![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6741 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou je jezelf beter niet eens afvragen waarom je elke keer terugkomt naar een topic van een ander terwijl je er niet wil zijn en er niet akkoord mee gaat ipv te bepalen wat een ander moet doen met zijn topic. Waarom kom je terug? Wat doe je hier? Blijf hier weg als het je niet aanstaat.
|
|
|
|
|
#6742 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het past gewoon niet in je kraampje, dat is alles.
|
|
|
|
|
#6743 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik antwoord op alle vragen, maar ik ga niet blijven antwoorden op dezelfde vragen. Dat het antwoord jouw niet aanstaat is dan weer iets helemaal anders. Maar daar gaat het jouw helemaal niet om, je hebt enkel een probleem ermee omdat het niet in je kraampje past. Waarom klaag je niet over de topic over politic? Identiek!
|
|
|
|
|
#6744 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6745 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" Wens je een onderwerp te bepalen of een thread te kapen dan kan je steeds zelf een topic openen. |
|
|
|
|
|
|
#6746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook 'n reden om steeds meer (argwaan) te (krijgen) ontwikkelen tégen politiek en gerecht.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#6747 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6748 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hoeft er geen knipoogje bij te zetten, ik ben allesbehalve 'n bange Vlaming, ook voor U geldt de regel om niet off topic te gaan en niet persoonlijk te worden, dank U!
'n Dosis gezonde argwaan heeft niets te maken met bange Vlamingen, dit geldt niet enkel voor Vlamingenland overigens, maar overal in Europa vindt er 'n negatieve ontwikkeling plaats ivm met massa-immigratie en 't steeds stijgende criminaliteitscijfer. En niet enkel 't hoge criminaliteitscijfer, maar ook 't kostenplaatje! Ook dacht ik dat oproepen tot geweld; F 16's en bommenwerpen als oproep tot geweld zou worden aanzien. Heeft bovendien óók niets met 't onderwerp van de draad te maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 30 maart 2011 om 18:24. |
|
|
|
|
|
#6750 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mensen in andere landen liggen steeds meer wakker van hun loon dat daalt ipv stijgt.... bang zijn van vreemdelingen gaat deze mensen niet vooruit helpen. De renteniers en dikke lamzakken die anderen laten werken om zwaar te kunnen parasiteren van hun loonslaafjes, daar moet men evengoed niet bang van zijn, dat moet men uitroeien.... deze lamsrtralen met villa's en zwembaden verdient met andermans arbeid mag men van mij gerust het land uitzwieren hun geld komt de samenleving ten goede. Parasieten zijn nooit goed, zeker niet als deze parasiet een bijna terminale kanker is. |
|
|
|
|
|
|
#6751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet goed wat U bedoelt met lamstralen met dikke villa's en zwembaden van andermans arbeid, hebt U het nu over de sossen? Of over mensen die U en anderen werkgelegenheid verschaffen, zónder had niemand 'arbeid' noch 'inkomen'. Hun geld is hún geld, vergeet 't maar dat je daar aan kan, zelfs niet met 70 neo marxistische revoluties, dat geld is al lang en breed veilig gesteld en zal je nooit kunnen 'herverdelen'. Bovendien, laten we Uw parcours volgen en álle rijkdom ter wereld gaan 'herverdelen', iederéén evenveel, wat denkt U dat er op lange termijn gebeurt? juist ja, binnen 'n mum van tijd zijn er opnieuw lui die niets meer hebben, alles opgebrast hebben en weer anderen die van dat 'evenveel als 'n ander', opnieuw 'n kapitaal bijeen vergaard hebben door hun ondernemingsgeest, waar diegenen die niets meer hebben dan weer terug afhankelijk van zijn voor hun dagelijkse boterham.
Laatst gewijzigd door SDX : 30 maart 2011 om 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#6752 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lamzakken zijn er overal het ergtse soort zijn toch wel de lamzakjes met villa's en zwembaden...., zeker niet de arme sukkelaar waar het rijke gespuis zich om schaamt en ze liever zo weinig mogelijk voor betalen, ze zijn er vies van en draaien hun hoofden weg als men bvb een bedelaar zien. bedelaars zijn in hun ogen allemaal luiaarden en zatlappen.... de grootste cliche's zijn er gekomen door de grootste rotzakken op deze planeet. Het marginale rijke tuig. |
|
|
|
|
|
|
#6753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop serieus dat het laatste geval van toepassing is ... |
|
|
|
|
|
|
#6754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien ga ik vaak naar Barcelona, daar zitten bedelaars zat en ook die levende standbeelden, ik heb 'n speciaal potje met 'n hoop geldstukken en als ik over La Rambla wandel heeft iederéén wat van me gehad en geen kleine centjes, ook ben ik vrijwilligster in dierenasiels en sponsor ik hen zoveel mogelijk, dát is maar 'n kleine greep van wat ik zoal doe...U zit met 'n volkomen verkeerd wereldbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#6755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik leef niet van de 'staat'.
Laatst gewijzigd door SDX : 30 maart 2011 om 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#6758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker en vast.
|
|
|
|
|
#6759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Noem jij dat maar bang...ik noem het zelfbescherming.
Iemand die zichzelf elke keer voor risico's plaatst is gewoonweg dom. Dus een slot op je deur betekent dat je schrik hebt.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 maart 2011 om 19:25. |
|
|
|
|
|
|
#6760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
???? Waar heb je het over?