![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste reïncarnatie van online...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desinformatie rondstrooien Filo ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#4145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij wel hoor.
#4148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee maten, iemand? Dat staat dus helemaal los van de verbanning van Suiker7nogwat, en heeft daar dus niets mee te maken zoals een wijsgerig forumlid poogt te suggereren in zijn -uiteraard- aangepaste berichtje. Waarom zulks suggereren overigens? Is dat om het eigen aandeel in deze zaak onder de mat proberen te vegen en de handen als een ware Pontius Pilatus in onschuld te wassen? Gelukkig is zijn originele bericht voor de eeuwigheid bewaard gebleven omdat iemand anders dat citeerde nog voor het veranderd en aangepast werd. En via dit bericht (tweede zin) van de hand van een wijsgerig forumlid belanden we dan bij de volgende vraag van Jazeker: ... waarop het antwoord luidt dat Cochinillo verbannen is met als motivatie van de moderatie omdat het een dubbelnick zou zijn om een ban te omzeilen - hetgeen pertinent onwaar is. Immers, die twee nicks hebben tijden lang naast elkaar gepost, en de ene nick is verder ook niet aangemaakt terwijl de andere nick een ban uitzat. Van een ban omzeilen middels een dubbelnick kan dus géén sprake zijn. Het lijkt mij dus eerder een kwestie van "barbertje moet hangen", dan van iets anders - wellicht als 'wisselgeld' voor de verbanning van Suiker7nogwat. Om te laten zien dat de moderatie zogenaamd onpartijdig zou zijn en beide kampen aanpakt, of iets dergelijks. |
|
![]() |
![]() |
#4151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet de eerste keer, dat je zo selectief weergeeft. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=414 Citaat:
Citaat:
Om haar sport van "op de grens van het forumreglement balanceren" verder te kunnen uitoefenen. |
|||
![]() |
![]() |
#4153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() triestig om te zien dat je je vrolijk maakt in het vrijgeven van persoonlijke informatie van medeforummers.
#4154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"oh verhip, ik was te laat! hihihi!"
![]() |
#4156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je lijkt het enorm jammer te vinden dat je te laat was eh.
#4158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld voor jou, en voor filo.
![]() |
#4160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen zicht!! ![]() ![]() Wat doe je nu, arti? Die mods doen ook al mee ![]() |
|
![]() |