![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Buitenaards leven bestaat en dit is de enigste logische conclusie die er na een definitie van leven volgt. Het kan niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 april 2011 om 08:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Tsja, als we nu nog zelf journalisten zouden hebben ipv copy-paste sletten ... Tsja, die wetenschappers zijn blijkbaar het equivalent van japanners hier, hi-tech vliegende schotel en dan zo een flutpakje tegen straling. Dat maakt het misschien net geloofwaardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
|
![]() Citaat:
Dat was nu net mijn punt. De technologie die deze hypothetische wezens bereikt hebben laat hen toe interstellaire reizen te maken. Dat is zo ver buiten onze greep dat ze technologisch dus veel verder staan dan ons. Dan kunt ge niet anders dan concluderen dat het heel erg onwaarschijnlijk is dat ze door stomme radar neergestort zijn. Het zijn al zulke onwaarschijnlijkheden die, als ge ze allemaal optelt, ge wel erg naïef moet zijn om overtuigd te zijn dat het De Waarheid is. Citaat:
Citaat:
Zoals ik al schreef ben ik zeer geïnteresseerd in buitenaards leven en als ze kandidaten zoeken zal ik de eerste in de rij staan om samen te werken ivm een project in die richting (ik doe trouwens al mee). Maar het moeten wetenschappelijk goed gefundeerd projecten zijn en geen 'Elvis Lives' verhaaltjes in de eerste beste tabloid. Citaat:
Als er bewijzen zijn, ja, maar nu zijn het speculaties uit roddelkranten. Het is en blijft in het licht van de observaties heel onwaarschijnlijk dat een alien er exact zoals ons gaat uitzien. Exact.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 april 2011 om 17:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() China kan bv toch perfect aan ruimtevaart blijven doen terwijl europa/afrika en de VS elkaar uitmoorden? Oorlog en innoverende technologie zijn vrij verbonden lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Als we niet snel de ruimte gaan koloniseren gaan we binnenkort uitsterven, zo zegt Stephen Hawking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch vreemd, zouden ze ginder ook een abonnement hebben op Janes Defence magazine en niet te vergeten Sci-fi Channel. The owl's are not what they seem but the truth has to be out there in a galaxy far far away..... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 april 2011 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() The truth is out there, only we have to find the right one.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Daar komt het zo wat op neer denk ik.
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tjah... waarom mensen dan blijven speculeren ipv trachten contact te leggen met zowat alle bekende middelen die we voorhanden hebben en helaas te moeten vaststellen dat het nog steeds heel stil blijft, is dan ook een raadsel.
Dat helpt ons inderdaad geen stap vooruit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik speculeer niet. Ik heb de feiten bestudeert, en ik, en velen andere met mij, kunnen hieruit concluderen dat UFO's bestaan. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 april 2011 om 08:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn voorstellen genoeg voor serieus onderzoek maar die worden natuurlijk verworpen omdat men te weinig fondsen toewijst. Er zijn ook astronauten die het bestaan bevestigen, disclosure heeft eigenlijk al plaatsgevonden. De massa steekt helaas nog steeds in denial fase.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Wat voor belang heeft het om algemeen te geloven dat UFO's echt 'out there' zijn?
Wat gaat dat in de praktijk veranderen? Gaan er dan kerken opgericht worden ter ere van het onzichtbare moederschip, waarbij de UFO's dan vereerd worden als nieuwe engelen? Krijgen we een nieuwe klasse priesters in spandex vliegenierspakjes en met iconen van 'greys' aan de muren ? Wat een vooruitgang. ![]() Veel beter dan dit zal het iig niet worden : http://www.youtube.com/watch?v=KdHUQtnJsyQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Als hun toestellen niet tegen radiogolven kunnen, raken ze nog niet uit kun zonnestelsel, laat staat tot hier. Citaat:
Ik heb de feiten bestudeerd en doe dat al jaren met veel interesse. Ufo's bestaan zeker. Maar de meeste zijn verklaard of bedrog. En de enkele waar we nog geen verklaring voor hebben zijn niet genoeg bewijs om met zekerheid te kunnen zeggen dat buitenaards leven tot hier geraakt is. FIFY
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ufo's zijn het bijgeloof van de moderne tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
BV. http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident Deze case wijst op een UFO, met de definitie die ik hierboven gegeven heb. Hier een verklaring van de piloot die erbij betrokken was: http://www.youtube.com/watch?v=7cAi9AIHdxo
![]() |
![]() |