![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jarenlang heb ik als interim gewerkt en steeds wist ik dat de lopende week mijn laatste kon zijn. Soms was ik voorbereid, bv omdat er van in het begin gezegd werd dat het om een vervanging voor bevallingsverlof of een ander gewoon verlof ging. Maar dikwijls had ik geen idee hoe lang ik ergens kon blijven en kwam de niet-verlenging volkomen onverwacht. Als men daar niet mee om kan, moet men niet als interim willen werken.
|
|
|
|
#1602 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1605 |
|
Banneling
|
ik zou echt nu niet graag Joyce van den Hema zijn.... en ook niet haar mama of papa
"ons Joyce bedoelde het écht wel goed hoor" Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 15 maart 2011 om 22:44. |
|
|
|
|
|
#1606 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat een madam in de Hema een hoofddoek wil dragen is compleet onbelangrijk. Dat u zich daarop blindstaart is veelzeggend. Over u.
|
|
|
|
|
#1607 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1609 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#1610 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ons organiseren, tiens.
Citaat:
|
|
|
|
|
#1611 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Organiseren...om wát te doen...aan die rampen welteverstaan, kunnen die tegengehouden, met terugwerkende kracht teruggedraaid worden door ons te ...organiseren?
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1612 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is het weer eens een typisch éénrichtingdenken bij u? |
|
|
|
|
|
|
#1614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1615 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1616 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hier om ons aller belang.
|
|
|
#1618 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voor de vrouw gaat het om twee belangrijke dingen: de vrijheid van godsdienst en haar inkomen. Zij heeft dus concrete belangen, al de zeveraars hier niet. Die ageren vanuit een ziekelijke haat, zij reageert vanuit haar vermeend belang. Dat het inkomen en de rechten van de vrouw voor haar belangrijk zijn, is logisch, dat jullie dat hier op een politiek forum aanvallen terwijl de wereld brandt is een illustratie van jullie hatelijke en ziekelijke ingesteldheid.
|
|
|
|
|
#1619 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In dat geval beperkt u zich tot threads in dewelke er over de ramp(en) in Japan wordt gesproken en/of – zoals u in een vorige post laat doorschijnen – houdt u zich bezig met het organiseren van iets dat dergelijke rampen kan helpen oplossen. Zover ik weet kent u die vrouw ook niet, frequenteert u die winkel ook niet en komt u ook zelden in die gemeente. Het gaat u dus ook om een ideologische/dogmatische strijd. Maar gezien u de zaak toch belangrijk genoeg vindt om er aandacht aan te steden mogen anderen dat ook. Ik erger me eerlijk gezegd aan een verkoopster met een hoofddoek. Ik vind dat ik in een winkel niet moet geholpen worden door iemand die opvallend wil uitstralen dat ze moslim is voor ze me vraagt “wat kan ik voor u doen?” Ik heb er geen behoefte aan te weten welke de godsdienstige overtuiging van een kassierster is als ik een paar handdoeken ga kopen. Als de vrouw haar godsdienst wil beleven kan ze dat in de privé-sfeer voldoende. Zij kan haar hoofddoek aandoen voor ze naar het werk gaat en hem weer afdoen als ze de werkplaats betreedt, dat wordt tegenwoordig in heel veel firma’s zo gedaan en dan zijn er geen problemen. Wat haar inkomen betreft, zij werkt als interim. Ik heb het hierboven in mijn post 1601 al gezegd dat ik jarenlang als interim gewerkt heeft. Als interim moet men twee dingen goed beseffen : - uw baan is een tijdelijke baan! - ieder bedrijf is anders en de uitzendkracht past zich aan aan het bedrijf, niet andersom. Op die manier zorgt men voor zijn inkomen als men interimwerk doet.
|
|
|
|
#1620 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een issue wordt van belang als er universele rechten en vrijheden worden geschonden of aangevallen. Dat is in heel deze kwestie de essentie, het is ook het enige relevante. Want Artikel 19 van onze grondwet bepaalt dat Citaat:
Citaat:
|
|
|