![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoogdag voor de multiculsympathisanten
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betogen voor nog meer islamisering....
Betogen om de vrouwen nog meer te onderdrukken.... Waar zijn ze toch mee bezig. En als je dan haar verhaaltje leest... Citaat:
![]() Spijtig dat ik mij zo moet inhouden op dit forum omdat ze zo snel met banpunten gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spreekt alleen boekdelen over de mensen die mee willen betogen.
En dan durven ze beweren dat democratie niet de dictatuur van de dommen is.
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 maart 2011 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben benieuwd hoeveel volk er komt opdagen.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En? Van plan om ook te gaan betogen?
![]() |
#7 |
|
![]() Wat is het nu?
Is ze ontslagen, of is haar kontrakt niet verlengd? Dat lijkt me toch meer dan een detail.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zelfs zonder racsist te zijn.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral een hoogdag voor de rascisten, jullie geven ze voeding, zelfs de gematigde vlaming kan niet begrijpen dat vrouwen vragen om onderdrukt te worden.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen contractverlenging.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor imams enzo maken ze wel een onderscheid: die mensen weten dat niet hé... en hoe moeten ze anders met twee, drie of vier vrouwkes huwen? Wat me daarin het meeste stoort is dat in de media lustig de termen "huwelijk" en "echtgenoot" worden gebruikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ik vraag me altijd af onder welk stelsel die thuisblijvende alleenstaande vrouwen vallen als hun "haremhouder" geen inkomen meer binnenbrengt. Weduwenpensioen gaan ze niet krijgen, maar ik mag niet te vroeg juichen want waarschijnlijk worden daar uitzonderingen voor gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ik wil als voorzitter met PROgenk meer leven en meer kleur in Genk brengen." Veelkleurig was Genk al. Zaterdag zal er dan nog meer leven zijn ![]() Hopelijk loopt het niet uit de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Nogmaals, ze is niet ontslagen, haar contract liep gewoon af. Ik mag op mijn werk geen jeans dragen, ik doe dat dan ook niet.
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Waarom moeten mensen die zich tot de islam bekeren zelfs hun naam veranderen?
Joyce is misschien niet de mooiste naam die er is, het is wel de naam gegeven door de ouders en de naam die mede haar identiteit bepaalt. Is de islam nu echt zo'n intolerante godsdienst dat ze zelfs niet aanvaarden dat bekeerlingen hun eigen naam behouden? Ik dacht nochtans dat moslims zo ontzettend hard tegen assimilatie waren. Over die betoging; gaat men nu elke keer protesteren wanneer iemand omwille van een uiterlijk kenmerk of een politiek/religieus kledingstuk wordt ontslagen? Misschien allemaal eens een Vlaamse-leeuw das dragen op de volgende werkdag, eens kijken hoeveel er nog met een job terug naar huis zullen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Snerror;5352848]Nogmaals, ze is niet ontslagen, haar contract liep gewoon af.
Typisch 'Moslim' gedrag. 'Koekoek' techniek: wroeten zich tijdelijk binnen met de verborgen gedachte zich er zich in vast te wortelen. Als er iets verkeert gaan zijn het de 'anderen' de boosdoeners! Dit dertientje van een dozijn heeft wel veel hoogmoed of; is het haar 'echtgenoot-manager' soms? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Oeps? Raar...jeans kan toch zeer "gekleed" zijn? Bent u misschien van de "female persuasion" Snerror?
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
me dunkt gaat het bij dat gehersenspoelde treeske helemaal niet alleen over die islamitische vlag, maar over het gehele godsdienstwaanzinnige discours dat ze zal afsteken. Leuk om eens een half dagje naar te luisteren en dan geniepig te zitten uitlachen, maar onleefbaar om daar dagelijkse mee geconfronteerd te worden als "sane" persoon. Noteer dat haar van dag één gevraagd werd om die schaamhaardoek af te zetten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja akkoord, maar ik heb de regel niet uitgevonden, ik zou graag een jeans broek dragen op het werk. Maar als dat niet mag van mijn werk leg ik mij daarbij neer of zoek ik een andere job. De 'female persuasion' ken ik niet.
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 200 betogers en 2000 die hun ogen openen mbt de islam en zijn volgelingen.... ![]()
![]() |