![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Een Communistische heilstaat zal het uiteindelijk resultaat worden!
Al is het onmogelijk om het Communistisch te noemen... Het communisme is in het verleden altijd vernederd geweest door Amerika! Uit JALOEZIE! Dus Sociaal Democratic Republic! ALS en slechts ALS dat goed gaat! Is er ruimte voor de verdere ontwikkeling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geef ik vandaag nog mijne C4, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Serieus: het principe van het communisme is 'produceren naar vermogen, consumeren naar behoefte'. Mij lijkt dat een zeer goed principe. Overigens: in de gemeenschap is het een plezier om bij te dragen aan het geheel. Je doet het niet voor de staat of de winst van de kapitalist maar voor het algemeen belang, dus voor jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Wapens horen hier ook niet thuis!!! België en vooral RECHTS verdient MASSA'S Geld aan het verdelen van wapens overal ter wereld!!!
WAPENVERKOOP STOP! Wapenfabrieken in België 88% Belastingen op hun grondstoffen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal daar altijd iemand 8 uur iets moeten doen, ... en als dat allemaal even veel betaald, wordt, ... als niks doen, of maar een klein beetje meer... dan is er geen hond met zijn volle verstand die nog een klap doet. Dan kan ik veel beter thuis mijn hof gaan omspetten en patatten planten en s nachts wat gaan stropen in het bos, dan verdien ik meer, en ik kan doen wat ik graag doen. uw utopisch systeem gaat er van uit dat uw volk bestaat uit hersenloze kneedbare robots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wanneer men meester wordt in een aantal aziatische gevechtsstijlen ziet men een wapen als iets voor mietjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dat kunt ge misschien een eerste jaar student economie wijsmaken, ... maar iemand die al meer dan 10 jaar voor zijn eigen werkt, hebt ge daar niet mee zulle, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge ergens nen opstand ziet hebben ze een RPG of nen AK in hun handen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet teveel int ZWART regelt! VERDIENT het wel dat hij kapitaalkrachtig is! VERGEET de vorige communistsche Theorie! De nieuwe komt eraan!!! Zo en niet anders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Definieer "niet teveel".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noord Korea zal Seol ook bombarderen met kernbommen!! Aanleiding => Landverraders... Meedoen met de USA! Provoceren tegen de Noord Koreanen... Boelmaken en stoer doen omdat ze Amerika achter hen staan hebben... Gevolg => ... ? Kan jij zelf denken? Of citeer je enkel uit wat artikelen op internet??? COMRADE!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat moet de bedoeling zijn: voor iedereen de optimale omstandigheden creëren zodat iedereen het beste uit zichzelf kan halen. Wat dat laatste betreft: ik kan me voorstellen dat mensen in zo'n systeem ook geneigd zullen zijn om het beste uit zichzelf te halen. Niet onder druk, niet uit noodzaak, niet omdat het hen bevolen wordt maar omdat ze deel uitmaken van een solidaire gemeenschap die je stimuleert en blij maakt. Dat sluit natuurlijk niet uit dat er mensen zullen bij zijn die er liever de kantjes afrijden. Maar ik denk dat sociale druk daaraan kan verhelpen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 maart 2011 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon realistisch, ...
dat is nu eenmaal eigen aan een normale mens,... waarom zou ik iets doen als mij dat niks opbrengt ? u zal dat misschien egoisme noemen, ... nochtans is het heel simpel en normaal, voor niks gaat de zon op. ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 10 maart 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/AK-47#Licensing In some countries, prices for AKs are very low; in Somalia, Rwanda, Mozambique, Congo and Ethiopia, prices are between $30 and $125 per weapon, and prices have fallen in the last few decades due to mass counterfeiting. 30$ ? Dan koop ik er ook één. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |