![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4241 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien kan die 'andere' die bijna tegelijkertijd verbannen is en haar zo'n mooie woordjes schreef, telkens weer, 't schelden óók niet laten! Maar blijkbaar mag zij wél terug komen! Edit; Ik lees net dat Circe ook maar 'n ban van 'n maand heeft, ze kan en mag dus wel terug komen blijkbaar...snappen doe ik 't hier al lang niet meer, maar ja, we zullen doorgaan...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2011 om 23:10. |
|
|
|
|
|
#4243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(ik zou wat meer forumlinkjes moeten bijhouden maar mijn HD staat al zo vol met artikels etc.) Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 22:59. |
|
|
|
|
|
#4244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Koop een grotere harde schijf of kieper die verzameling irrelevante linkjes en plaatjes het raam uit. |
|
|
|
|
|
#4245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vertouw op de 'capaciteiten' en 't 'geheugen' van sjok, die nu waarschijnlijk naarstig op zoek is naar die linkjes om ze dan later triomfantelijk te komen plaatsen hier...of zou 't reeds bedtijd zijn nu?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#4246 | |
|
Banneling
|
Citaat:
J�*, dat is erg, zo onbegrepen te zijn, hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 23:45. |
|
|
|
|
|
#4247 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#4248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in discussies gaat het over argumenten. niet over "ja maar jij zei TOEN dat en [link] hier weer dit en..." blahblahblah. Als je bij Arti met wetenschappelijke argumenten aankomt (bijv. een citaat uit een onderzoek waarover ze het zelf heeft), dan is het opeens niet interessant meer. Het MOET persoonlijk gaan, het MOET leiden tot vetes, gestook,... Dat is GEEN discussie.
|
|
|
#4249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hoe meer bannelingen, hoe liever ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#4250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#4251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ze heeft het blijkbaar niet door, want als je er haar op wijst, komt ze van kilometers hoog uit de lucht vallen van "wat doe ik?". Dat heeft dus niets meer te maken met logische redeneringen.
|
|
|
#4253 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
- dieren op zo barbaars mogelijke wijze kelen - zich pogen te onderscheiden door geen varkensvlees te eten (zou snoep met gelatine een uitzondering vormen? wat met varkensorganen in geval van nood aan een donororgaan?) - concurrentievervalsing (mag enkel door Moslims geproduceerd worden, of ze daarbij ook hun linkerhand gebruiken is niet geweten) / vriendjespolitiek (bv. aan een school opdringen enkel halal eten te verkopen met het argument dat u hier geeft en meteen ook een leverancier voorstellen... De school kent deze immers niet.) Ik proef overigens aan vlees van welk dier het afkomstig is, ook aan gehakt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 maart 2011 om 05:15. |
|
|
|
|
|
#4254 | |
|
|
Citaat:
Mijn goesting om nog veel tijd te spenderen aan een post en de moeite te doen deze te onderbouwen, moet sindsdien zowat over zijn. Toen ik hier pas terug was had ik eerst nl. nog niet door met wie ik te doen had en dacht ik dat het aan mij lag. Had ik doorgedaan, de discussie was allicht nog altijd bezig. De hele manier van discussiëren van bepaalde mensen, waarvan ik enkelen vroeger zeer redelijk en aangenaam vond waaronder Filosoof en Uh-Huh, hangt me iig erg de keel uit en verziekt de sfeer wat mij betreft ontiegelijk. Vroeger geloofde ik niet dat mensen er echt een sport van maakten anderen geband te krijgen, maar ik heb die mening moeten herzien.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 maart 2011 om 05:21. |
|
|
|
|
|
#4255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wellicht neemt zij het sportiever op; aangezien ze het een sport vond om te balanceren op de grens van het forumreglement. |
|
|
|
|
|
#4256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo moeilijk is dat. |
|
|
|
|
|
#4257 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4258 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#4259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4260 |
|
Banneling
|
Wisord, Quod licet Iovi, non licet bovi weet je dat nu nog niet?
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 maart 2011 om 11:54. |
|
|