![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de echte adielzoekers kan het alleen maar verbeteren.
![]() |
#122 |
Vreemdeling
|
![]() Weer een fraai staaltje van sossen-mentaliteit:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110504_044 |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Mensen met een slecht karakter zouden zelfs durven beweren:
het is alsof je tegen apartheid opkomt maar zelf een negerslaaf in huis hebt |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De getto's in Antwerpen, Borgerhout enzo, dat is toch apartheid? De joden in hun getto's in Antwerpen, dat is toch apartheid? De moslimvrouwen die niet op de begrafenis van hun kinderen mogen zijn, dat is toch apartheid? De moslimvrouwen die niet bij de mannen mogen bidden in de moskee omdat ze vrouwen zijn, dat is toch apartheid?
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind anders best wel dat ik behandel word als slaaf van het ambtenarenkorps
zij hebben recht op minder uren werken zij hebben recht op meer vakantie zij hebben recht op prepensionering zij hebben een dubbel pensioen van de privé zij hebben recht op een gelijkwaardig loon zij hebben recht om mij om de haverklap en nogal willekeurig te controleren, intimideren en te beschuldigen van alles en nog wat of om valse beschuldigingen te uiten... zij hebben recht op schending van privacy zij hebben recht op werkzekerheid zij hebben recht op regels schrijven hoe ik moet werken en dat is allemaal normaal in het leven van een mens. ik wil stillekes aan in opstand komen tegen deze slavernij |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ge hebt dat wellicht gedaan, en ge waart dik gebuisd zeker ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bané altijd onderscheiding gehad
|
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okee, dan kan je niks komen doen in de ambtenarij;
dan verdien je stukken meer in de privé (gelijk Tuyb de sos: bijna 250.000 eurootjes netto, extra op zijn pree, amaaaai, daar moet Laurent bijna 10 maanden niks voor doen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
was ook voor 3 jaar en bij kbc sec was die variabele verloning toen groter dan het vast loon |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb dan ook niks tegen het feit op zich. Maar zich nu verzetten tegen bonussen van het management maar zelf een (toch aanzienlijke) bonus opstrijken (voor een werknemer), getuigt niet meteen van grote geloofwaardigheid, eerder van verregaande hypocrisie. Dat hij dan gewoon zwijgt.
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Tuyb heeft een Gheluwke gedaan.
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei is da iets pedofiels dan ?
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen, en ook de moslims, wonen in grote groepen samen omdat culturen nu eenmaal - in tegenstelling tot wat de traditio's ons de laatste 35 jaar willen wijsmaken, niet mixen.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij nu echt niet verder kijken dan je neus lang is?
Als we zeggen dat den Tuyb een Gheluwke gedaan heeft, dan betekent dat dat hij iets gedaan heeft dat hijzelf èn zijn eigen organisatie met groot lawijt afkeuren. (den ene: seks, en den andere: den arbaaider oplichten)
![]() |