![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6501 |
|
Super Moderator
|
Laatste waarschuwing om on topic te blijven. Ik hoop dat dit duidelijk is voor iedereen.
|
|
|
|
|
|
#6502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige.
2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. 16) 10-zedenfeiten met geweld. 17) Man steekt zus neer met 13 steken. 18) 3 minderjarige dievegges. Jongste amper 12. 19) Asielcentra afgebroken. Opvang niet goed genoeg? 20) Overvaller betrapt. 21) Minderjarige dief. 22) Diefstal met geweld 23) Diefstal van 600 miljoen. 24) Masale Belastingsontduiking. 25) Man steekt eigen broer neer. 26) Dubbele Moordenaar http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=AL36OQD1 Weer een rotte appel? Nu vind ik het iets minder erg omdat ik vind dat rechters ed. meehelpen aan het probleem. Opmerking!!!! Wil degene die door dit lijstje iets gekregen heeft tegen allochtonen zich aub bekendmaken.[/quote]
Laatst gewijzigd door illwill : 25 februari 2011 om 12:22. |
|
|
|
|
|
|
#6503 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een post over schoenzolen kan hier evengoed ontopic zijn.
|
|
|
|
#6504 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kapitalisten in alle kleuren en godsdiensten hebben niet liever dat de gewone man in de straat onderling strijden. Dat komt hun levensstijl te goede. Ik steun elke aanpak tegen de kapitalisten. Wat niet wegneemt dat ik godsdienst uit de samenleving wil. Laatst gewijzigd door Serenity : 26 februari 2011 om 00:13. |
|
|
|
|
|
|
#6505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6506 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door Wisord : 26 februari 2011 om 02:42. |
|
|
|
|
|
#6507 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6508 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige.
2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. 16) 10-zedenfeiten met geweld. 17) Man steekt zus neer met 13 steken. 18) 3 minderjarige dievegges. Jongste amper 12. 19) Asielcentra afgebroken. Opvang niet goed genoeg? 20) Overvaller betrapt. 21) Minderjarige dief. 22) Diefstal met geweld 23) Diefstal van 600 miljoen. 24) Masale Belastingsontduiking. 25) Man steekt eigen broer neer. 26) Dubbele Moordenaar 27) Moordenaar http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=AL36OQD1 28) Moordverdachte bekent http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-overval.dhtml 29) 20 jaar cel voor moord http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=2000 30) Gewoon steun krijgen is al niet meer voldoende. http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=2000 31) Dieven van 12 – 15 en 16 jaar oud. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...in-Aalst.dhtml 32) Vader mishandeld jarenlang 3 kleine dochtertjes. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110302_002 Citaat:
Trouwens, toen ik 12 jaar was dacht ik niet aan jatten ofzo. Spelen, ja.
Laatst gewijzigd door illwill : 2 maart 2011 om 12:17. |
||
|
|
|
|
|
#6509 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#6510 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6511 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rijken zijn dus overal de schuld van? |
|
|
|
|
|
|
#6514 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veralgemenen mag, behalve als het over moslims of allochtonen gaat...
|
|
|
|
|
#6515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In de eersteplaats is het systeem dat dit in stand blijft houden de schuldige. Maar kom wil je echt die discussie hier voeren? Ik wil best hier nog eens over discussieren, maar ik vrees dat men dit weer niet op prijs gaat stellen, maw... gaat ment beginnen zeuren en zagen tot in S&M toe. Dus lijkt het me beter dit in andere sub te doen. |
|
|
|
|
|
|
#6516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persoonlijk zie ik niet in wat daar verkeerd aan is binnen een geheel van sociale solidariteit zoals wij kennen, maar ik ga er dan maar vanuit dat u vooral kapitalisme buiten West Europa op de korrel neemt. Zo is tenminste wat duidelijk wat u met die term bedoeld. |
|
|
|
|
|
|
#6517 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als we zo blijven verder gaan, wat nu al bewezen is dat niet gaat lukken, zal er van uw droom om het kapitalisme te behouden binnen een partijen-democratie met een sociaal vangnet niet veel over blijven. Je moet goed weten en beseffen dat ondanks de crisis waar wij voor opgedraaïd hebben de rijksten hier nog rijker zijn geworden, en wij moesten en nog gaan moeten inleveren. het kapitalisme en zijn neoliberal famillie is een verzameling van het beleid en de praktijken die hebben geleid naar de manier waarop het neoliberale-kapitalisme functioneerd in de wereld sinds de jaren 70. Het is zowel een ideologie als een machtsmodel, een ideologie die het kapitalisme als perfectie nastreeft, en er een doel van maakt om daarmee de macht te grijpen en de hele wereld te overheersen en door niets of niemand zich zal laten tegenhouden maw geen genade voor mens en natuur. Maar zoals de meeste dingen die te maken hebben met het kapitalisme en het kapitalisme en de vrije markt naar voor schuiven, heeft dit in de praktijk betekend dat ze met de samenwerking van de staat en het steeds toenemende gebruik van het leger hun doelstellingen bereiken namelijk het onderwerpen van de lagere klasse die ze zelf creeren het onderwerpen van de mensheid aan hun eigen winstbejag en het leegzuigen van onze planeet.De slechte gezondheid van veel mensen en onze planeet zijn daar het gevolg van. Deze zogezegde vrijheid is bereikt door het verwijderen van normen, voorschriften en wetten dwz, milieu-normen, veiligheids en loonwetten van de werknemers en de vrije stroom van kapitaal en investeringen tussen landen voor hen te bevorderen. Het is volbracht door de vakbonden naar de klote te helpen en de vermindering van de uitgaven voor sociale diensten zoals gezondheidszorg, onderwijs en zorg voor ouderen door te voeren. En het heeft geholpen om de privatisering van de staats industrieën en overheidsgebouwen te laten plaatsvinden die hen mogelijk konden tegenwerken en hun vrijheid in het gedrang konden komen . Laatst gewijzigd door Wisord : 3 maart 2011 om 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#6518 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6519 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door illwill : 3 maart 2011 om 12:56. |
|
|
|
|
|
|
#6520 |
|
Banneling
|
Nee, maar ze houden en slecht systeem in stand.
Laatst gewijzigd door Wisord : 3 maart 2011 om 12:59. |
|
|
|