![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb een artikel geschreven. Het is zeer licht gebracht want ik heb veel gevordere ideeën waar ik allemaal belastingen op zou eisen. Conclusie een enorme financieel sterke STAAT, waar de staat bijna alle macht bezit!
Een VOLLEDIG vrije markt economie. Niet een vrije markt voor 1 land USA en dat de rest maar mag trappelen en de restjes opeten. LINKS! Vb : 80% belastingen op huizen boven de 400.000€ dus vanaf 400.001€ wordt dit 720.001€ dus zal niemand meer een huis kopen boven de 400.000 euro. De ecologische voetafdruk MOET en ZAL kleiner worden, punt uit! Alsook de brandverzekeringen boven de 400 ton worden 80% EXTRA belast! UTOPIA en DYSTOPIA voor het rijke voetvolk! * KNIP * - Infocash is niet het juiste platform om uw artikels van daaruit te linken. Althans niet op dit forum. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 maart 2011 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 maart 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens de barema's na van de sociale bijdragen voor zelfstandigen. Vanaf een zeker bedrag is dat namelijk geplafonneerd. Al de kleinere inkomsten betalen 22%
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 maart 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belastingen é ventje. Per m² bepaald bedrag. Hoe meer m² iemand kan of wilt kopen. Des te meer da hij zal betalen aan belastingen. 200m² bvb 21% 250m² 28% 300m² 39% 350m² 48% 400m² 60% 500m² 88% Dus hoe groter het kot, hoe meer geld de persoon heeft, dus hoe meer hij belastingen mag betalen. En die afbeelding van vlaamse leeuw die een waalse haan staat mij niet aan. Dus mannekes gelijk jij zouden al sowieso meer belastingen betalen voor zulke negatieve gedachten. Homo. We neuken hier geen hanen en jij bent geen leeuw. Of ben je schizo ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor mijn part mag jij je valiezen hier al pakken en in een boom gaan wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik kan dat nauwelijks als een artikel beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Weer zo'n afgunst-prediker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt net vuur water doen branden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da zou ook goed opbrengen voor de staat. Hoe meer junkies hoe meer geld voor de staat. Junkie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als vlamingen al racist zijn tegen de walen zegt dat veel over hun niveau en verstand.
En veel meer over hoe fucked up ze in hun kop zijn. Vlamingen en vooral RECHTS kan met niemand overeen komen! Ze zijn te dom om te onderhandelen. Ze willen gewoon de boel lamleggen. Niet begrijpend dat de rest van de wereld verdergaat en België weer eens overkomt als een domme idioot! En vooral die rechtse magistratuur in België is dommer dan een koe in de weide! Ik zie de haat op hun gezicht! De hatelijke blik in hun ogen. Betekent dat ze leven in een soort waanwereld, een soort utopie in hun hoofd. Een vorm van gek zijn, vind ik! Iemand die spontaan lacht, ook al is dat tegen zijn ideaal is gezond. Iemand die je ziet woedend worden in zijn bekrompen hoofd, is gewoon dom en gek! Rechts => Gek!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was mijn ouderlijk huis. Niet eens erg groot hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |