![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Dat is en blijft de vraag van één miljoen. Mocht het zo zijn dat ze zijn lijk hebben gedumpt in de zee, dan hebben ze ruimschoots de tijd gehad om een paar kiekjes te trekken van degelijke HQ en mogen we zeker geen vrede nemen met een paar wazige, gepixeleerde amateurfoto's. Als het van mij zou afhangen, liet ik Bin Ladens verwesterde zoon genetisch matchen met het lijk en stuurde ik staaltjes naar verschillende grote nieuwsdiensten om zelf analyse te laten verrichten. Dat deze gebeurtenis vooralsnog niet tot de laatste druppel wordt uitgemolken ("lemons to lemonade"), is zowat de grootste Machiavelliaanse zonde dat je de beste propaganda net voor een nakende presidentiële verkiezing kan laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Bin Laden nog in leven is, krijgen we binnen de week een geluids- of video-opname te zien die dat aantoont. Met andere woorden: de Amerikanen moeten zo goed als zeker zijn dat ze hem gedood hebben, anders lopen ze een risico op een enorme afgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Nee, omdat alle media op aarde dat momenteel zeggen. Het is nog veel te vroeg voor foto's by the way. Ook DNA-materiaal kan u niet overtuigen vermoed ik? Trouwens, wat denk je dat de GOP moest doen, moest er ook maar een manier bestaan, hoeveel miljoenen dollars het ook mocht kosten, om de dood van OBL in twijfel te trekken? Jouw redenerig is dus feitelijk dat Obama niet beter is dan een russische roulettespeler? Wel, dat lijkt me extreem zwak geredeneerd. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 mei 2011 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat als bewijs moet dienen, laat ge u wel makkelijk inpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Binnenkort komt er weer een tape van Obama....euh ik bedoel Osama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik me niet vergis staat daar in de VS de doodstraf op ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
1) de operatie ging van start onder Bush 2) het is een vindicatie van de gehele war on terror |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Bush zou inderdaad de doodstraf moeten krijgen in Texas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Bin Laden moest dood zodat Khadaffi niet meer kan zeggen dat de rebellen opstandelingen zijn van Al-Qeada. Nu is bewezen dat Khadaffi een leugenaar is en mag omgebracht worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Welke operatie bedoel je exact? De Afghaanse oorlog? De war on Terror? De jacht op OBL? 2. Wat is een vindicatie van de gehele war on terror en op welke manier dan wel? Laatst gewijzigd door parcifal : 2 mei 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
2) De dood van Bin Laden, jarenlang ogenschijnlijk één van hun belangrijkste doelen. Ik betwijfel dus ten zeerste of de GOP roet in het eten zal proberen te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Wie de executie van Osama Bin Laden heeft verricht zal wel altijd geheim blijven.
Het team dat de actie uitvoerde was classified. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig zie je over t-shirts van Ché Guevara.
Zien we binnen 40 jaar ook shirts met de kop van Bin Laden op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Dat is geen officiële foto, ik geloof dat die van Al Jazeera of een andere Arabische zender komt.
En inderdaad: obvious shoop is obvious. Dat kan je wss zelfs in MS Paint doen. Het is nog wachten op de officiële vrijgave van de foto's. Wat ik wel onnozel vind is dat ze zijn lichaam in zee geworpen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling