![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Vanuit speculatief oogpunt is dit misschien interessant. Economisch vormt het een probleem, zeker op termijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Welk geeft ons het recht alles nu op te snoepen en niets achter te laten voor volgende generaties? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag me af wat ze gaan doen als er via de belastingen bij de mensen geen geld meer te halen is, eenvoudigweg omdat de mensen geen geld meer hebben (weggeïnflateerd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() De miljoenen die afhankelijk zijn van Food Stamps en Wellfare laten verhongeren. Probleem opgelost.
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te noteren is naar mijn mening dat deze mensen evenwel de crisis niet veroorzaakt hebben. Dus ik vraag mij af waarom zij de rekening gepresenteerd moeten krijgen ? Laatst gewijzigd door Stingray : 17 april 2011 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke beschaafde natie kan zich zodanig organiseren dat er voor elke inwoner voedsel en huisvesting is. Als een natie in gebreke blijft dan betekent dit dus dat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() Helaas, in België zit nog genoeg spaargeld. Gelukkig gaan wij zoveel mogen opdraaien voor onze banken die weer monsterverliezen gaan leiden en voor de andere Europese landen. Dan blijkt ons spaargeld toch maar een peuleschil te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een interessant artikel hierrond : http://biflatie.nl/artikelen/39-over...nergieprobleem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, marginalen heb je altijd en overal. Zelfs in de meest geoptimaliseerde samenleving ga je nog randgevallen hebben. Ik zou de organisatie van een samenleving zeker niet meten o.b.v. die randgevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Warum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De welvaartsstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Burger
|
![]() Ik vraag mij als leek dan af hoe ik mij moet voorbereiden. Emigreren? Naar waar?
Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 17 april 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Piero heeft een punt als hij zegt dat dit bezwaarlijk beschaafd genoemd kan worden en dit vooral als sommige van die landen blijkbaar vele miljarden aan wapens kunnen spenderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...45329-3144.art
Aanhoudend dollars bijdrukken waardoor de fundamentele problemen van de Amerikaanse begroting nog fundamenteler worden... Die snertdollars worden dan bovendien enthousiast gebruikt om munten van groeilanden mee op te kopen waardoor deze omhoog gespeculeerd worden(met het gevaar dat ze,in plaats van gewoon munten,speculatiemunten worden).. Verschillende groeilanden hebben al in niet mis te verstane bewoordingen te kennen gegeven dat ze "not amused" zijn...Het helpt hen niet,het helpt de meeste Amerikanen niet,het is het recept voor een volgende ramp.... En dan DURVEN bepaalde Amerikaanse economische personaliteiten nog het wijsvingertje heffen richting niet-Amerikaanse collega's..(ik neem aan dat vooral de Chinezen zich nogal geviseerd voelen) Laatst gewijzigd door kelt : 17 april 2011 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |