![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er een plan Z? (kwestie van tijd te besparen).
|
![]() |
![]() |
#543 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
|
![]()
#547 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de laatste 27 pagina's niet gelezen. Dat artikel, dat is toch als grap en niet als serieuze journalistiek bedoeld neem ik aan?
|
![]() |
![]() |
#548 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Serieus bedoeld, als het van De Wereld Morgen komt kan je het echter bezwaarlijk catalogeren onder de noemer 'serieuze journalistiek' of überhaupt 'journalistiek'.
|
![]() |
![]() |
#549 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft u ook al niet te veel kaas gegeten van hoe 'de vierde macht' in elkaar zit. |
|
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plan C: regering zonder N-VA, met een mini-staatshervorming (het befaamde pakket van Verhofstadt en nog iets van werk) en grote toegevingen voor het splitsen van BHV.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#551 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En een x-aantal jaren later wellicht een splitsing van het land, maar dan eentje opgedrongen door de Franstaligen en die voor Vlaanderen uiterst nadelig zal uitvallen.
|
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de staatshervorming die er zal doorgeraken, zal dit doel inderdaad in zich hebben.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#553 |
Europees Commissaris
|
![]() Eén die Vlaanderen verdiend heeft in dat geval.
#554 |
|
![]() momenteel is EDR zijn droom nog geen werkelijkheid geworden.
het blijft afwachten wat de andere Vlaamse partijen communiceren. |
![]() |
![]() |
#555 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of willen jullie, net als het VB een zweeppartij zijn zonder meer? |
|
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hebben ze al gedaan bij monde van Leterme en Van Hengel: de gesprekken over de begroting, en dus de regering, zijn begonnen.
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op. Ik kreeg nooit strafpunten voor spam en flooding. Jij wel. Moet ik hier ook nog een icoontje achter zetten of snap je het zo wel? Bovendien stond mijn wagen vanmorgen vol met zelfklevers "Geen Nazi's". Ik zou gaan denken... maar dat zou een stom ideetje zijn, nietwaar, dat de anarchisten terug naar hun holen kwamen kruipen van het station in Leuven en een bescheiden wagen zagen waar ze graag wat 10 "Geen NAZIS" zelfklevers op hebben gekleefd.
Mijn gordijnen gaan naar beneden en ik slaap wel even in training outfit. Kwestie om bij het minste geluid die gasten af te slagen met mijn wapens. En om Droso een hart onder de riem te steken... ze zijn al maanden bezig om mijn post vanuit het uit papier te halen. Ben je daar fier op. Vind je dat fijn? Was het leuk om wat NSV!-ers uit te dagen en de flikken weer op kosten te jagen die ik en jij betalen? Jullie zouden beter eens klaar staan als Koekelberg en zijn maîtresses buiten komen. Maar dat is te hoog gegrepen, niet?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 maart 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#558 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Minister-President
|