![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik heb net een discussie gevolgd op RTBF over de Vervlaamsing van België.
Wat ik gehoord heb, is, dat er dus een fifty-fifty vertegenwoordiging moet zijn in de verschillende Belgische overheidsinstellingen. Waarom 50-50, als de verhoudingen 60-40 zijn??? Wat mij ook duidelijk opviel was het feit dat er dus helemaal niet werd gesproken over bekwaamheid, maar enkel over taal!! Vinden jullie dit ook niet onrustwekkend??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, mij lijkt het juist gezond dat Franstaligen af en toe ook eens geconfronteerd worden met de debiliteit van eentalig te willen zijn.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhoudingen zullen weldra weer ongeveer 50 - 50 zijn overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Amaai als dat Nederlands is: Ouma ipv Oma. Van de O een tweeklank maken en meer van die verdraaid uitgesproken woorden.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flamandisation de l’Etat ? Le MR monte au créneau. Het thema suddert trouwens al een tijdje: Flamandisation du pouvoir dans la Belgique fédérale. Om nog van de vervlaamsing van het leger te zwijgen. We mogen nog blij zijn dat ze geen verdeling 33/33/33 voor elk van de drie gewesten vragen! Laatst gewijzigd door fonne : 13 maart 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |