![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jeeminee, als je werkelijk geïnteresseerd zou zijn in die criminele ideologie, raad ik je - om te beginnen - de koran aan om eens te lezen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef citaat met link. Laatst gewijzigd door artisjok : 22 april 2011 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Banneling
|
![]() Man man man...
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Voor de goede orde ook nog even mijn repliekje in de herhaling:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij was ú het die om citaten met links vroeg die de bewering van SDX staafden, en die heeft u van mij gekregen. Dus niet afkomen met stompzinnigheden over quotes spammen. Pijnlijk artisjok, zeer pijnlijk voor u. Zo pijnlijk zelfs dat ik er bijna een teelbalverzakking tengevolge van plaatsvervangende schaamte van zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat 'zij' het zo niet zien zoals in 'n boek staat!of "zij zien het zo niet". Voor het geval je niet meer zou weten waar "het" en "dat" op slaat. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarin u reageert op deze uitspraak van SDX: Citaat:
Dus hou a.u.b. op met dat gelieg, gedraai en gekronkel van u. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"In 'n boek staat niet hoe zij dat zien." niet betekent "dat 'zij' het zo niet zien zoals in 'n boek staat!" Citaat:
Hou 't maar, ik gun 't je van harte, samen met je troetsels, je vredelievende, tolerante troetsels die jou & Cº gebruiken als nuttige idioten, je achter je rug stevig uitlachen om jullie lafheid, want j�*; zo zien zij het; laffe bange, nuttige idioten!http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138 Citeer me anders a.d.h.v. jouw quote waar "dat" en "het" op slaat. Dit off-topic getrol is wel een goede afleiding opdat SDX haar dogma's (iemand met de juiste ideologie kan zijn hele leven uitkering trekken) niet zou onderbouwen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw gekronkel en gedraai begint nu echt pathetisch te worden, en dat u daarbij dan ook nog eens het gore lef heeft om anderen van "off-topic getrol" te beschuldigen, tart gewoonweg alle verbeelding. Dat is werkelijk waar alle schaamte voorbij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2de en 3de generatie moslims zijn vaak hier geboren en hebben het recht dit het hun islamitisch thuisland te noemen.
u kan nog brullen zoveel u wil, dat is gewoonweg de waarheid. En over enkele decennia zijn ethno-vlamingen hier toch in de minderheid, dus windt u niet op... begin niet aan dochters (want die worden toch kweek-sletten voor moslimkinderen te maken in kampen, zoals ze dat tijdens de balkan-oorlog deden met gevangen servische christenvrouwen)... en leef nog in de vrijheid die u rest, vermijdend de concentratie-gebieden �* la borgerhout, molenbeek, genk, meulenberg, mechelen, ...
![]() |
#352 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik iets niet weet en ik wil tòch met de grote mensen meeklappen, zorg ik ervoor d�*t ik 't weet, jij blijkbaar ook, door aan 'n 'paar' te vragen hoe 'zij' dat zien, ik daarentegen informeer me door hun eigen geschriften te lezen, te bestuderen. Op die manier wéét ik wat er in die geschriften staat en voorgeschreven wordt aan de volgelingen van dat boek en die geschriften! Als ik iets over communisme wil weten ga ik aan 'n paar commies vragen wat 't eigenlijk is, zij zullen me verzekeren dat hun ideologie 't allerbeste is wat de mensheid ooit is overkomen, idem dito voor om 't even welke aanhangers van om 't even welke ideologie. ![]() Citaat:
Citaat:
Moet ik anders nog eens beginnen over die 'bronnen' van dat 'andere' boek dat je eveneens nooit gelezen had en tòch steeds je mening over had, zal ik de bronnen nog eens plaatsen zodat je eindelijk wéét wie er 't meest aan dat uitkeringsinfuus hangen en welke ideologie ze aanhangen? PS; Sjok, in 'n (dat) boek staat anders wel klaar èn duidelijk, zelfs haarfijn uitgelegd HOE 'zij' ons zien, dienen te behandelen enzovoorts, maar ja, als je 't nooit gelezen hebt en afgaat op de uitspraken van 'n 'paar' die jij kent...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 april 2011 om 23:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens hen veel geluk met hun islamitisch paradijs, inch'allah wordt 't net zo voorspoedig, welvarend, succesvol, vooruitstrevend en met heel veel vrijheden en mensenrechten als hun originele muzelparadijzen! BTW; Je vergeet Sledderlo en nog 'n paar andere 'paradijsjes' te noemen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de zaken in de openingspost is dat niet het geval voor hoofddoekloze vrouwen en homo's ...
Ook reclame voor bikini's kunnen niet eerst gaan ... Wat valt er daar van te maken ??? Of vergelijken we dat met lijnbussen die in sommige buurten niet veilig mogen rondrijden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het een mooi plaatje, maar dat heeft niets te maken met wat ik denk over het onderwerp.
In het algemeen geloof ik dat scheinheilige incidentjes aandacht krijgen om massa af te leiden zodat ze niet op echte problemen gaan concentreren. Ik ben in ieder geval tegen bedreigingen en mensen lastig vallen omwille van hun wereldbeschouwing, way of life en geaardheid. Er is duidelijk een strijd tussen cultuur en liberaal leven en dit is de eigenschap van het leven, natuur en maatschappij. Oplossing moet komen uit een dialoog, politiek en overtuiging. Bedreigen lost niets op.!! Laatst gewijzigd door porpo : 22 april 2011 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk �*s dat ook zo, ze doen iederéén eerst, behalve eigen volk (normaal gesproken dan toch, iedereen, behalve eigen volk eerst; verkrachten, bestelen, discrimineren, bespuwen (letterlijk èn figuurlijk), enzovoorts), maar in d�*t geval, de OP dus, moest iemand van 'eigen volk' er óók aan geloven!
Tsjah...
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na het vlagje => nooit geen ingeslagen ruit meer gehad (en dat is nu al voor 2 jaar zo)
![]() |
![]() |
#360 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In dat boek staat hooguit hoe ze het zouden moeten zien (afhankelijk van de interpretatie van het boek) er kan niet instaan hoe ze het zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....68#post5420868 http://forum.politics.be/showthread....65#post5420965 http://forum.politics.be/showthread....90#post5420990 http://forum.politics.be/showthread....51#post5421051 http://forum.politics.be/showthread....68#post5421168 Citaat:
Ik merk dat jij je dogma "met de juiste ideologie kan je levenslang een uitkering krijgen" wijselijk achterwege laat. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 23 april 2011 om 07:53. |
||||||||
![]() |
![]() |