![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals..het woord moslima is NOOIT vermeld en het is gebeurt op een locatie waar doorgaans openlijke VB symphatisanten iets te vrezen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat mensen wat krijgen tegen een religie die ze niet kennen getuigt van domheid en bekrompenheid. En dat mensen geen verschil zien tussen een religie en gelovigen getuigt van domheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als "Moon" zegt dat ik achterlijk ben, heb ik totaal geen neiging om me tot die sekte te gaan bekeren.... tenzij ik effektief minder-begaafd zou zijn of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
|
![]() Dat zeggen kleuters ook als ze hun spruitjes moeten opeten.
Ik denk niet dat dat het enige is dat door die autochtone koppen gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=171 http://forum.politics.be/showpost.ph...09&postcount=1
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | ||
|
![]() Citaat:
2. Maw jij zou de kont likken van uwen baas. En met uw voeten laten rammelen. 3. Joden staan ervoor bekend zich niet te integreren en autochtonen te bannen uit hun leven en terecht, blijkt weer maar eens. Joden trekken zich niks aan van uw mening en doen vooral hun zin. En ze werken hard, dat klopt.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 maart 2011 om 18:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Pm die *KNIP*. Aan haar antwoord zal je meer hebben.
Niet schelden.
Laatst gewijzigd door Akira : 11 maart 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is er een verschil tussen ideologie/religie en de volgelingen ervan. De volgelingen kunnen namelijk nog ooit hun verstand terugvinden. De ideologie is onveranderlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Parlementslid
|
![]() Welk integer Westers bedrijf neemt nu (in 'God's' naam) een 13de uit een dozijn vrouw in dienst, die zich zo maar (voor de lol) tot de Islam bekeerd en meteen verklaart niet meer zonder 'Hoofdvod' te kunnen fungeren (leven)?
Daar schuilt iets achter. Iets waarvan kennelijk de werkelijke draagwijdte nog niet gekend of...achterhaald is. Wie zal het geheim van de tot de 'Islam' bekeerde Limburgs-ALEîN' e 'Moslima' achterhalen OF...ontdekken? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) gaat niet om kont likken maar om arbeidsreglement te volgen 3) Van Joden heb ik geen last, van Moslims wel, dit is wat telt voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie moeten eerst het begrip "democratie" invoeren in jullie eigen landen ipv ons hier de les te willen spellen en onze democratie te misbruiken om jullie op te dringen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet het onbekende wat hun tegen de borst stoot maar juist de zéér herkenbare en traumatiserende ideologie van hun jeugd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een almachtig onzichtbaar vriendje wil dat ze die ophoudt. Of althans, dat is haar uitgelegd door haar bekeerder(s).
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het moet zijn dat gematigde of seculiere allochtonen de klachten hebben ingediend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
|
![]() Dat laatste is niet mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe ik ook. Dat zwijgen wel niet. Ik mag me nog altijd verwonderd afvragen waarom dat allemaal zo nodig is. Heb vroeger moslimbuurmeisjes gehad en die droegen dat niet. Nochtans waren die ook gelovig. En naar mijn inzicht in de psychologie van de mens zie ik toch liever niet steeds meer en meer hoofddoeken in het straatbeeld. Maar zoals reeds eerder vermeld : u doet maar. Nog geen probleem mee. |
|
![]() |
![]() |