![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want de cijfertjes en grafieken die hier tot nu to door het "pro" kamp aangebracth zijn, zijn wel degelijk koel en nuchter volgens de gebruikelijk definitie van die woorden.
![]() |
![]() |
#3822 |
Minister-President
|
![]() En ik geloof dat hier veel mensen niet werken die aan 't werk zouden moeten zijn
![]() ![]() Kan ook zijn dat ze juist betaald worden om hier een paar woordjes te plegen ![]() Of het kan zijn dat ze zich te pletter amuseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk je mag hier lezen op deze 'draad' dat ik de 'evacutiezone op 30km zou zetten moest ik Japan zijn;...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tbreiden.dhtml en voila Japan zet de evacuatiezone op 30km Het is toch wel gemakkelijk als je getalletjes leest hé Nu moet je niet denken dat al die mensen een dosis gehad hebben als in dat oekraiens stadje Die zitten nog allemaal in de 'prebruine' zone op de grafiek. Dus het gaat er nog allemaal heel safe aan toe in japan.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 april 2011 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En me te pletter amuseren hier. Niet echt, maar ik zie het als een werk van naastenliefde "onderricht de onwetenden". Eigenaardig genoeg niet 1 van de 7 deugden.
![]() |
![]() |
#3825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier ist te pletter amuseren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3826 |
Minister-President
|
![]() De enigen die iets gemeten hebben zijn de Japanners en Green Peace.
Als je het toch over cijfers hebt ![]() De pro-gasten hier zou ik willen vragen om ons te verlossen uit ons lijden. Neem een metertje en het eerste vliegtuig richting Fukushima. Tegen komende vrijdag kan de klus geklaard zijn. Iedereen gerust dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Alle respect voor jouw werk trouwens, je moet het maar doen he. Ik kon daar ook een verhaal aan koppelen maar ik bespaar het iedereen ![]() Maar toch: "Prudentia en Justitia primeren en dat kost wat Fortitudo. Het woord hier, mist soms enige Temperantia. Fides is er in overvloed en verdringt het Spes. Daarom kies ik ook liever jouw Caritas" ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 11 april 2011 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3829 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat geven die waarden van Greenpeace aan en hoe vergelijken die zich met die van de Japanners ? (in absolute, geijkte waarden, he niet in "zoveel keer meer als normaal") en met een precieze beschrijving over WAT gemeten wordt (Bq/l in zeewater genomen op dit punt ; microSv/uur gemeten op die plek als functie van de tijd...)
![]() |
#3831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3832 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk niet dat er een "greenpeacer" één poot in dat zeewater heeft gezet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik niet als vracht mag opgestuurd worden, zal waarschijnlijk een of ander gevaarlijke goederenregel voor bestaan. En als jij een enkeltje heen, en een andere anti een enkeltje terug betaal, wil ik met alle plezier een blogje houden.
![]() |
#3835 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wilde iets doen voor onze Zwitser en onze Patrick ![]() ![]() ![]() Seffens gaan ze allemaal afkomen he, kan den ouwe niet trekken he maddox ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Grappig" is wel dat we beiden nucleaire ervaring hebben, alhoewel mijn ervaring minimaal te noemen is tegenover die van Patrick.
![]() |
![]() |
#3837 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet ge, ik ben (maar ja, wie ben ik he) eigenlijk wreed content dat iedereen zijn best doet en naar best vermogen. Wij zijn wie we zijn en soms is, het niets is wat het lijkt ![]() ============================================= Update: Magnitude 7.1 earthquake strikes northeastern coast of Japan, U.S. Geological Survey reports. En er is een tsunami-alarm. Laatst gewijzigd door Tejokus : 11 april 2011 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3838 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tsunami alarm is ondertussen afgeblazen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3839 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zou ook een pakketje kunnen sturen naar Japan met een geigertellerke in, en die dan daar terugsturen. Eentje af te leveren en een dag leter terug op te halen.
Je traceert de tijden, en je hebt uw objectieve ontegensprekelijke meting (uiteraard geen loden doos gebruiken, maar licht papieren doos) |
![]() |
![]() |