![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat over discussiëren (beginnen erover te discussiëren). Of als je het "springen" heet, dan ben je minstens sedert 2002 voor muzelmannen aan het springen op politics.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() de ideologie zoals vastgelegd in de koran is onveranderbaar.
de volgelingen daarentegen kunnen hun geloof achter zich laten en de 21ste eeuw binnenstappen. Wel eerst leren denken. Langdurig proces. Zie volgend opiniestuk: QUOTE http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=13143Islam als cognitief syndroom |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Ga toch een eind fietsen manneke, en fiets dan gelijk even naar de bilbliotheek en leen daar een koran, een verzameling ahadiths en aanverwante lectuur en begin te lezen en uw huiswerk te doen vooraleer u met de grote mensen komt babbelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo veel hutsepot ga ik niet lezen. Ik had een duidelijke vraag gesteld. Ik verwacht een antwoord met 1 woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit (jij) is wel een troll.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 april 2011 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Staatssecretaris
|
![]() OK. Je wordt niet bedankt voor de niet aangevraagde inlichtingen. Goed dat je beweert dat je over het bestaan van K&K op de hoogte bent, terwijl je je onder I&I beter voelt... Maar bon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Correct? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Ga nou maar eerst eens die koran en aanverwante lectuur lezen, voor u hier verder komt zemelen over dingen waar u geen bal vanaf weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij hebt het gelezen toch !? Ik heb het niet nodig. Je gaat straks vertellen wat ik je vraag. Waarom moet ik zo veel inspanning doen? Jij bent een "lopende Koran" toch !?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ten tweede is iemand pas moslim als hij/zij letterlijk de koran volgt. Niet volgens mij, niet volgens Cynara Cardunculus, maar wel volgens de eigen muzelmaanse doctrines. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Klopt? Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 april 2011 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||||
Banneling
|
![]() Ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welnu, dat zal ik u vertellen: omdat ik het huiswerk van één of andere aanmatigende vlegelachtige blaag die denkt anderen te kunnen commanderen, niet wens te doen. Dáárom. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik dus al eerder schreef; "Je hoeft de krant maar open te slaan, je TV, computer aan te zetten, gewoon op straat rondkijken...en de 'verrijking' slaat je om de oren, de mohamedaanse 'verrijking' welteverstaan! De OP is ook zo'n mooi voorbeeldje van de 'tolerantie' van de 'verrijkers'! Citaat:
Wie is 't hoogst vertegenwoordigd in de uitkeringssector, de gevangenispopulatie e.d.? Wil ik je anders nog eens citeren uit 't boek van De Decker, dat boek, weetjewel, dat je nooit gelezen had en waar, volgens jou, geen enkele bron in stond? Ik heb nochtans de afbeeldingen van de laatste pagina's van dat boek geplaatst mèt de bronnen, niet gezien? Citaat:
Hoe 'zij' (allemaal) dat zien, weet jij al helemaal niet, jij kent die anderhalf miljard niet allemaal persoonlijk, ik ook niet, vandaar dat ik mn kennis opdoe uit hun eigenste geschriften, die ze zèlf aanhangen. Om te weten hoe aanhangers van 'n ideologie iets 'zien', om te weten w�*t ze aanhangen, doe je kennis op óver de ideologie, niet van die 'paar' die jij kent!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 april 2011 om 14:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede: met de bulk van de immigranten is de islam naar hier gekomen, en het is diezelfde islam die er bij de bulk van voorgenoemde immigranten ervoor zorgt dat ze niet of nauwelijks integreren. Maar goed, dat weet u allemaal niet omdat u zich nog altijd niet verdiept heeft in wat de islam nu eigenlijk is. En toch wilt u hier mee komen roeptoeteren over zaken die u van toeten nog blazen kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omd�*t sjok, die 'religie', 't integreren in de weg staat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |