![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat ik dat zou doen, dan ziet de meelezer toch dat ik een leugenaar ben ipv jij?
Wat moeten ze daar nu van denken, als je zelfs dat niet wil aantonen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U lijkt daar nogal moeite mee te "habben"... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen consensus is, zoals je zegt ( maar je weet wel beter dan dat ), dan komt het erop neer dat men niks zinnig zou kunnen zeggen over een al dan niet negatieve, gelijke of zelfs, waarom niet, positieve invloed. Toch ga jij steevast uit van een zeker vooroordeel als je dan stelt dat we maar beter geen risico's nemen. En kom nu aub niet af met de drogreden 'beroep op traditie' of zoiets... die dan bovendien nog niet uniek zou zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 10 maart 2011 om 01:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Banneling
|
![]() Aré lap ! Weral nen 'Belg' bij. Dees kind treft het evenmin, want hij krijgt twee papa's. Joenge joenge. In mijne tijd bestoeng da nog ni, homo's. Waar gaat de hene ? Akkerdezjieje ! In die Oostbloklanden weite ze tenmingste nog wa doeng met die bipsflikkers.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 10 maart 2011 om 03:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... Wie heeft deze dubbelnick nog eens opgevist, vraag ik me af...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang je pleit voor discriminatie van holebi's, zal ik daar tegen in gaan. Ik hoop dat je ooit je visie toetst aan het gelijkheidsprincipe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die uw berichten over dit onderwerp in de loop der jaren een klein beetje gevolgd heeft, trapt daar nog in, Paulus.
Op een bepaald moment ging u zelfs zo ver te pleiten voor aparte "homodouches in bedrijven". U pleit wel degelijk voor discriminatie van holebi's.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 maart 2011 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus geen enkele sprake van discriminatie. Maar ik kan me best wel voorstellen dat u als homofiel graag zit te geilen in de mannenruimten zoals de viezerikken dat nu eenmaal doen. En daarom ben ik het, in uw ogen, die u zou discrimineren als ik dat tegen wil gaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 maart 2011 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Il faut le faire...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken je intussen een beetje hé raf?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 maart 2011 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geen hond die u gelooft...
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u bitter weinig belang hecht aan uw geloofwaardigheid, was me al langer duidelijk...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Waarom zou u ook niet. Ik spreek tenminste de waarheid. Dat kan van u niet gezegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |