijkbaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2011 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wetten kunnen veranderen. Het is absoluut niet verboden om daarover te praten weet u? Er worden wereldwijd zo 'n 45 miljoen kinderen gedood. Hun leven is evenwaardig als dat van u. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2011 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3351 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft het enkel over uw lichaam. Niet over het lichaam van de mens in u als u zwanger bent. Nochtans is hij de hoofdrolspeler in gans het abortusverhaal. Niet u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder zinnig mens weet dat, en hier werd al tot in den treure getracht om dat aan "zijn" verstand te brengen, doch tevergeefs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2011 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |