![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gelijkheidbeginsel vertoont twee aspecten.http://www.elfri.be/gelijkheidsbeginsel Toets je visie aan bovenstaande punten. Wat is het doel om een onderscheid te maken tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht bij het huwelijk tegenover 2 mensen van een verschillend geslacht bij het huwelijk? Ga dan door met punt 3 en 4. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 9 maart 2011 om 15:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees gewoon de draad, dat is gemakkelijker anders moeten wij twee hem weer helemaal overdoen..
En tot welk doel vraag ik me af.
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met betreking tot homofobie? Betekent uw uiteenzetting dat alle landen waar er geen homoghuwelijk is, quasi alle mensen van voor het tijdperk van het homohuwelijk,... ... eigenlijk homofoob zijn? Een beetje ernstig blijven hé?! Citaat:
Ik heb redens om aan te nemen dat dit niet ter discussie staat. Of heb jij weet van zo'n discussie onder wetenschappers? Dus heb je geen punt. Citaat:
Citaat:
Ik heb dat niet uitgevonden hoor. Dat is gewoon zo. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 16:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iemand die het tegendeel beweert misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. 't Is te zeggen: niet de mensen, maar zij die het beleid uitmaken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 maart 2011 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Dat is alleen in uw verwrongen gedachtengang zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens uw mening, dat weet al iedereen.
Maar niet volgens de officiele verklaringen van het woord of begrip. U heeft er blijkbaar plezier in anderen te beledigen. Maar argumenteren? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het beledigen gaat maar door...
Alleen de argumentatie blijft maar uitblijven. Nu al vele pagina's lang. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk woord jij daar op wil plakken laat ik aan jou over. Citaat:
Citaat:
Het gelijkheidbeginsel vertoont twee aspecten.http://www.elfri.be/gelijkheidsbeginsel Jij vraagt een consensus binnen de academische wereld voor holebi's; en niet voor Paulussen, katholieken en VB-ers. Citaat:
Bij een groot deel van de seksbeleving is de voortplanting niet van belang; zelfs ongewenst. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De enige mensen die ik wel nog een discussie zie voeren zijn de politiekers en religieuzen (die 2 kunnen overlappen).
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daarvoor werd de verklaring u al gepresenteerd. Dat u verkiest ze te negeren, hoeft niet te verwonderen. We zijn dat gewoon van u.
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Ook d�*t heeft u weer maar eens verkeerd begrepen.
Kijk: ik geef er zelfs een linkje bij, gratis en voor niks: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=787
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie post 814.
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denkt u dan dat er onenigheid is in de wetenschappelijke wereld over het feit of de hetero-geaardheid een goede of slechte invloed zou hebben op de opvoeding van kinderen? Ik heb redens om aan te nemen dat dit niet ter discussie staat. Of heb jij weet van zo'n discussie onder wetenschappers? Neen! Neem ik even aan. Dus ja er is consensus over en daar hoeft bijgevolg ook niet meer naar gevraagd te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is weldegelijk een verschil in waarde. In functionele waarde. Denk u nu echt dat boer Klaas eveneveel zal betalen voor een vruchtbare stier dan voor dezelfde stier die onvruchtbaar is? Hoe zou dat komen denk je? Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je pertinent weigert te argumenteren... .... blijf er dan eens van tussen jongen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u pertinent weigert argumenten te lezen... Èn daar bovenop ook nog eens flagrante leugens vertelt... .... blijf er dan eens van tussen jongen. Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de partner van hun keuze trouwen.
![]() |
![]() |