![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ik banger zou zijn van 4 skinheads die op me af komen, dan van 4 Marokkanen. Van 4 skinheads weet je gewoon 100% zeker dat ze homofoob zijn, en je in mekaar willen trappen, van 4 Marokkanen valt dat nog te bezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt te bezien als het marokkaanse gasjes zijn. Marokkaanse meisjes hebben wel respect voor homo's heb ik gemerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten heb je met Marokkaanse meisjes weing of geen last op gebied van straatcriminaliteit. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 maart 2011 om 02:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige Marokkanen ook, maar zeker niet de volle 100%. Gewoon even een vraagje tussendoor. Hoe sta jij tov homoseksualiteit, Sugar_7loe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na een bijeenkomst werd een VTM-cameraman in het ziekenhuis geslagen. In Brugge vlakbij Café De Kastelein werden een Franse niet-blanke toerist in coma geslagen. Hij stierf later in het ziekenhuis. "Jonge skinheads bekennen aanslagen in Tienen Het gerecht heeft een reeks racistisch geïnspireerde aanslagen in Tienen opgehelderd. Drie jonge skinheads hebben bekend. Ook de minderjarige Tienenaar die begin deze maand een zigeunerjongen neerstak en voor dood achterliet, was bij de aanslagen betrokken." Vertel me, is dit racistisch? Is dit goed of slecht? Ik citeer hun teksten : Hun lied "BLUT" bijvoorbeeld? min 3:30 "Slijp de lange messen op de stoep en steek ze in dat JodenlijfHet lied "gericht tegen de mensen die we niet mogen" min 7:30 http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het slachtoffer stierf niét aan de gevolgen van de aanval, dat was wèl zo bij vb. Mombaerts en tientallen andere slachtoffers van die andere racisten - en daar werden de daders zelfs niet veroordeeld. Citaat:
Citaat:
http://members.chello.nl/m.elfers/koran000.html ------------------- Het is overduidelijk dat de paar criminele feiten die U aanhaalt effektief (en zwaar, mèt verzwarend element van racisme) bestraft zijn. Het is niet zo duidelijk dat de overdaad aan criminele feiten die door islamieten worden gepleegd, niét allemaal effektief bestraft worden, en er worden zeker geen verzwarende elementen van racisme bij aangehaald. Waarom wordt dan de ene groep nog eens extra veroordeeld voor een bijeenkomst, terwijl van de andere groep men alle vrijdagen de nodige preken in de moskeeën kan horen - waar van en verschillende OOK werden opgenomen - en waarvoor zelfs geen vervolging wordt ingesteld? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 maart 2011 om 07:23. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het is opvallend dat het zeer moeilijk is om de ideologie en daden van Blood & honour te veroordelen.
Men geraakt niet verder dan : - minimaliseren (het zijn er niet veel, wat dronken gebral) - ja maar, en de anderen ..... Toegeven dat dit gewelddadige racistische neonazi's zijn, die oproepen tot racisme, haat en geweld; dat kan er niet vanaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nog niemand gehoord die het nazisme of neonazisme als acceptabel naar voor schuift. Ik heb verschillende medeposters het met voor de zoveelste keer zien verwerpen. Wat ik NIET gezien heb zijn linkiewinkie islamknuffelaars die op dezelfde wijze en met dezelfde criteria de islamitische ideologie en hun volgelingen verwerpen. Jij wel? graag bron dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las niet dat iemand het tegendeel beweerde. Jij wel? Zo ja, graag citaat met link. Welke medeposters hebben het verworpen? Graag citaat met link. Men geraakt niet verder dan : - minimaliseren (het zijn er niet veel, wat dronken gebral) - ja maar, en de anderen ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Voorbeeldje van dit minimaliseren :
Drie leden van blood and honour worden veroordeeld wegens oproep tot racisme, haat en geweld. Er wordt dan een draad opgestart met als titel : "Blood & Honour veroordeeld wegens concert"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef : Het is opvallend dat het zeer moeilijk is om de ideologie en daden van Blood & honour te veroordelen.Jij maakt daarvan ik heb nog niemand gehoord die het nazisme of neonazisme als acceptabel naar voor schuift.Begrijp je dit verschil? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hebben ze koranverzen gereciteerd die oproepen tot het vermoorden van mensen? Of mag dat wel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Nu nog mooier. Iemand die
"ik voer enkel commando's uit op vrijdagmiddag, en dan nog tegen betaling" denkt te mogen commanderen. Met iemand die het verschil niet begrijpt tussen Het is opvallend dat het zeer moeilijk is om de ideologie en daden van Blood & honour te veroordelen.en ik heb nog niemand gehoord die het nazisme of neonazisme als acceptabel naar voor schuift.en niet één citaat met link kan geven om een bewering te staven; wens ik niet te discussiëren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hoéft helemaal niet te discussieren mevrouw! ik zou niet weten waarover! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 maart 2011 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Nog een voorbeeld van het minimaliseren van de gepleegde feiten.
Citaat:
Dat er in Diksmuide "niemand last had" komt wellicht door de aanwezige ordediensten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel het ene of het andere zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |