![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#162 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb zo de indruk dat die BUB meer en meer op een ontwikkelingshulp gaat lijken, hun initiatief is van goede wil dat niet. Maar ik krijg zo altijd de indruk in brussel en wallonië dat ik als vreemdeling wordt aanschouwt omdat ek nederlands spreek...als de waal dan toch zo trots is en als ik louis michel mag horen dan maken wij als vlaming belgië toch alleen maar belachelijk dus hebben ze ons dan wel nodig vraag ik me af? Of is het een erezaak dat ze niet openlijk willen toegeven 'vlaanderen wij hebben u nodig aub!!'. De tijd van de franse rijken en de vlaamse boeren is over, de rollen zijn omgedraaid nu en dat is iets wat ze in het zuiden niet kunnen verkroppen - frans is toch een wereldtaal dus who cares - laat die vlamingen maar werken, ze kunnen dat toch goed! Een beetje meer goede wil van hun kant zou niet mistaan en dan zou bij nader inzien een verenigd België al aanvaardbaarder zijn.
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar weet wel dat sinds 13 juni de - in stemmen zelfs Belgisch - grootste PARTIJ het Vlaams Blok is. Een partij die als punt EEN heeft: separatisme. Sinds 1830 is dit de grootste partijpolitieke bedreiging voor het Belgische establishment. Een Vlaamse republiek staat weliswaar niet in de sterren geschreven, maar de kans ertoe is zodanig groot dat u er best aan doet een ... toontje lager te zingen. Of heb ik te maken met een 'komische Ali' die beweerde dat er geen Amerikanen in Baghdad waren?
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: