![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze is dan 0% geïntegreerd in het land waar ze nu verblijft (en niet woont); Vlaamse extreme chauvinisten.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 april 2011 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kom je er bij dat ik niet geïntegreerd ben, omdat ik niet op de lokale bevolking afgeef, afzeik, hen als geestesziek bestempel e.d...? Is dát wat U onder 'integreren' verstaat?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij bent niet geïntegreerd omdat je een Vlaamse extreme chauvinist bent. Je kan nooit integreren; liever dat ze jou gedwongen naar je vaderland deporteren. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 april 2011 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar zolang jullie denken dat er in Vlaanderen/Blegië niets beweegt in de publieke opinie, zal er wel niets aan de hand zijn zeker. Jullie zijn immers toch zo braaf, doen niets verkeerd en brengen enorm veel waarde aan onze samenleving en werken allemaal enorm hard. En als iemand dan eens iets mispeuterd heeft dan is het zeker niet zijn schuld, maar deze van alle racisten, andersgelovigen, ... Nu ja, vanavond steek ik in hartje Brussel mijn BBQ aan en hoop dat alle moslims genieten van de geur van koteletjes en worstjes. Laatst gewijzigd door Bollywood : 20 april 2011 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik samen met al mijn vrienden (christenen, moslims, enz) ga barbecueën, krijg ik nooit problemen door dat onze moslim vrienden ruiken hoe een varkensvlees gebarbecued wordt. Sommige moslims eten wel varkensvlees, sommigen niet. Diegenen die geen varkensvlees eten, brengen wel halal-kip of lamsvlees mee om te barbecueën (heel lekker natuurlijk). En zo kunnen wij probleemloos barbecueën. Veganiërs zijn er tussen mijn vrienden niet. Gewoon ter info. Anders zouden ze misschien vegetarische belegde broodjes meebrengen om te eten. Dat is hun keuze. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 april 2011 om 12:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wees gerust, dat is ook niet de bedoeling, integendeel. Al gaat het niet over "vreemdelingen", niemand heeft een probleem met bv. de Chinees of Chileen uit de buurt, maar over islamieten. Islamieten zijn een pest, om het even waar ze vandaan komen, zelfs de autochtone.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo lang je "jullie" allemaal over dezelfde kam scheert zal je "jullie" nooit leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
C. 'Marokkanen/Joden/Turken/moslims/Walen/Hollanders zijn dom/gemeen/inhalig/werkschuw' = Wel racisme maar niet strafbaar. (Pas op: Als u veel van dit type berichten plaatst zouden wij dit wel als geheel kunnen laten vallen onder 'haatzaaien' waarvoor we al eerder een forummer hebben verbannen.)http://forum.politics.be/showpost.ph...74&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie of wat bent U dat U meent te weten of ik al dan niet 'n Vlaamse extreme chauvinist ben? Wie of wat bent U om te weten of ik al dan niet geïntegreerd ben? Je hoeft je bovendien niet druk te maken, ik zal niet gedwongen gedeporteerd worden, van zodra in m�*jn land dat spel van start gaat, sta ik paraat in m�*jn land, ondertussen hou ik me bezig met de mensen h�*er bewust te maken van wát islam �*s, niet dat ik er veel moeite voor hoef te doen, de meesten zijn er al wel van op de hoogte...en degenen bij wie de lamp nog niet is gaan branden, komen er vanzelf achter, hoe meer de 'verrijkers' 'verrijken'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leren die 'jullie' elke dag opnieuw kennen, vanaf 't moment dat je de krant openslaat, vanaf 't moment dat je de TV aanzet, vanaf 't moment dat je je computer aanzet, vanaf 't moment dat je op straat komt en ga zo maar door!
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 20 april 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem je toch niet "leren kennen", hoop ik. Zo lang je "jullie" allemaal over dezelfde kam scheert zal je "jullie" nooit leren kennen. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 april 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() @Ratatosk.
Is dat een dreigement? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat het is wat het wil, 'k ben niet de enige die daar zo over denkt. Als je iemand hoort klagen over "de vreemdelingen" gaat het in de meeste zoniet alle gevallen over "de islamieten"
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 20 april 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |