![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...nline-FBI.html
Laatst gewijzigd door exodus : 11 april 2011 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5482 |
|
![]() Bovenstaand bericht staat nu ook al in verschillende Belgische kranten. Het lijkt erop dat ze via de mainstream de massa meer en meer aan het kneden zijn om buitenaards leven te doen accepteren.
Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.
![]() |
![]() |
#5483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik vind het alvast razend spannend. Een natuurlijk breder beeld van ons bestaan en dat van andere werelden zou onze kijk op onze aardse problemen wat futiel doen lijken.
![]() |
![]() |
#5484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Papier of wazige foto's maken niet veel indruk, tenzij bij die die al overtuigd zijn uiteraard. Waarom halen 'ze' eens geen echte ufo tevoorschijn, of tenminste toch brokstukken? Is dat te moeilijk? Kunnen 'ze' dat niet? Waarom? Inderdaad, ongeveer 1 a 2% van alle ufo-meldingen blijft onverklaard momenteel. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 april 2011 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RwY_5...el_video_title |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zoiets kan men zelf toch niet verzinnen
![]() |
![]() |
#5487 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De artikels zijn enkel opvulling. ![]()
![]() |
![]() |
#5488 |
Banneling
|
![]() Gisteren avond laat heb ik ook iets zien voorbij vliegen.
Eerst was het rood, dan groen, dan oranje dan weer rood. Ik weet niet zo goed meer wat het was. Nen UFO zeker? ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 14 april 2011 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5489 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
niet tegenstaande geloof ik toch in buitenaards leven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5492 |
|
![]() In die tijd bestonden (nog) geen faxen. En of zinkoxyde copiën zo lang goed blijven vraag ik me af.
En copie van een copie van een copie. Waarom niet het origineel?
![]() |
#5493 |
Banneling
|
![]() Het grappige is dat dit allemaal geklasseerd waren tot valse hoaxes, maar als je dieper kijkt is het een fenomeen van al sinds de oudheid:
http://www.youtube.com/watch?v=ctb-g...el_video_title http://www.youtube.com/watch?v=QtdTQ...el_video_title |
![]() |
![]() |
![]() |
#5494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5496 | |
|
![]() Hier een getuigenis van iemand die claimt een UFO gezien te hebben. Deze getuigenis is interessant in de zin van dat men zaken waarin men moeilijk kan geloven probeert weg te drukken in het onbewuste.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5497 | |
|
![]() Interessant artikel ivm wat wij hier al jaren zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=CaTgO...layer_embedded Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 mei 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5498 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zie post #3984 in deze draad.
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 5 juni 2011 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5499 |
Banneling
|
![]() Volgens mij gaat er een 'merge' plaatsvinden tussen de geisoleerde aarde en het universum
De aarde is eeuwenlang gekidnapped geweest , maar het is nu weer tijd dat de aarde zich weer organisch aansluit bij de rest van het universum en al het leven wat daar is. Ik weet dat een boel mensen het niet geloven, maar er begint al meer en meer mensen 'wakker te worden'. Verder over de UFO verhalen in de kranten denk ik zeker dat dat te maken heeft met de komende 'staged alien invasion' maar omdat de lui die dit soort dingen 'verzinnen' altijd op meerdere lagen werken dat er nog meer aan de hand is. Maar het is overduidelijk dat voor wie ogen heeft de krantjes voornamelijk propaganda rondstrooien en zo met ons bewustzijn klooien op een manier die gevaarlijker is voor het bewustzijn dan men denkt! Laatst gewijzigd door CryptoConspon : 5 juni 2011 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5500 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oh wacht, je bent Pindar. Carry on
![]() |