![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Dat is logisch hé.
Als jij morgen iets opstart, mag je niet handelen op basis van willekeur en bv. tegen heer X zeggen dat hij moet buiten blijven en Y voor hetzelfde gedrag pardonneren.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is hier een keiharde dictatuur. Ledenrechten? Plichten ja! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men krijgt rode klikjes binnen en haal daar de foute zinnen uit (knip) en geef waarschuwingen of strafpunten. Dit kan toch moeilijk 24 uur in beslag nemen? Tenzij men een halve draad wil laten verwijderen zodat alle sporen van overtreding gewist worden? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 maart 2011 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wisord: je hebt gelijk. Arti: heb ik gelijk of heb ik gelijk? filo: je hebt gelijk Arti: kan je nog op mijn vraag antwoorden? Quasi: maar ja zeg heb jij ff gelijk. suquar: hebben jullie even gelijk zeg. arti: ik heb nog steeds geen antwrood gehad op mijn vraag wisord: ik heb toch al geantwoord, je hebt groot gelijk. arti: jaja maar hoe groot is mijn gelijk enzovoort enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Zie de geschiedenis van de voormalige en huidige prachtige linkse paradijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
En speciaal voor de liefhebbers van de schandpaal heb ik de berichten met overtredingen teruggeplaatst met bijhorende knipjes. U kan zich overigens het werk besparen van screenshots te maken, want alle ingrepen van moderatoren zijn zichtbaar voor de administrators. Wij kunnen geen berichten definitief verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Super Moderator
|
![]() En voordat er weer complotten gezien worden waar ze niet zijn: aangezien de discussie zich naar hier verplaatst had en de originele draad ondertussen weer open is, heb ik de relevante berichten naar die draad verhuisd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Hier zijn posts van mij en van andere mensen die zeer wijze dingen zeiden verdwenen.
Er mag blijkbaar niet gezegd worden dat het gedrag van bepaalde mensen mij allerminst aanstaat. Ik neem hier nota van.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om Uw geheugen op te frissen, post # 790!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 maart 2011 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee ook is aangetoond dat lang niet alle berichten met overtredingen zijn teruggeplaatst, zoals door moderator Akira beweerd wordt. De discrepantie tussen oorspronkelijk bericht #785 en het huidige, ge*KNIP*te bericht #746 betekent gewoon dat er minstens 39 berichten niet in de draad terug geplaatst zijn - waaronder dus oorspronkelijk bericht #790. Screenshots om mijn bewering te onderbouwen, kan ik desgewenst wel toevoegen. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 11 maart 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Wat een theater, seg.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaats een link, bron, bewijs dat ik gelijk heb. Idd kleintweeke Wat smileykes. Nietszeggende plaatjes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |