![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6701 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal wel moedwillig tegendraads wezen wanneer ik de indruk heb dat over gans de planeet vooral mannen bovengemiddeld bij criminele handelingen zoals verkrachting, straatroof en dergelijke betrokken zijn. Misschien moesten 'meer mensen' maar 'iets' tegen mannen krijgen?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#6702 |
|
Staatssecretaris
|
Je moet tegenwoordig al moeite doen in voorhechtenis mogen te zitten, eerste (en kleine) misdrijven laten ze nog lopen ook. Áls ze ze al pakken.
|
|
|
|
|
|
#6703 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neemt nog altijd niet weg dat die van het islamitische soort in onze contreien, vergeleken met hun autochtone leeftijds- en seksegenoten, beduidend vaker criminele handelingen verrichten. In Nederland scoren jeugdige mannelijke Marokkanen bijvoorbeeld bijna 8 x hoger dan de jeugdige mannelijke autochtonen. |
|
|
|
|
|
|
#6704 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over betrouwbare cijfers voor België beschik ik niet, maar ik vermoed dat er ook bij ons wel wat jeugdige mannelijke Marokkanen rondlopen die zich zelden of nooit van hun beste kant laten zien. Helaas - of moet ik zeggen: gelukkig maar? - krijg ik daardoor nog steeds niets 'tegen allochtonen'. Ik heb echter altijd wel 'iets' tegen criminelen gehad, wat hun leeftijd/afkomst/religie/... ook moge wezen. Ik hoop dat dit toch een beetje in mijn voordeel zal pleiten als ik straks naar de hel ga.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#6705 | |
|
Banneling
|
Citaat:
juist nergens behalve als het over...gaat. |
|
|
|
|
|
|
#6706 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6707 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop met te selecteren en iedereen op 1 hoop te gooien. Er zijn ook goeie autochtonen.
|
|
|
|
|
#6708 | |
|
Banneling
|
Het zoveelste incident met een bepaalde groep klootzakken in de hoofdrol:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6709 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6710 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() a) Is het eigenlijk crimineel om het royale pensioen aan een kinderverkrachter over te maken? b) Heeft diegene die dit pensioen overmaakt 'toevallig' een 'getinte' huidskleur? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 maart 2011 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#6711 | |
|
Banneling
|
Citaat:
b) Neen. Maar goed, u gaat hier wéér, voor de 270274569863513e keer offtopic met dezelfde foto en dezelfde opmerkingen. Het begint uiterst vervelend te worden Eberhard. Doe dat gewoon eens in een relevante draad over blanke kinderverkrachters, pedofielen, jurkendragende viezerikken of wat dan ook, maar niet hier. Bij voorbaat dank voor de medewerking. |
|
|
|
|
|
|
#6712 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6713 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6714 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1) De jongen wist zich ondanks een overmacht van 5 tegen 1 vrij te vechten? Zonder tussenkomst van derden? Straf aangezien hij eerst niet tegen hen op kon (wat me logisch lijkt) en tegen de grond werd gedrukt. Hier klopt iets niet. 2) Nadat hij van vijf jongens een aframmeling had gekregen en in zijn gezicht met een mes was bewerkt "kon hij zijn weg naar school vervolgen"? Wat is dat voor onzin? Gaat hij niet even langs het ziekenhuis dan? Of de politie?
|
|
|
|
|
#6715 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6716 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige.
2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. 16) 10-zedenfeiten met geweld. 17) Man steekt zus neer met 13 steken. 18) 3 minderjarige dievegges. Jongste amper 12. 19) Asielcentra afgebroken. Opvang niet goed genoeg? 20) Overvaller betrapt. 21) Minderjarige dief. 22) Diefstal met geweld 23) Diefstal van 600 miljoen. 24) Masale Belastingsontduiking. 25) Man steekt eigen broer neer. 26) Dubbele Moordenaar 27) Moordenaar 28) Moordverdachte bekent 29) 20 jaar cel voor moord 30) Gewoon steun krijgen is al niet meer voldoende. 31) Dieven van 12 – 15 en 16 jaar oud. 32) Vader mishandeld jarenlang 3 kleine dochtertjes. 33) Moordpoging 34) Moord 35) Extremistische moslim en we wachten af voor de waarschijnlijk grote opkomst...enkele rotte appels? 36) Moord 37) 3 dieven 38) Kinderverkrachter 39) 4 moordpogingen http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...e-worden.dhtml 40) Vluchtmisbruik http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Edegem.dhtml 41) Doodsbedreigingen http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=CP381QD5 42) Dubbele moordenaar http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110325_031 43) Aanranding van 5 vrouwen http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G6637PDH1 Opmerking!!!! Wil degene die door dit lijstje iets gekregen heeft tegen allochtonen zich aub bekendmaken.[/quote]
|
|
|
|
|
#6717 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 maart 2011 om 05:06. |
|
|
|
|
|
|
#6718 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik weet het niet
|
|
|
#6719 |
|
Staatssecretaris
|
007, James Bond... je droomvent?
http://www.youtube.com/watch?v=Ii1tc493bZM ![]() Opmerkelijk is dat hij niks tegen de allochtonen kreeg, wel tegen criminaliteit. Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 maart 2011 om 05:29. |
|
|
|
|
|
#6720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nieuwe maand bijna...nieuwe kansen...
1) 3 dieven http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110329_061 Opmerking!!!! Wil degene die door dit lijstje iets gekregen heeft tegen allochtonen zich aub bekendmaken.
|
|
|