![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wraak op de samenleving
Veel mensen zijn door de samenleving wreed behandeld of zelfs gemutileerd (naast de velen die gewoon vermorzeld zijn en die hier dus niet meer kunnen meekletsen daarover). De omgeving kan behoorlijk oppressief zijn, terroriseren, uitbuiten en onderdrukken Wat mij interesseert zijn de legale of toch in elk geval de niet-criminele manieren waarop mensen toch hun gram halen tegen de onmetelijke overmacht van de pressie van de maatschappij De criminele wraak interesseert mij niet in deze draad. De bedoeling is, dat je, voorzover je zoiets zelf beleefd hebt of in de praktijk hebt zien brengen, de nadruk legt op de beschrijving van de wraak zelf. Voor het goede begrip moet het motief, dat er aan de basis van ligt, toch ook kort geschetst worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wanneer plan je het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ondervonden dat het publiek maken van niet-correcte zaken, veelal helpt; Je moet wel een olifantenvel hebben om de dreigingen en verwijten van de desbetreffende persoon of firma van je te laten afglijden.
Bovendien moet je de zaken kunnen bewijzen , zodat ze hun dreigingen met gerecht wegens smaad , niet kunnen waarmaken. Sommige mensen hebben mijn doorzettingsvermogen onderschat en hebben met scha en schande ondervonden dat ze niet doordat ze geld en relaties hebben , zich alles mogen permitteren. Soms echter word je wel beknot in je mogelijkheden, omdat er geld nodig is om je gelijk te halen, maar in veel gevallen kan "mond tot mond " "reclame " wel soelaas brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Inderdaad klokkenluider met de nodige bewijzen natuurlijk voor je iets beweert. Imagoschade doet het hem altijd. Je wint er niets mee, buiten de wraak die je hebt kunnen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dertien jaar lang was mijn wraak op de MOORDENDE bio-industrie compleet als veganiër.
Die gasten doen niet aan voedselveiligheid maar aan voedselvuiligheid uit plat gewin. Ik eet nu al een jaartje scampi's uit wraak op de farma-industrie, met hun kunstmatige B12-supplementen. Weg met per dag de pil. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2011 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik raak hier niet aan scampi Maar ja, ik neem zoveel mogelijk wraak op de hele industrie, door hun producten links te laten liggen. Onderandere hun dodelijke drugs, zoals rookgerief en drank. En hun dodelijke massamoordmachines, zoals auto´s. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2011 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() kijk als je zes jaar fulltime onder de armoedegrens gewerkt hebt en vijftien jaar niet aan een job kon raken waarop je kan overleven (ik zeg niet. normaal leven, maar overleven), dan heb je recht op wraak op de maatschappij.
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 april 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke zin ging de samenleving dan in de fout ?
|
![]() |
![]() |