![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge moet daarvoor namelijk begrijpend kunnen lezen. Lukt hem nooit.
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus weest blijde dat je dat nu weet. Citaat:
En niet ik vertel steeds iets anders, dat doet de wetenschap. Citaat:
Wat wel kan uitdijen zijn de sterrenstelsels. Moet ik het nog 100 x herhalen voor je het eindelijk begrijpt? De enige manier waarop de ruimte wel zou kunnen uitzetten is bij een gesloten heelal systeem, maar dat dat het geval is is nog nooit bewezen. Zo, dan heb je nog wat extra informatie tot je gekregen. Nu kan je helemaal niet meer slapen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Punt blijft dat je hier bevestigd dat weeral je verhaal hebt moeten veranderen. Prachtig! Doe zo verder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou toch mooi zijn "forum.atoomtheorie.be" (een domein naam kost wel een beetje geld maar niet veel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik reageer er niet meer op. Wat baten kaars en bril als de HarrieUil niet zienen wil. De man is blijkbaar zo vastgeroest in z'n zelfverklaarde genialiteit dat er niets meer aan te doen is. Ik ben erop beginnen reageren, omdat een discussie soms een goeie manier is om theoriën te toetsen, maar Harrie's halstarrigheid en kortzichtigheid staat elke serieuze discussie in de weg. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor van ermee te stoppen Rizzz, want harrie is er blijkbaar zo één die verwacht dat je om het even wat kan vertellen en dat iedereen het zal begrijpen als je het 1000 keer herhaalt. Vermoedelijk bedoelt hij geloven, want voor begrijpen zal het toch iets concreter, consistenter en duidelijker moeten zijn. Wat jij ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al omdat de wetenschappelijke nonsens van ellende aan elkaar hangt en je dat allemaal zeker niet in één keer kunt weer geven. Hoofdfeit is in alles is hun waan dat het heelal met een oerknal zou zijn ontstaan en dat deze uitdijt. Maar mocht het niet waar zijn dan hebben ze nog allerlei andere mogelijkheden in de lade liggen. En ze schamen zich niet voor hun draaierij. Aldus zijn ze tegen alle schade ingedekt, alleen mijn atoomtheorie is er niet bij en daardoor zullen ze hangen. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 2 mei 2011 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn geen mensen meer: alleen dieren en robotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Maar dat is toch ook zo op dit forum? Hier is duidelijk niemand die zich aangesproken voelt, dus waarom geen nieuw internet-thuis zoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou: het zal mij benieuwen. Rizz is al aan het experimenteren geslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb het over die posts in het begin van deze draad (en recent nogmaals) waar je duidelijk op je woorden bent moeten terug komen en dus bewees dat je eigenlijk geen snars begrijpt van de theorie die je in deze draad probeert in twijfel te trekken. Na die kemel had je al volledig afgedaan in deze draad, met elke poging daarna om dit proberen recht te zetten val je steeds verder de dieperik in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat laatste zou mogelijk zijn bij een gesloten heelal systeem, maar ook dat is nooit bewezen. Aldus hangt alles van ellende aan elkaar, nog afgezien van zoiets ellendigs als een zogenaamde singulariteit. De wetenschap geeft zelf toe dat haar heelal het meest ellendige is dat mogelijk is. Daar ben ik het dan ook geheel en al mee eens. Daarom: bestudeer mijn atoomtheorie om van die ellende af te komen. Citaat:
![]() De ware hemelpoort, tevens singulariteit, is een oneindige reeks van steeds hogere microculturen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 3 mei 2011 om 09:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er al, maar wie ook wil komen is welkom.
De meesten verkiezen echter het aardse slijk. Zo heeft een ieder zijn eigen koninkrijk..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dan blijf ik ook herhalen dat je reeds in het begin van deze draad hebt bewezen dat je eigenlijk zo goed als geen kennis hebt van de theorie achter het uitzetten van de ruimte. Je hebt dus van de eerste pagina al zelf bewezen dat je conclusie over deze theorie gebaseerd is op je foutief begrip van de theorie. Eigenlijk was je toen al ‘out’ in deze draad en elke poging daarna om je eer te proberen herstellen hebben je geloofwaardigheid enkel verder geschaad. |
|
![]() |
![]() |