![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bijna alle gewassen zijn al genetisch gemanipuleerd. Vlees hormonaal behandeld. Fruit bestraald. We eten nauwelijks nog 1 stuk origineel echt voedsel. Onlangs nog maar de CEO van pioneer op tv gezien, pioneer van genetische zaden en onkruidverdelgers. Gans het westen hebben we al naar de kl*ten gemaakt zei hij, nu zijn we bezig in Hongarije en dergelijke. Onze gewassen zijn veel mooier dan de originele maar er zit noch smaak, noch reuk en noch voedingswaarde meer in. En de zaden kan je niet opnieuw gebruiken en ze zijn peperduur. Van normale gewassen kan je dus de zaden gebruiken hé. Binnen 10 jaar ongeveer vind je dus geen enkel zaad meer. Of het is genetisch. En dat was dus de CEO die tegen zijn eigen winkel aan het spreken was.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 maart 2011 om 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#2222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 30 maart 2011 om 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#2223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stralen gaan we idd nog doen.
|
|
|
#2225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat ze de verantwoordelijke opdelen in verschillende ploegen en ploeg na ploeg er aan zetten om de boel in orde te brengen. Wanneer de eerste ploeg er bij dood neergevallen is, de volgende om het werk van de eerste verder te zetten. |
|
|
|
|
|
|
#2228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om onze vissersvloot te beschermen... Laatst gewijzigd door Boduo : 30 maart 2011 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#2229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar een vliegdekschip met zeilen, dat zie ik ook zo direct nog niet zitten.
|
|
|
|
|
|
#2230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 30 maart 2011 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#2234 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Antibiotica ben je nog vergeten. De productie van vlees doet ons de nek om. |
|
|
|
|
|
|
#2235 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In dit ongeluk heeft (tenzij achteraf zou bewezen worden van wel, want we weten natuurlijk het fijne niet) a priori de "ouderdom" van de centrale helemaal geen rol gespeeld. Citaat:
Maar, maar.... het is dus duidelijk niet onmogelijk. De centrale (van oud ontwerp) had dus wel DEGELIJK de reuze aardbeving weerstaan, en had men een hogere tsunami dijk gebouwd, dan stond ze nu waarschijnlijk weer stroom te leveren (enfin, nee, want er zijn geen hoogspanningskabels meer...) Nog eens: de ESSENTIE van het probleem is gekomen van 1 dom ding: de centrale is in totale blackout geweest gedurende meer dan 2 dagen. DAT is de uiteindelijke oorzaak van de problemen. Niet de tsunami, niet de aardbeving. Indirect wel de tsunami, omdat die voor de blackout heeft gezorgd.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2011 om 18:49. |
||
|
|
|
|
|
#2236 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1 van de dingen die geprobeerd zijn is het ejecteren van de rotorbladen voor de schietstoelen de piloten wegkatapulteren. Andere truk is het wegschieten naar alle andere richtingen dan naar boven. Citaat:
Trouwens, ik herhaal, zelfs al gaan alle 6 de reactoren van Fukushima Daichi volledig de lucht in als een langgerekte nucleaire scheet (wat nu aan't gebeuren is in 3 van de reactorgebouwen) dan nog gaat we de achtergrondstraling wereldwijd niet zien stijgen boven het peil van 1972. Bof, de regels nu in Japan geven aan dat de werkers op de site 250 millisievert mogen opnemen. Ergo, 250 rad, gegarandeerd stralingsziek, maar gezonde mensen gaan er niet aan doodvallen. Daar kan ik wel mee leven. Wie betaald mijn vliegtuigticket? Een stevige kerel met technische bagage en een beetje kennis qua nucleaire toepassingen lijkt me wel opofferbaar om een grotere ramp te vermijden nietwaar.
|
|
|
|
#2237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
25 rem, da's ook redelijk veilig te noemen, de enige manieren om dat te kunnen meten is of ter plekke, met een persoonlijke dosimeter, of later, met bloedproeven.
Tenzij het puur alfa of beta was, recht op't vel. Dan zullen de brandwonden wel duidelijk aangeven "auw". En al heel deze reeks van topic blijf ik me van decimaal vergissen. 1 Sievert= 100 RAD 1000 millisievert=1 sievert
|
|
|
#2239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze zichzelf aan de huidige, zeer losse regels houden, is die stamcel (eigenlijk beenmerg) transplantatie niet nodig.
Natuurlijk, als ze als kamikazes die regels aan hun laars lappen, dan is het wel mogelijk. Maar dat kan ik toch niet uitgelegd krijgen aan de anti's.
|