![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen hoor. Hij past zich gewoon aan aan uw niveau
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Foto geeft een massagraf in nigeria weer. Artikel in Le Soir dat de wooncode van enkele Vlaamse gemeenten vergelijkt met etnische zuiveringen in zwart afrika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik woon in Wallonië en merk dus dagelijks hoe sommige Walen denken, ageren en handelen. Dat is geen monolitisch blok, net zomin als moslims, joden, zigeuners of andere groepen dat zijn.
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De walen zijn grootgeworden onder het waals communisme en zijn momenteel zowel politiek,ideologisch als economisch een halve eeuw achter.. graag een reactie op het de etnische zuiveringscode in vilvoorde volgens la gazette mille collines ! Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 maart 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Het tegengestelde zeggen, dat zou moed vereisen. Wat is er moedig aan de stroom volgen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 10 maart 2011 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere BV's zijn allemaal bloeddorstige neonazi's die heulen met de N-VA. Pas op als ge N-VA stemt! Voor je 't weet openen ze concentratiekampen enzo! ![]() Zou er in de scholen waar BV'ers uit komen wel lessen geschiedenis gegeven worden? Of zouden ze nog met Belgicistische geschiedenisboeken uit 1940 werken? "Tot nader orde worden we bedreigd door de nationalistische gruwel en moeten we vechten tegen het gevaar! " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb ook problemen met de lijst. De activisten vertegenwoordigen naar eigen zeggen geen partijpolitiek standpunt, maar willen bij hun actie vooral oproepen tot een constructieve dialoog en ingaan tegen het politieke hokjesdenken. Als bashen van de N-VA, bijdraagt tot een constuctieve dialoog, zijn het in mijn ogen toch grote kwieten. In een democratie bepaalt de kiezer hoe de kaarten gelegd worden, en is de mening van deze kwieten van geen tel. Is die De Bouw trouwens gevraagd voor de rol of dacht De Morgen weer het verhaal van de dag te brengen door een desmedtje op te voeren? Dus een beetje respect voor de mening van 1 op 3 Vlamingen. Isoleren door hen in een hokje te plaatsen is volgens alle partijen geen optie (enkele oproerkraaiers (destructieven) buiten beschouwing gelaten). Is in het verleden al eens gedaan, toen dat nog politiek correct was, en werkte contraproductrief. Het volk heeft lak aan uw mening. Laatst gewijzigd door Jakko : 10 maart 2011 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Kent er iemand het boek 'Vallen'? In de verfilming daarvan speelt De Bouw een neo-nazi. Nationalisme is blijkbaar erger dan fascisme
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Nu, in alle eerlijkheid waren zowel boek als film afgrijselijke misbaksels. Ik kan best begrijpen dat De Bouw daar niet meer aan herinnerd wilt worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De NVA haalde geen 30%. Het gaat dus om minder dan 1 op 3. Als die respect vragen, kunnen zij misschien wat respect opbrengen voor de 70% meerderheid.
![]() |
![]() |
#114 |
Vreemdeling
|
![]() Ik woon in Vlaanderen, ik kom dagelijks in aanraking met leden van de overige 70% Vlamingen, en zo ken ik hun denken, hun ageren en hun handelen. Dit is geen monolithisch blok, net zomin als moslims, joden, zigeuners of andere groepen dat zijn.
Laatst gewijzigd door Nechtan : 10 maart 2011 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en ldd is ook niet zo Belgisch gezind.....
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo is het maar net. Vandaar dat het me correct lijkt om op te houden met te schrijven en denken in termen van dé Vlamingen versus dé Walen. Dat is namelijk een vervalsing van de realiteit.
![]() |
![]() |
#117 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus diene domme koen de bouw strijkt tegen bijna de helft van de Vlamingen hun haar in?
27% NVA + 16% VB=43% vlaams nationalisten! Zo slim is dat toch niet volgens mij....... ![]()
![]() |
#118 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De culturele, taalkundige, economische, politieke en geschiedkundige realiteit leert ons dat er een waalse en een vlaamse realiteit binnen belgie bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is onzin. Ik ben van geboorte Antwerpenaar maar woon in Wallonië. Zo zijn er nog. Wie streeft naar monolitische en uniforme cultuur eindigt vaak in uniform.
![]() |