![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer toch eens wat objectieve informatie op te zoeken, dus metingen, dan interpreteren met wetenschappelijke teksten. Het zal u deugd doen uw vijand zo te leren kennen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() EDIT: ahn kijk, maddox slaat de hamer op de kop ![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 7 april 2011 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soit hetgeen men in Japan het beste kan doen nu is bij het heropbouwen van huizen stelselmatig zonnepannelen installeren. Japan heeft genoeg technologische capaciteiten daarvoor. Plus op deze manier vangen ze twee vliegen in 1 klap:
1) Huisvestiging. 2) Energievoorziening verzekeren voor de nieuwe huizen aangezien Japan een deel van zijn netcapaciteit verloren heeft bij de ramp in Fukushima. Nieuwe steenkoolcentrales (hetgeen sommigen hier precies zien als enige andere vorm van energievoorziening) langs de ene kant en 10 jaar wachten op een nieuwe kerncentrale langs de andere is immers te absurd voor woorden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 april 2011 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 7 april 2011 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3406 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Welke metingen? Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel de allereerste keuze de tuin van het paleis in Laken was, als stunt voor de wereldtentoonstelling van 1958. De republikeinen/antikernmannen (of bestaan die niet) onder ons zullen dan weer zeggen, had men het maar gedaan, dan waren alle problemen misschien ineens opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3409 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nachttarief dient alleen maar om overcapaciteit van kerncentrales 's nachts weg te werken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met die gloed die jij ziet stralen in fuckyshina zullen de PV's alle records slaan.
ale goed idee eigenlijk, een systeembouw met PV panelen geintegreerd http://www.greenoptimistic.com/2010/...-house-berlin/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 april 2011 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bestond al voordat er kerncentrales waren. Maar kom, gedeeltelijk hebt ge wel gelijk. Wat niet wegneemt dat niet iedereen slaapt, vanaf het ogenblik dat het donkert, tot het terug licht word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3413 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De verschillende beschikbare oplossingen voor dat probleem heb ik trouwens al ellenlang besproken op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#3414 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soit het laatste nieuws laat vermoeden dat de ramp in Fukushima even erg tot erger dan Tsjenobil zal worden.
http://www.hln.be/hln/nl/9736/Aardbe...e-slepen.dhtml Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 april 2011 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat u en de andere (weinige) pro's uit de wetenschappelijke studie (??) die jullie claimen te bezitten, tot nu toe toch wel de verkeerde conclusies hebben getrokken.
![]() |
#3416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan ook dit nog :http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...ost-japan.aspx Laatst gewijzigd door den dinges : 7 april 2011 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3417 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat die Japanner betreft, ik heb eerder al achter de link gevraagd, ik wil dat filmke eens opnieuw bekijken en google (of eerder, mijn zoektermen) laten me in de steek (slaapgebrek zal ook wel niet helpen *zucht*)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3418 | |
|
![]() Bent U niet in staat om een intelligent antwoord te geven? In dat geval wil ik gerust even god over je spelen ze
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als je die grafieken ziet, en ik kan echt niet veronderstellen dat ze vervalst zijn, dan is het mij een raadsel hoe greenpeace er ooit in geslaagd is om een plasje te vinden met hoge radioactiveit, maar kom, ik trek hun meting niet in twijfel, maar ik vind het een 'random shot'. Als aan de poort van de centrale 'aanvaardbare' resultaten' te zien zijn, dan denk ik niet dat er tot 100km buiten die centrale een dode zone zal ontstaan... kijk ik ga eens een gemakkelijke vraag stellen: als je het reactorvat onder STIKSTOFdruk kunt zetten, wat wil dat zeggen over het reactorvat ? Zit er daar een gat in of zit daar geen gat in ? Dat is ook informatie die je kunt interpreteren... IK ga nog een vraag stellen: wat vind je van deze grafiek op wikipedia ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3420 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |