![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() moord brand en chaos, wat denk je? Dat religie na ons eeuwen te hebben gekloot zomaar aan de kant zal gaan, omdat het zelf inziet dat het onze wereld kapot maakt? Ik vrees van niet.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 26 april 2011 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.belgium.be/nl/nieuws/2010...gsgroei-eu.jsp http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ntensieve-zorg http://www.laatjebouwen.com/web2/pag...volgebouwd.asp http://www.sweetlove.be/act_luchtvervuiling.htm http://www.mobimix.be/inhoud/files-helft-langer-2020 http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GVJ585IH http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GPB11SHU6 http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap...en-dommer.aspx Voor de rest hebben we 500.000 werklozen, 120.000 leefloners en tussen 15 en 60 jaar hebben we 2.4 miljoen mensen die niet werken. Zou het niet logisch zijn dat we die mensen eerst aan het werk zetten voor we Vlaanderen gaan volproppen?
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En , mocht dat niet het geval zijn , dan begrijp ik hun afkeer t.o.v. het VB niet. Er is altijd wel 10 �* 15 procent van het electoraat dat voor het VB zal stemmen. Zonder ons gaat de N-VA niets bereiken en op termijn verschrompelen. Zo eenvoudig is het. Wanneer gaat u dat inzien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Tja dan moeten we er maar voor gaan zorgen dat ze gaan werken. Gedaan met werkloosheidsuitkeringen en dergelijke, als dat de enige oplossing is om mensen effectief aan het werk te krijgen dan so be it. Anders moet je weer mensen aantrekken met een risico dat het meer zal kosten dan opbrengen aan de samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doet men nu? men haalt analfabete "vervolgden" binnen, asielige zoekers. Eenmaal papiertje komen de mama, de papa, de broers en zussen ook, wegens gezinsHEReniging, dan komt de nieuwe vrouw wegens gezinsVERENIGING, dan komen tien kinderen. Waar ziet U hier het woord BEKWAME staan in deze toeloop van 18 personen (ik neem gewoon EEN AZIELIGE ZOEKER, twee broers, twee zussen, mama en papa, vrouw 1 om te beginnen, tien kinderen). Nodeloos te vertellen dat al deze mensen jaarlijks voor een paar maanden naar de familie op heimweeverlof kunnen, ineens niet meer vervolgd. BEKWAAM was het onderwerp. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 april 2011 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er mensen uit de verrijkte derdewereldlanden hier blijven hangen nadat ze hier eerst een studie hebben kunnen afmaken is een ander: die mensen zouden beter hun eigen volk gaan helpen en hen ginds tot een ander niveau opkrikken. Dit is allemaal zeer dualistisch : ooit hoorde ik van een Congolese student medicijnen (bravo!) die zich hier kwam specializeren in palliatieve zorgen! Kijk, daar wordt ik dan weer sarcastisch over. Wim Distelmans krijgt mijn volledige steun en respect en ik was en ben één van zijn allergrootste fans, maar ik denk toch dat er in Congo iets meer nodig is dan palliatieve zorgen. Of ben ik nu weer totaal onmenselijk? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 april 2011 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kun je makkelijk gradueel afbouwen over de tijd iemand werkloos is. Enkel de echte hulpbehoevenden krijgen nog iets. Mensen die nooit een roste frank hebben betaald moeten hier ook niet komen profiteren. Bijvoorbeeld asielzoeker die ouders overbrengt maar ze zelf niet kan onderhouden, jammer maar wij betalen hun niet. Ofwel zorg je voor genoeg geld - op een legale manier om ze te onderhouden, ofwel werk je hier alleen verder, ofwel blijf je bij uw ouders in thuisland. Op die manier zal een vrouw gaan "halen" in één of ander land om ze hier enkel maar het huishouden te laten doen en geld te trekken en kinderen te baren ook opgelost zijn. Laatst gewijzigd door Bollywood : 26 april 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik tegen burka's, vind ik niet dat het recht om een hoofddoek te dragen algemeen moet zijn en heb ik niets te maken met pasters. Maar dat heeft er dus allemaal geen fluit mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() en waar ga je al die knuppelaars halen? Lijkt tijd om een soort van "spitsroeden lopen" maar dan met mechanische knuppels uit te vinden!
eerste overtreding: één keer door de knuppelrij, tweede overtreding drie keer (heen weer en terug) etc... geen hospitalisatieverzekering voor de blauwe plekken en eventuele breukjes, anders zitten we weer met invaliditeitstrekkers voor de rest van hun leven (ja d�*n kunnen ze wel terug hoor). |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() We hebben dat jarenlang gehad. Dat heette de Rijkswacht. Maar ik stel vast dat je daar enorme praktische problemen ziet, maar niet met het deporteren van hele generaties mensen die hier geboren zijn. Nochtans kan ik daar exact dezelfde vraag stellen: waar ga je alle mensen vinden die honderdduizenden mensen gaan deporteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Hoe op te lossen?
Simpel: men drijft best de inkomprijs ferm omhoog. Zorg er voor dat het een duur iets wordt: het betere volk komt ernaar toe, het crapule blijft weg. Maar de accommodatie in Hofstade is, naar ik meen, net verbrand doordat het populair is bij de stoute bronzen kereltjes? Wel dat is spijtig voor deze accommodatie: laten we deze plaats voorbehouden speciaal voor de stoute bronzen kereltjes. ![]()
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 april 2011 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() De multiculturele heilstaat laat zich weer eens van z'n fraaiste kant zien. Het is niet de eerste keer en beslist ook niet de laatste.
Welke gekken hebben dat gedrocht in't leven geroepen of hangen dat nog aan? Het kost klauwen vol geld en brengt alleen maar miserie met zich mee ...
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe gaat een pasjescontroleur of 4 200 statige gebronsde haantjes buitenhouden?
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Dan zet je een paar knuppelteams bij de pasjescontroleurs. Dat is trouwens maar een tijdelijke maatregel, want eens een paar van die lastpakken een paar tanden kwijt zijn, zal het snel een pak rustiger worden. Tenzij je natuurlijk niet echt op zoek bent naar een oplossing omdat dan massadeportaties nog het enige middel zijn.
|
![]() |
![]() |