![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Spijtig genoeg kon ik daar geen koers mee winnen...als je als 22 jarige niet aan 11 rond kan komen stel je zelfs in België niks voor en wordt je door juniors op tien meter gelopen. Citaat:
![]() Citaat:
Die spineless oportunisten.. Citaat:
Citaat:
Ik hoop echter dat ze zich stilaan onttrekken aan hun verleden en terug rechtop en onvervaard voor rechts durven te kiezen...
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Ok Fieseler, iedereen die het ridicuul vindt om met twee in het midden van een café de Vlaamse Leeuw te brallen is een geitewollenlinkiewinkiesok.
Ik vroeg u ook helemaal niet het LVSV te vervoegen, ik beeldde me gewoon de reacties in moesten er 2 brallende peewees een kroeg binnenvallen... En uw persoonlijke advokaat omschrijft u als een spineless opportunist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2011 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Vindt u dat niet een beetje overdreven? Ik vind zelfs dat iedereen het recht heeft om wat dan ook ridicuul te vinden. "Die Gedanken sind frei" zou toch het adagium van de LVSV'er moeten zijn...maar alla... Maar nog even naar de episode die bij u blijkbaar peilloze gevoelens losweekt. A/ We waren bijlang niet met 2 B/ U was er niet bij en kan dus geenszins de kwaliteit van ons zangvermogen beoordelen...dus dat "gebral" zou ook wel eens hebben kunnen meevallen... ![]() Citaat:
Of moet ik er echt van uit gaan dat het er bij de LVSV zo burgerlijk aan toe ging dat u nooit een kroeg heeft gefrekwenteerd waar 2 of meerdere Pallieters al zingend zijn binnengevallen? Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bekering ?? het lijkt wel een soort godsdienst.........
Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Daar se Zipperderder....ik vroeg mij al af...waar blijven de topintellectuelen van de linkse persuasion als ze horen hoe hun voorgangers te kakken werden gezet in hun zwaar gesubsidieeerde sanhedrins...welkom Zip...
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Uw linkiewinkiegenoten noemen de nazi-ideologie van de islam toch ook een godsdienst?
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te idioot om hier nog verder op te reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Ik ga niet ontkennen dat de anarchistische vleugel van de tegenbetoging een nogal... speciale manier van betogen heeft. Om dat te voorkomen zijn er de ordeploegen. Het zou natuurlijk handig zijn als de politie in het vervolg de ordeploeg niet zou oppakken, wat ze dus in Gent wel deed.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Niet bepaald. Ordeploegen zijn zelf betogers die de betoging ordelijk en zonder incidenten trachten te doen verlopen. Niet veel flikachtigs aan.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar de politie heeft die ordetroepen in Gent opgepakt waardoor de betogers toch nog vernielingen konden aanbrengen. Het is dus de schuld van de politie. (of zoiets)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Ze doen dus het werk van de flikken, zonder ervoor betaald te worden.
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2014: Eenzijdige onafhankelijkheids verklaring van een onafhankelijk Vlanderen binnen de Belgische federatie - onderhandelingen over de boedelscheiding beginnen, even later is Belgie dood en begraven, en de Belgicisten en linkie winkies mogen de rest van hun leven een biitere nostalgie koesteren. Wen er aan.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil ontkennen dat Vlaams lnks in zijn geheel tegenwoordig een reactionaire, onnadenkende knee-jerkreactie vertoont, waarmee ze zichzelf natuurlijk buitenspel zet en haar eigen mogelijkheden om het nieuwe Vlaanderen vorm te geven kunstmatig beperkt. Dat betekent nog niet dat Vlaamsgezinden moeten aanmoedigen dat Vlaamse autonomie een ideologische in plaats van een nationale kwestie wordt, want dan verliezen we ook al behalen we onze doelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() In feite waren we uiteindelijk nog op de betoging geraakt net aan het begin ervan. De vernielingen aan e VDAB zijn aangebracht door de dag, uren voordat de betoging begon.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 17 maart 2011 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En wie heeft die ramen ingegooid? En die 'blokkades' 's avonds waarbij fietsen, vuilzakken en winkelkarretjes opeen waren gegooid zijn er spontaan gekomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Anarchisten. Met vrij grote zekerheid. Op het moment dat de blokkades gebeurden was de betoging gedaan en zat ik terug in Leuven. Trouwens, wel vreemd dat als dat allemaal gebeurd is, dat de politie van Gent duidelijk zegt dat er geen enkel incident is geweest...
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 17 maart 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |