![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hahawahahaha wat ga ik me dan bescheuren ![]()
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij zal dan niet alleen lachen, ik ook. Stek u voor. In inderdaad probeer het je maar voor te stellen want het gaat niet gebeuren zolang de Van Seksencoburgs elk jaar miljoenen krijgen
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die zegt dat niet, want dan kan hij het stoppeke uit trekken van zijn yacht.
|
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() nee hij zal het niet zeggen, maar het idee alleen is al plezierig en tovert een glimlach op mijn gezicht.
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tja dan moeten jullie nieuwe moppen gaan verzinnen. Maor néét euver de Limburgers hé..angers kriegse ne vlaai um dien oore... ![]() ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar schatting zal dat over 20 jaar zo ver zijn. Financiën zijn we ondertussen al kwijt aan de curatele van de EU (met dank aan het wanbeleid van de PS). Sociale zekerheid staat onder druk om tot een harmonisatie naar onder over te gaan. De eerste stappen voor een eengemaakte defensie zijn klaar, en de volgende financiële crisis zal er voor zorgen dat alle landen hun soevereiniteit opgeven.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de Frans/Duitse dictaten loopt het trouwens hoe langer hoe meer mis. Die tijd is over 20 jaar ook voorbij. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man man, die Beke is zo mogelijk een nog veel legere doos dan Leterme, Vanrompay en Peeters tezamen.
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() De tijd is gekomen om moedige beslissingen te nemen. Een akkoord is wellicht binnen handbereik.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Och ja, Turkse dictaten zijn wellicht geen probleem.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Als ze maar op een betere dag vallen dan vorig jaar, ik stel voor dat men ze houdt op een maandag of vrijdag, en iedereen een dag betaald verlof geven.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Ik zou zowaar ineens respect hebben voor dat individu!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel ja, voorlopig blijft de Belgische realiteit onze inspiratie zwaar overtreffen ; voor onze sappige Belgenmoppen hebben we vooralsnog zelf geen enkele moeite moeten doen. Maar eens komt de dag dat de “Ollanders” en wij Fransen eigenhandig dat soort moppen zullen moeten bedenken, en dat wordt afzien, denk ik : het huidig niveau halen we nooit meer. Specifieke grappen over Walen of Vlamingen bestaan hier voorlopig niet, en ik denk ook niet dat die er zullen komen wegens niet voldoende leuk. De Brusselse Beulemansen daarentegen…..ja, misschien moeten we het dan eerder in die richting zoeken. We zullen ten gepasten tijde eens met onze Nederlandse vrienden overleggen…. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is jullie electoraat ! en hoeveel gematigder zijn die dan tov de partij. Over hoeveel mensen spreken we hier nu ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |