![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk staat dat daar. U verwijt zelfs iemand onredelijk te zijn, omdat hij weigert het zich niet kunnen voortplanten als een afwijking te zien. U koppelt daarmee seksualiteit en voortplanting aan elkaar. U weet ondertussen nochtans dat voortplanting geen criterium is om homoseksualiteit te be- of veroordelen. De reden waarom u dat evenwel blijft doen, is ook duidelijk: u heeft verder geen poot om op te staan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er hier eentje rondloopt die steevast sexualiteit koppelt aan voortplanting ben jij het wel! Jouw constant geblèir over minderwaardige sexualiteit(sbeleving) en jouw idiote vergelijkingen met lichamelijke handicaps - ja, zelfs Kadhaffi heb je er al bijgesleurd - begint behoorlijk pathetisch te worden. Jij weet gewoonweg niet meer van welk hout nog pijlen maken om jouw vooroordelen bevestigd te zien. En dat kinderachtig gedoe van vierde poging, vijfde poging, zesde poging bevestigt alleen maar dat jij jouw onzin niet verkocht krijgt. En terecht.
![]() |
![]() |
#683 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat iemand die niet goed hoort geen beroepsmilitair mag worden? Waarom denk je dat mensen die minder goed horen vaak aangewezen zijn op hoorapparaten? Dat is niks dat ik moet uitvinden omdat mijn verhaaltje zou kloppen zekers? Maar soit. Ik probeer eens wat anders. Noem jij eens iets dat jij als een afwijking ziet. Dan is dat al tenminste één iets om te kunnen verderbreien. Want al wat ik zeg is toch niet goed voor jou. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=652 Citaat:
Gaan we verder discuteren �* la jij-hebt-dat-wel-of-niet-gezegd of ga je lezen wat er staat? Seksualiteit en voortplanting zijn helemaal niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat is wat ik zeg. Ik zeg zelfs dat met homoseksualiteit geen voortplanting mogelijk is en dat zou ik niet kunnen zeggen waren ze onlosmakelijk met elkaar verbonden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 maart 2011 om 07:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laten we dus maar in het midden laten wie hier een klein kind is. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mooi. Dan kunnen we voortaan voortplanting schrappen als argument of criterium in discussies over homoseksualiteit. Het heeft er immers niets mee te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb uw vraag tot vijf maal toe beantwoord. Dat het niet het antwoord is dat u wenst te horen, kan ik ook niet helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat dat met dit onderwerp te maken heeft, is me een volkomen raadsel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Wij discrimineren niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dus geen gay spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah neen, vermits de naam alleen al een aanfluiting is.
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin.
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik wil aantonen dat de afwijking manken een minderwaardige manier van lopen is, want een normaal mens kan sprinten en een mank iemand kan dat niet,... ... dan zeg jij: omdat de manke niet kan sprinten is sprinten niet relevant om dat verschil aan te tonen...???? Dus ik wil aantonen dat de afwijking homosekualiteit een minderwaardige manier van seksualiteit is, want een normaal mens kan zich voortplanten en met homoseksualiteit lukt dat niet,... ... dan zeg jij: omdat het met homoseksualiteit niet kan is voortplanten niet relevant om dat verschil aan te tonen...???? Besef je dan niet dat je het verschil juist beaamt?! Citaat:
U reageert zo: Raf: ik kan niet uitleggen waarom u doof zijn als een minderwaardige vorm van horen beschouwt.Maar dat vraag ik ook niet. Ik, vraag helemaal niet om uit te leggen waarom men doof zijn als minderwaardige vorm van horen beschouwt. De reden daarom ligt trouwens voor de hand: nl dat men minder hoort van wat er te horen valt. De vraag is of je eens wil uitleggen waarom doof zijn als een minderwaardige vorm van horen wordt beschouwd, zonder de dove mens minderwaardig te vinden... Terwijl homoseksualiteit, wat 'n minderwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving (men kan er zich niet mee voorplanten) niet kan los zien van de homoseksueel en zodanig ook de homoseksueel niet als minderwaardig zou kunnen zien. (zevende poging) De vraag is bedoeld omdat je erover zou nadenken en concluderen dat men deze weldegelijk los kan zien van elkaar. Dat men deze los kan zien van elkaar wordt bewezen door dat ik bijvoorbeeld zeggen dat men met homoseksualiteit zich niet kan voorplanten. Dat betekent echter niet dat homofielen zich niet zouden kunnen voorplanten. Beide zinnen beantwoorden aan de realiteit. En dat komt, omdat het weldegelijk mogelijk is om deze twee los van elkaar te zien. Maar u wil dat niet. En daarom zit je wat te zeveren. Men kan zelfs spreken over homoseksualiteit bij dieren. Als dat geen bewijs is dat men weldegelijk homoseksualiteit los kan zien van de homofiele mens, dan weet ik het ook niet meer. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nee, Paulus, dat is niet uw doel. Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ver zijn we nu al. Nu komt de volgende stap. Men kan een afwijking weldegelijk los van de persoon zien en bespreken. Citaat:
Citaat:
Omdat een mankepoot niet kan sprinten en een normaal mens wel, mag 'het kunnen sprinten' niet gebruikt worden als argument om het verschil tussen de twee aan te tonen volgens jou? Precies omdat een mankepoot niet kan sprinten en een normaal mens wel, is 'het kunnen sprinten' een argument om het verschil tussen de twee aan te tonen toch? Zo zie ik het. dus: Omdat men zich met homoseksualiteit niet kan voorplanten en met seksualiteit wel wel, mag 'het kunnen voortplanten' niet gebruikt worden als argument om het verschil tussen de twee aan te tonen volgens jou? Precies omdat men zich met homoseksualiteit niet kan voorplanten en met seksualiteit wel, is 'het kunnen voortplanten' een argument om het verschil tussen de twee aan te tonen toch? Zo zie ik het. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 maart 2011 om 18:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |