Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2011, 02:38   #161
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
ik ben een vlaming en omdat ik in thailand verblijf zou ik vlaanderen niet mogen verdedigen ,ROT OP MAN
Je mag BelgiË verdedigen, zelfs als sekstoerist in een ander land, maar als je Cuba of Rusland begint te bekritiseren, is dit vrij ongeloofwaardig als je zelf in een land verblijft waar het nog erger is. Begin misschien eens met Thailand te bekritiseren, of durf je dat niet uit angst het land uitgezet te worden wat wil zeggen dat ge de wijven van 1000 bath de nacht, gogo bars, lady boys, en beer bars aan uw gat kan plakken! Wat wil zeggen dat je niet meer kan profiteren van de armoede van een land om seks te hebben met mensen die je anders in de verste verte nog niet zouden zien staan?(pas op gebeurt in Cuba ook hé, alleen riskeren sekstoeirsten in communistische landen als Vietnam, China of Cuba in aanvaring met de politie te komen)

Laatst gewijzigd door tomm : 9 maart 2011 om 02:45.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 02:40   #162
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat maar heel normaal is ook ,je kan die daar op elke straathoek kopen
Nee, in Thailand is dat zo, bijna letterlijk, niet in de sovjet Unie.

Laatst gewijzigd door tomm : 9 maart 2011 om 02:43.
Oud 9 maart 2011, 02:53   #163
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je mag BelgiË verdedigen, zelfs als sekstoerist in een ander land, maar als je Cuba of Rusland begint te bekritiseren, is dit vrij ongeloofwaardig als je zelf in een land verblijft waar het nog erger is. Begin misschien eens met Thailand te bekritiseren, of durf je dat niet uit angst het land uitgezet te worden wat wil zeggen dat ge de wijven van 1000 bath de nacht, gogo bars, lady boys, en beer bars aan uw gat kan plakken! Wat wil zeggen dat je niet meer kan profiteren van de armoede van een land om seks te hebben met mensen die je anders in de verste verte nog niet zouden zien staan?(pas op gebeurt in Cuba ook hé, alleen riskeren sekstoeirsten in communistische landen als Vietnam, China of Cuba in aanvaring met de politie te komen)
waarom beschuldig jij mij altijd van sextoerisme,geef daar eens een bron voor of lul je maar wat omdat je niks anders weet,jij kent mij helemaal niet,zal ik je eens wat vertellen omhooggevallen communist,in die 2 jaar dat ik in thailand leef ben ik een keer in een gogo bar geweest omdat mijn engelse maat dat wilde ,ik heb daar geen behoefte aan,ik woon hier heel gelukkig samen met mijn thaise vriendin,en in chonburi waar ik leef is minder prostitutie dan in uw geliefde belgie,wat weet jij nu of vrouwen mij zien staan,ik vind zelf dat ik daar niet over mag klagen en wat jij daar over denkt kan aan mijn reet roesten
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 02:54   #164
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, in Thailand is dat zo, bijna letterlijk, niet in de sovjet Unie.
geloof je dat nu echt zelf communistje?dan ben je nog verder weg dan ik dacht
Oud 9 maart 2011, 02:57   #165
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom beschuldig jij mij altijd van sextoerisme,geef daar eens een bron voor of lul je maar wat omdat je niks anders weet,jij kent mij helemaal niet,zal ik je eens wat vertellen omhooggevallen communist,in die 2 jaar dat ik in thailand leef ben ik een keer in een gogo bar geweest omdat mijn engelse maat dat wilde ,ik heb daar geen behoefte aan,ik woon hier heel gelukkig samen met mijn thaise vriendin,en in chonburi waar ik leef is minder prostitutie dan in uw geliefde belgie,wat weet jij nu of vrouwen mij zien staan,ik vind zelf dat ik daar niet over mag klagen en wat jij daar over denkt kan aan mijn reet roesten
U weet ook niets over mij, en toch zeg je dat ik een computerfantast ben en andere beledigingen, eens een koekje van eigen deeg kan geen kwaad.
En Thailand ken ik ook vrij goed, de meeste westerse mannen die met Thaise vrouwen trouwen leren ze kennen in een bar. Als ze willen trouwen moeten ze een huis voor hun familie bouwen in Isaan of een andere plattelandsstreek waar ze vandaan komen... U bent misschien de uitzondering, dat kan...

Laatst gewijzigd door tomm : 9 maart 2011 om 02:58.
Oud 9 maart 2011, 03:00   #166
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
geloof je dat nu echt zelf communistje?dan ben je nog verder weg dan ik dacht
Ik weet dat in Thailand alles te koop is, zeker universitaire titels. In de Sovjet-Unie was dat zeker niet het geval. Nu wel, helaas.
Oud 9 maart 2011, 07:51   #167
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Met een Vlaams pensioen de macho spelen in Thailand is niet moeilijk, op koste van de Thaise arme sukkelaars, voor die muntongelijkheid heeft het IMF gezorgd.
Thaise dochters uit het platte land worden verkocht voor geld uit armoede, een revolutie staat daar ook te wachten, ze zijn ze aan het uitbroeden, maar komen doet het, de wraak zal bloederig zijn uiteraard.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 10:28   #168
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
U weet ook niets over mij, en toch zeg je dat ik een computerfantast ben en andere beledigingen, eens een koekje van eigen deeg kan geen kwaad.
En Thailand ken ik ook vrij goed, de meeste westerse mannen die met Thaise vrouwen trouwen leren ze kennen in een bar. Als ze willen trouwen moeten ze een huis voor hun familie bouwen in Isaan of een andere plattelandsstreek waar ze vandaan komen... U bent misschien de uitzondering, dat kan...
mijn schatje bezit drie huizen ,ik woon in een van haar, ben ik een gelukzak zeg, en ze werkt ook nog bij de thaise post
Oud 9 maart 2011, 10:30   #169
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Met een Vlaams pensioen de macho spelen in Thailand is niet moeilijk, op koste van de Thaise arme sukkelaars, voor die muntongelijkheid heeft het IMF gezorgd.
Thaise dochters uit het platte land worden verkocht voor geld uit armoede, een revolutie staat daar ook te wachten, ze zijn ze aan het uitbroeden, maar komen doet het, de wraak zal bloederig zijn uiteraard.
ja zeveraar mijn geld besteden in belgie daar is de thaise bevolking ech beter van ,lul toch niet zo uit je nek,en das echt mijn schuld dat thaise meisjes verkocht worden of nee mss van t vlaams belang
Oud 9 maart 2011, 10:31   #170
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn schatje bezit drie huizen ,ik woon in een van haar, ben ik een gelukzak zeg, en ze werkt ook nog bij de thaise post
ik zie hier alle dagen dat je een pc fantast bent,zie jij mij van achter jou pc naar de hoeren lopen ,nee? zwijg er dan over groot licht
Oud 9 maart 2011, 11:29   #171
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie heeft die huizen mee helpen financieren? Haar loontje bij de post? (gemiddeld loon in Thailand: 8000 bath)
Oud 9 maart 2011, 11:40   #172
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik weet dat in Thailand alles te koop is, zeker universitaire titels. In de Sovjet-Unie was dat zeker niet het geval.
Wat weet jij daar nou van? Ik weet zelf een mop uit die tijd die het tegenovergestelde illustreert.
Cunning linguist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 11:43   #173
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
De hoofdstad van Oekraïne, Kief is de enige stad op onze planeet waar tijdens de zomer vrouwen in BH wandelen.
Het lijkt me dat je zwaar overdrijft. Een vrouw in een BH heb ik nog nooit in Kiev zien wandelen.
Oud 9 maart 2011, 11:44   #174
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onlangs was ik in Grozny, en het is een volstrekt normale Europese stad, waar het leven z'n gangetje gaat, geen spoor van de oorlog te merken.

Grozny is weer de mooie stad die het was voor de oorlog:

miss Tsjetsjenië

http://www.youtube.com/watch?v=rwlHo...eature=channel

Dat allemaal door de moedige helden die het land beschermden tegen terroristen en separatisten.

http://www.youtube.com/watch?v=gDoBK...eature=related

En deze man, die terroristen geen kans geeft, Ramzan Kadyrov, president Tsjetsjenië:

Kadyrov beschuldigt de VS van steun aan het terrorisme:

http://www.youtube.com/watch?v=M-EG8...3D6952A8644648
Gullit en Bousoufa hebben blijkbaar ook geen probleem met Tsjetsjenië en Kadyrov, die de eigenaar is van de club waar ze nu toe behoren.
Oud 9 maart 2011, 11:49   #175
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cunning linguist Bekijk bericht
Wat weet jij daar nou van? Ik weet zelf een mop uit die tijd die het tegenovergestelde illustreert.
De Sovjet-Unie ken ik goed, m'n ouders zijn afkomstig uit de Sovjet-Unie, uit Sverdlovsk.

Laatst gewijzigd door tomm : 9 maart 2011 om 11:50.
Oud 9 maart 2011, 11:51   #176
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je bewering dat de bevolking van Oekraiene en Georgie zou kiezen voor aansluiting bij Rusland is niets anders dan een abjecte leugen van de bovenste plank.
Ja, er zijn bepaalde groepen etnische russen binnen Oekraiene die dat willen, maar dat is een absolute minderheid van de bevolking.
Dat kan ik beamen.
Oud 9 maart 2011, 11:56   #177
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Westerse pers is vooringenomen, eenzijdig, in feite gewoon propaganda. Men spreekt altijd over communistische propaganda, maar men beseft zelfs niet dat men zelf constant door de media gemanipuleerd en gehersenspoeld wordt. Wie nooit in die streken geweest is, heeft geen besef van wat er gaande is.
Ongelooflijk...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 11:56   #178
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De Sovjet-Unie ken ik goed, m'n ouders zijn afkomstig uit de Sovjet-Unie, uit Sverdlovsk.
Iets van horen zeggen weten staat niet gelijk met kennis. Wat je ouders je hebben verteld is hun waarheid, maar niet de ultieme waarheid. In tegenstelling tot jou ken ik de Sovjet-Unie uit de eerste hand en kan ik vaststellen dat jouw verhalen nogal eenzijdig de situatie daar weergeven.
Oud 9 maart 2011, 11:58   #179
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Westerse pers is vooringenomen, eenzijdig, in feite gewoon propaganda. Men spreekt altijd over communistische propaganda, maar men beseft zelfs niet dat men zelf constant door de media gemanipuleerd en gehersenspoeld wordt. Wie nooit in die streken geweest is, heeft geen besef van wat er gaande is.
Op dat punt ben ik het met je eens. De propagandamachine draait ook aan deze kant van het voormalige IJzeren Gordijn op volle toeren.
Oud 9 maart 2011, 11:59   #180
Cunning linguist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ongelooflijk...
Dat is helaas zo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be