![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4541 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
2) Indien we geregeld kernongelukken krijgen kan dat uiteindelijk het voortbestaan van de mensheid hypothekeren. Onze voortplanting is immers de zwakste schakel.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#4542 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4543 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
PS: Leuk weetje: als elk gezin in België 140 m² (gemiddeld oppervlakte van een dak) zonnepanelen plaatst leveren zij allemaal samen 50 procent van de Belgische jaarproductie aan electriciteit.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 april 2011 om 09:28. |
|
|
|
|
|
|
#4544 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#4545 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4546 | |
|
|
Wees bang! Bibber! Beef!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#4547 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor mij getuigt dit van een sterke vorm van wantrouwen. De enige redenen dat ik zie om immers elektronica te mijden zijn EMP wapens of kernwapens of de licht verhoogde kans op ongevallen door het uitvallen ervan. Hoewel dit dan wel sterk teniet gedaan wordt door een minder veilige auto. Dus herken ik daar ergens zijn haat tov kernenergie in. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 17 april 2011 om 09:32. |
|
|
|
|
|
|
#4548 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De rest is allemaal "interessant". Men moet ons niet overtuigen he Dat ze het maar in Fukushima gaan uitleggen. Of in Tjernobil. Het is maar een tip hoor of een aanbeveling. Omdat het juist zo interessant is zou het fijn zijn als we meer mensen kunnen interesseren in dit onderwerp. Zorgt ook voor een beter evenwicht. Wat zou kunnen helpen is het niet meer gebruiken van stadhuiswoorden en de teksten wat korter en beter leesbaar maken. Anderzijds waardeer ik de inbreng van iedereen in stand of rang. |
|
|
|
|
|
|
#4549 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#4550 |
|
Minister-President
|
Ok mensen die steriel zijn maakt geen doden hé Bovendien zetten deze mensen dikwijls een adoptieprocedure in gang zodat er mensen die geen kansen hebben toch een kans krijgen door naar hier gehaald te worden |
|
|
|
|
|
#4551 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4552 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb het constant over veiligere auto's en veiligere alternatieven (hernieuwbare energie). Iets zegt me dat u gewoon niet wil lezen wat ik schrijf.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 april 2011 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#4553 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb hier anders wel één van de contra's dit weten posten Voor mij getuigt dit van een sterke vorm van wantrouwen. Waar staat hier dat dit over u was? Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 17 april 2011 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#4554 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Je zei zelf, "een groot aantal", dus niet alle, blijkbaar zijn dus sommige kankerverwekkende stoffen toelaatbaar en andere niet. Gewoon de lucht inademen is voldoende om kankerverwekkende stoffen binnen te krijgen (fijn stof) en dat is allemaal geen probleem, maar radioactief jodium? De hele wereld gaat vergaan!!!!1111 Zie je nu zelf niet in hoe ridicuul die houding is? Wat is het risico dat jij en ik in aanraking kom met radioactief jodium (of andere elementen)? Wat is het risico dat de opgelopen dosissen schadelijk zijn? Wil je de mensen overtuigen, dan ga je moeten aantonen dat de risico's groter zijn dan tot nu toe ingeschat.
|
|||
|
|
|
|
|
#4555 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4556 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4557 | |
|
|
Daar zijn we allen al lang mee bezig mijn beste, kerncentrales zullen daar weinig aan toedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#4558 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4559 |
|
Minister-President
|
|